Suomi-Soffan sängyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A.p.

Vieras
Onko kokemuksia Suomi-Soffan jenkkisängyistä? Nythän niillä on ne loppuunmyyntitarjoukset ja saatiin tarjous yli 3000 euron jenkkisängystä, sisustuskankailla 1200 euroon. Onko ne minkä laatusia? Sänky vaikutti ainaki tosi hyvältä testatessa.

joo, meillä on 1500e:n jenkkisänky suomisoffasta, ihan hyvä on ollu, suomessa valmistettu ja eipä oo niskat tai selät ollu kummallakaan kipeinä koskaan :D hyvät unet olen saanu. Jostain tarjouksesta mekin ostettiin n.3vuotta sitten. On kyllä ollu kannattava ostos!

Meillä on kans sänky joka maksoi 1500 euroa (saatiin kyl ylimääräisiä alennuksia) ja mulla loppu selkäkivut saman tien! Tai nyt viimesillään raskaana on tullu hieman selkäkipuja, mut ennen tuota sänkyä ne oli kovia ja jokapäiväisiä

Olipa kiva kuulla kokemuksia =) meillä on kyseessä siis 180 cm Royal Majesty sänky. Ja hienoa että voisi selkäkivutkin parantua, mies on niistä kärsiny meinaan tosi kauan ja siksi sänky meneekin vaihtoon.

Saako noita Royal Majesty sänkyjä enää mistään? Itse pääsin nukkumaan yhden yön tässä hiljattain kyseisessä sängyssä ja oli kuin unelma nukkua. Nyt on ollut vesisänky joka on ollut tähän astisista paras vaihtoehto mun selälle, mutta Royal Majesty oli vieläkin parempi ja olisikin kiva ostaa, mutta se on just se että saako näitä enää mistään tai onko jotain mikä olisi yhtä hyvä nukkua...

SuomiSoffa myy puusäleikön päälle laitettavaa pussijousitettua patjaa + petauspatja -kokonaisuutta jenkkisänkynä. Käsittääkseni joustinpatjan alla pitäisi olla runkopatja, jonka päällä edellä mainitut patjat. Onko kyseessä jenkkisänky, jos runkopatjasänky puuttuu kahden muun patjan alta?

Yhteistyössä