Suomen urheilun eettinen keskus tutkii onko Anni Vuohijoki syyllistynyt seksuaaliseen häirintään Pekingin olympialaisissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nämähän sanoi (Vuohijoen julkitulon perusteella), että ei ole ollut mitään fyysistä häirintää, eikä ole olemassa ketään yksittäistä uhria. Se kertoo jo sen että mitään seksuaalista häirintää ei ole tapahtunut, vaan säälittävät miehet yrittävät vain saada omat tekonsa näyttämään vähemmän pahemmalta.
Sittenhän miehetkin voivat heittää naisille kaikenlaista seksiläppää ja tuijotella avonaisesta kaula-aukosta sisään.

”Surullista on se, että pian kaikki seksiin liittyvä puhe on laitonta, koska aina joku voi loukkaantua. ”

En ole viitsinyt lukea kuin muutaman rivin kohujutusta. Ikä-ihmisenä asia ei enää minua hetkauta. Maailma on muuttunut paljon parempaan suuntaan verrattuna nuoruusvuosiini.
Nimimerkki mies linkittää tälle palstalle rasvaisia juttuja. Pidän hänen viestejä pervoina enkä yleensä vaivaudu kommentoimaan hänen viesteihin.
Maailma on ylukyllästetty seksillä. Kauan sitten avioeroni yhteydessä eroa halunnut puolisoni sanoi, että olen ruma, vanha ja eihaluttava.
Olen ollut jo vuosikymmeniä kiitollinen hänen ylistyssanoista. Minulle seksillä ei ole avioeroni jälkeen ollut mitään merkitystä. Seksi ei kuulu tarpeisiini. Vaakamambo on tylsää äheltämistä.
Osanottoni. Toisaalta onnitteluni siitä, että sinulle ilmeisesti kuitenkin sattui rehellinen, totuutta kiertelemätön mies.

Kerrotko että mikä on se "seksiläppä" jonka mies on heittänyt ja jota on pidetty seksuaalisena häirintänä?
Ihan virallisen määritelmän mukaan noin on:
Seksuaalinen häirintä voi ilmetä ainakin seuraavin tavoin:
  • sukupuolisesti vihjailevat eleet tai ilmeet
  • härskit puheet, kaksimieliset vitsit sekä vartaloa, pukeutumista tai yksityiselämää koskevat huomautukset tai kysymykset

Seksuaalinen häirintä on siis eri asia kuin seksuaalinen ahdistelu.

Itse tiedän tapauksen, jossa koneverstaan seinällä ollesta tyttökalenterista (taso tissit paljaana) on tehty ilmoitus seksuaalisena häirintänä. Verstaan kaikki työntekijät olivat miehiä ja ketään heistä tuo kalenteri ei häirinnyt, sen poistaminen kyllä.

Anni Vuohijoen joutumista tarpeettomaan myllytykseen suren. Useampi nainen saisi puhua avoimemmin seksuaalisuudesta, nyt avoimesti esiintyvää ajetaan takaa. Itselle heräsi jopa juonitteluepäilys, Annihan toimi näkyvästi Ukrainan pakolaisten hyväksi....

Vapaavuori on aina ollut 💩

Viimeksi muokattu:
Ihan virallisen määritelmän mukaan noin on:
Seksuaalinen häirintä voi ilmetä ainakin seuraavin tavoin:
  • sukupuolisesti vihjailevat eleet tai ilmeet
  • härskit puheet, kaksimieliset vitsit sekä vartaloa, pukeutumista tai yksityiselämää koskevat huomautukset tai kysymykset

Seksuaalinen häirintä on siis eri asia kuin seksuaalinen ahdistelu.

Itse tiedän tapauksen, jossa koneverstaan seinällä ollesta tyttökalenterista (taso tissit paljaana) on tehty ilmoitus seksuaalisena häirintänä. Verstaan kaikki työntekijät olivat miehiä ja ketään heistä tuo kalenteri ei häirinnyt, sen poistaminen kyllä.

Anni Vuohijoen joutumista tarpeettomaan myllytykseen suren. Useampi nainen saisi puhua avoimemmin seksuaalisuudesta, nyt avoimesti esiintyvää ajetaan takaa. Itselle heräsi jopa juonitteluepäilys, Annihan toimi näkyvästi Ukrainan pakolaisten hyväksi....

Vapaavuori on aina ollut 💩
Emmä tiä. Jos olisin sinkku ja Vapsu samoin, voisin ahdistella häntä takkatulen loimussa ❤

. Minulle seksillä ei ole avioeroni jälkeen ollut mitään merkitystä. Seksi ei kuulu tarpeisiini. Vaakamambo on tylsää äheltämistä.
Otin eron pari v sitten kun vaimo muuttui kylmäksi ja nyt olen onneni kukkuloilla kun löysin puolta nuoremmat erittäin kiimaisen ja halukkaan sexybabyn

Puhu vaan omasta puolestasi, se on miehille erittäin tärkeä henkisesti ja miksei fyysisestikin kun me harrastetaan monta tuntia mamboilua

Mieli on erittäin korkealla pitkään sen jälkeen, se tuo positiivisuutta muutenkin elämään ja varmasti pitempää ikääkin nuo mielettömän hienot nautinnot tuovat

vrt sinuun kun mielesi on aika musta ja kyllästyneen oloinen

ELÄKÖÖN seksin päälle ymmärtävät naiset <3

Otin eron pari v sitten kun vaimo muuttui kylmäksi ja nyt olen onneni kukkuloilla kun löysin puolta nuoremmat erittäin kiimaisen ja halukkaan sexybabyn

Puhu vaan omasta puolestasi, se on miehille erittäin tärkeä henkisesti ja miksei fyysisestikin kun me harrastetaan monta tuntia mamboilua

Mieli on erittäin korkealla pitkään sen jälkeen, se tuo positiivisuutta muutenkin elämään ja varmasti pitempää ikääkin nuo mielettömän hienot nautinnot tuovat

Luultavasti olet mt-ongelmainen etkä ole hoitanut itseäsi muuten kuin vaakamambolla.

