V
vierailija
Vieras
Kiva seurata eeroloiden ja Ylen kiemurtelua tulevien kuntavaalien takia
ja taas on mestarin lässytykset uponnu seuraajiin..
Koskas alat ajattelemaan itse?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiva seurata eeroloiden ja Ylen kiemurtelua tulevien kuntavaalien takia
ja taas on mestarin lässytykset uponnu seuraajiin..
Koskas alat ajattelemaan itse?
Miksi Ylen Jälkiviisaissa ei ole persumaisia mielipiteitä edustavaa henkilöä?Mikä viesti muuten sit ei ole propagandaa?
Musta olis kiva, kun persut joskus lopettais tän marttyyrimaisen itkemisen siitä, kun muut puhuu omia mielipiteitään.
Mitähän sä oikein vedät tänää? Kopioit viestistäni pätkän missä sanoin juuri sen mitä kiellät mun sanoneen ja sitte kopioit jonku toisen viestin ja väität sitä mun viestiksi?Et sä sanonut, että samassa mittakaavassa, sä sanoit, että en ole nähnyt. Mitä seuraavaksi, en ole nähnyt ulkomaalaisia paljon, koska en ole käynyt ulkomailla?
No sieltä se tuliki.
Ei toi voi syytä siihen tietää ku se asuu 'ulkomailla'Miksi Ylen Jälkiviisaissa ei ole persumaisia mielipiteitä edustavaa henkilöä?
Ai niin, yksi oli, mutta hän sai potkut "väärien" mielipiteiden takia.
eli asut suomessa ja valehtelet asuvasi muualla. arvasin. sitä paitsi kampin kirjaston ongelmista on kyllä kirjoitettu täällä suomessa ihan lehdissäkin.Eiks niitä vasta pitänyt olla siinä Kampin uudella kirjastolla ihan kauhee määrä? Kun viimeksi kävelin ohi, näin kakskytä valkoista, kaksi tummaa ja yhden, josta en ollut varma.
Musta tuntuu, et sä vaan näet noita mustia joka paikassa.... Ota aurinkolasit hetkeksi pois?
Mistä tiedät kuka täällä on persu? Nimimerkit pöytään kun noin varmasti aina nimittelet?Mikä viesti muuten sit ei ole propagandaa?
Musta olis kiva, kun persut joskus lopettais tän marttyyrimaisen itkemisen siitä, kun muut puhuu omia mielipiteitään.
eli asut suomessa ja valehtelet asuvasi muualla. arvasin. sitä paitsi kampin kirjaston ongelmista on kyllä kirjoitettu täällä suomessa ihan lehdissäkin.
Mistä tiedät kuka täällä on persu? Nimimerkit pöytään kun noin varmasti aina nimittelet?
Lehdissä? Niissä propaganda? Yleisöosastolla vai..?eli asut suomessa ja valehtelet asuvasi muualla. arvasin. sitä paitsi kampin kirjaston ongelmista on kyllä kirjoitettu täällä suomessa ihan lehdissäkin.
Etsippäs se mitä kirjaston ongelmista on kirjoitettu, äläkä keksi omiasi.
Helsingin sanomissa muutamaan otteeseen ja iltalehdessä, tai ylen uutisissa olla ainakin kerran ongelmistaLehdissä? Niissä propaganda? Yleisöosastolla vai..?
Olit siis väärässä musta, enkä väittänyt, että sanoit sen seuraavan.Mitähän sä oikein vedät tänää? Kopioit viestistäni pätkän missä sanoin juuri sen mitä kiellät mun sanoneen ja sitte kopioit jonku toisen viestin ja väität sitä mun viestiksi?
Puhuttiin mamuongelmista, ei nuoriso.https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007609651.html (koko juttu vain tilaajille)![]()
Oodin johtaja: Päihteiden käytöstä ja huumeiden piikittämisestä on tullut arkipäiväinen ongelma
Poliisi ei ole kertonut, liittyykö Oodin väkivaltainen ryöstö huumeiden tai päihteiden käyttöön. Kirjaston johtaja pitää tätä kuitenkin todennäköisenä.www.hs.fi
![]()
Nuorisoväkivalta pysynyt kurissa kauppakeskuksissa – nyt puhuvat Itiksen ja Kampin järjestyksenvalvojat
Nuorisojengien väkivaltainen ongelmakäyttäytyminen ei ole näkynyt Helsingin suurissa kauppakeskuksissa.www.iltalehti.fi
etsi itse ne missä sanotaan ettei ongelmia oo ja jatketaan jutustelua lisää
En usko olevani, olet nimittäin sekaisin kuin seinäkello syytöksinesi.Olit siis väärässä musta, enkä väittänyt, että sanoit sen seuraavan.
Lue ne jutut, niissä sanotaan maahanmuuttajista jotka ovat jengiytyneet.Puhuttiin mamuongelmista, ei nuoriso.
Jos siel pihalla pörrää kakskytä valkonaamaa, niin ne kai siin on ongelma. Virolaisia?
Niitä on sit joka paikassa.. Itiksessä, kirjastoissa.. Juujuu.Lue ne jutut, niissä sanotaan maahanmuuttajista jotka ovat jengiytyneet.
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007609651.html (koko juttu vain tilaajille)![]()
Oodin johtaja: Päihteiden käytöstä ja huumeiden piikittämisestä on tullut arkipäiväinen ongelma
Poliisi ei ole kertonut, liittyykö Oodin väkivaltainen ryöstö huumeiden tai päihteiden käyttöön. Kirjaston johtaja pitää tätä kuitenkin todennäköisenä.www.hs.fi
![]()
Nuorisoväkivalta pysynyt kurissa kauppakeskuksissa – nyt puhuvat Itiksen ja Kampin järjestyksenvalvojat
Nuorisojengien väkivaltainen ongelmakäyttäytyminen ei ole näkynyt Helsingin suurissa kauppakeskuksissa.www.iltalehti.fi
etsi itse ne missä sanotaan ettei ongelmia oo ja jatketaan jutustelua lisää
Sillon varmaan ne aurinkolasit päässä..Oliko kirjaston narkit mamuja?
Noissa muissa ei puhuttu kirjastosta.
Juujuu, niin on. Käyppä ihan huviksesi tsekkaamassa Puotinharjun ostarin tilanne.Niitä on sit joka paikassa.. Itiksessä, kirjastoissa.. Juujuu.
Jaa että ihan puotiharjun ostarillaki! Hui...Juujuu, niin on. Käyppä ihan huviksesi tsekkaamassa Puotinharjun ostarin tilanne.
Jep. Oletko koskaan käynyt Puotinharjun ostarilla? Siellä se on sun #unelma.Jaa että ihan puotiharjun ostarillaki! Hui...
Hyvin uppoaa näköjään tuo uudiskieli. Kai tajuat että kyse on kiertoilmaisusta?Puhuttiin mamuongelmista, ei nuoriso.
Jos siel pihalla pörrää kakskytä valkonaamaa, niin ne kai siin on ongelma. Virolaisia?
Rivien välistä, "oikean totuuden" Etsiminen on hauskaa! Otetaan vaiks toi sun lause.Hyvin uppoaa näköjään tuo uudiskieli. Kai tajuat että kyse on kiertoilmaisusta?