S
sema
Vieras
harmittaa kun koskaan otin 24 postin käyttöön kun se aina jumittaa. onko muilla , siinä tänäänkin ollut niin ettei pääse sivustolle ollenkaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miero:siellä on etusivulla ilmoitus et sähkösissä palveluksissa on häikkää ja vikaa korjataan parhaillaan ja saattaa olla katkoksia palveluissa. mä en pääse postiin sisään.
Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:Alkuperäinen kirjoittaja miero:siellä on etusivulla ilmoitus et sähkösissä palveluksissa on häikkää ja vikaa korjataan parhaillaan ja saattaa olla katkoksia palveluissa. mä en pääse postiin sisään.
Kun ei pääse edes siihen etusivulle :|
Alkuperäinen kirjoittaja olava:mä pääsen taas postiinki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perheenpää:Alkuperäinen kirjoittaja olava:mä pääsen taas postiinki![]()
sulla on joku oma salainen linja![]()
-ei toivookaan s-postista...sitäpaitsi se etusivukin lakkas taas näkymästä...........
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Perheenpää:Alkuperäinen kirjoittaja olava:mä pääsen taas postiinki![]()
-ei toivookaan s-postista...sitäpaitsi se etusivukin lakkas taas näkymästä...........
ilmeisestiihan normi meganen soneran yhteys kyllä on, mut en tajua miks välillä pääsen lukeen mailia ku kukaan muu ei pääse
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Perheenpää:Alkuperäinen kirjoittaja olava:mä pääsen taas postiinki![]()
ilmeisestiihan normi meganen soneran yhteys kyllä on, mut en tajua miks välillä pääsen lukeen mailia ku kukaan muu ei pääse
![]()
mitäs jos kävisit lukee kaikkien meijän muittenkin postit kun kerran pääset..:saint:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja Perheenpää:Alkuperäinen kirjoittaja olava:mä pääsen taas postiinki![]()
![]()
mitäs jos kävisit lukee kaikkien meijän muittenkin postit kun kerran pääset..:saint:
![]()
joomitähän mielenkiintosta teillä siel mahtais ollakka :kieh: