Suomennosapuaaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja demdem
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En sitten loppujen lopuksi tapani mukaan jaksanut mittailla noita aineita mutta hyvää tuli silti! :p

Paistoaikakin oli vähän lyhyt, 40 sekuntia, joten keksi oli lämmitettyä taikinaa suurimmaksi osaksi, hehe...

12280555.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Tasapäistämisen juhlaa;28543120:
"Minä osaan englantia, minulle tämä on helppoa, miten VOI olla että on joku ihminen joka ei osaa yhtä hyvin kuin minä?"

Jokaisen joka on Suomessa käynyt peruskoulun, kuten oletan että demdem on, pitäisi osata sen verran englantia, että osaan yhden yksinkertaisen reseptin kääntää. Haloo, sanasto on tyyliin: sugar, salt, cook. Nuo opetellaan jo ala-asteella.

[QUOTE="vieras";28546026]Jokaisen joka on Suomessa käynyt peruskoulun, kuten oletan että demdem on, pitäisi osata sen verran englantia, että osaan yhden yksinkertaisen reseptin kääntää. Haloo, sanasto on tyyliin: sugar, salt, cook. Nuo opetellaan jo ala-asteella.[/QUOTE]

Hyi minua, vielä kieliluokallakin olen kolme vuotta ollut :D kyllä minä nyt nuo perussanat osaan, tuossa oli vain joitan mistä en ollut varma ja siksi kysyin.

Siis häh, kysytään täältä ensin suomennosapua ja sit ei "jakseta mitata" ja paistetaan 40 sekkaa? Sarjassamme turhia ketjuja, oisit vaan alunperinkin heittäny mikroon jotain sopivan kuulosta tavaraa ja kattonu mitä tulee :D

Yhteistyössä