näin se on näppylät.. ei tosta touhusta taas mitään tule.. :'(
siin 13.05.2007 #2 Sul o varmaa tullu kirjoitus virhe otsikossa Siin varmaa pitää lukea et Kanukit häviää! Koska näin on näppylät
Sul o varmaa tullu kirjoitus virhe otsikossa Siin varmaa pitää lukea et Kanukit häviää! Koska näin on näppylät
nöppönen 13.05.2007 #3 ei saa maalata piruja seinille. ei tosin hyvältä näytä, mut peli on vasta alussa. mä en uskalla katsoo!
ei saa maalata piruja seinille. ei tosin hyvältä näytä, mut peli on vasta alussa. mä en uskalla katsoo!
taustalla 13.05.2007 #4 Mun piti kans tulla koneelle ja laitoin vaan telkan sen verran kovalle, että osaan sännätä olohuoneeseen, kun äänet kiihtyvät.
Mun piti kans tulla koneelle ja laitoin vaan telkan sen verran kovalle, että osaan sännätä olohuoneeseen, kun äänet kiihtyvät.
hoopee 13.05.2007 #12 \ Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 20:25 mama kirjoitti: Hoppee ei oo häppee :kieh: :kieh: Click to expand... Juu, koitetaan nyt sitten jostain väkisin repiä jotain itsetuntoa kohottavaa...
\ Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 20:25 mama kirjoitti: Hoppee ei oo häppee :kieh: :kieh: Click to expand... Juu, koitetaan nyt sitten jostain väkisin repiä jotain itsetuntoa kohottavaa...
Vacca Foeda 13.05.2007 #13 Ollaan me Ruotsia parempia sekä viisuissa että kiekossa *repii sitä itsetunnon kohotusta*