(y)

@m1es "Itse tiedän tapauksen, jossa koneverstaan seinällä ollesta tyttökalenterista (taso tissit paljaana) on tehty ilmoitus seksuaalisena häirintänä. Verstaan kaikki työntekijät olivat miehiä ja ketään heistä tuo kalenteri ei häirinnyt, sen poistaminen kyllä."

Kuinka vajaa sinä olet? Ilmoitusta ei tehty tyttökalenterista vaan siitä miten esimies puhui tälle naiselle joka tyttökalenterin pyysi poistamaan.

Tällä palstalla riittää naisten vihaajia.
Peukutus ihmisarvoa polkevalle viestille kertoo tämän palstan tasosta.
Kuuntelin radiojumalanpalveluksen, jossa kaksi naista kertoi tarinansa perhehelvetistä vapautumisesta. Toinen nainen eli vuosia kotonaan lukkojen takana. Molemmat naiset olivat kotonaan seksiorjia.
Joten kannattaa miettiä mille viestille peukuttaa.

Luultavasti olet mt-ongelmainen etkä ole hoitanut itseäsi muuten kuin vaakamambolla.
Olet tietty se kylmä pakastelahna jolle vastasin, joka ei ymmärrä mitään nautintojen päälle (koskaan ehkä et nuoruudessakaan?

Ja siksi aloit nälvimään katkerana. Hyvä sinunkin ymmärtää että en poikkea mitenkään normaalistamiehistä joille seksi on hyvinkin tärkeää

Olet tietty se kylmä pakastelahna jolle vastasin, joka ei ymmärrä mitään nautintojen päälle (koskaan ehkä et nuoruudessakaan?

Ja siksi aloit nälvimään katkerana. Hyvä sinunkin ymmärtää että en poikkea mitenkään normaalistamiehistä joille seksi on hyvinkin tärkeää
Vaikutat vastenmieliseltä tyypiltä, jolla ei ole huumorintajua.
Säälin naisia, jotka alistuvat olemaan patjana sinulle.

@m1es "Itse tiedän tapauksen, jossa koneverstaan seinällä ollesta tyttökalenterista (taso tissit paljaana) on tehty ilmoitus seksuaalisena häirintänä. Verstaan kaikki työntekijät olivat miehiä ja ketään heistä tuo kalenteri ei häirinnyt, sen poistaminen kyllä."

Kuinka vajaa sinä olet? Ilmoitusta ei tehty tyttökalenterista vaan siitä miten esimies puhui tälle naiselle joka tyttökalenterin pyysi poistamaan.
Selvästikin vähemmän vajaa kuin sinä. :cool: Miten sinä voisit tuntea minun entisen työpaikkani kohdalla tapahtunutta? Asia ei koskaan tullut julkisuuteen työpaikan ulkopuolella. Minä en siellä verstaan puolella työskennellyt.

Selvästikin vähemmän vajaa kuin sinä. Miten sinä voisit tuntea minun entisen työpaikkani kohdalla tapahtunutta? Asia ei koskaan tullut julkisuuteen työpaikan ulkopuolella. Minä en siellä verstaan puolella työskennellyt.
Jaa minä kun luulin että puhut tuosta linkkaamastasi jutusta? No kukas sen häirintäilmoituksen sinun tietämässäsi tapauksessasi sitten teki jos kaikki olivat miehiä?

M1ES ei näe eroa siinä jos joku puhuu seksuaaliseen sävyyn yleisellä tasolla vs että joku puhuu seksuaaliseen sävyyn jollekin yksittäiselle henkilölle?

Äläkä pelkää, mikään laki ei kiellä sinua puhumasta seksuaalissävytteisiä asioita. Mutta älä toki mene kaikille naisille heittämään seksuaalisia kommentteja. Ei niitä kukaan halua kuulla.

Jaa minä kun luulin että puhut tuosta linkkaamastasi jutusta? No kukas sen häirintäilmoituksen sinun tietämässäsi tapauksessasi sitten teki jos kaikki olivat miehiä?
Nainen, jonka työssään käyttämä kone oli epäkunnossa. Halusi kertoa ongelman yksityiskohtia korjaajille mutta järkyttyi, kun näki seinällä kalenteriin painetut tiśśit.

M1ES ei näe eroa siinä jos joku puhuu seksuaaliseen sävyyn yleisellä tasolla vs että joku puhuu seksuaaliseen sävyyn jollekin yksittäiselle henkilölle?
Kyllä minä tuon eron näen, mutta onko sinulla siis tieto siitä, että Anni Vuohijoki on puhunut yksittäiselle miehelle vastoin hänen tahtoaan?
Äläkä pelkää, mikään laki ei kiellä sinua puhumasta seksuaalissävytteisiä asioita. Mutta älä toki mene kaikille naisille heittämään seksuaalisia kommentteja. Ei niitä kukaan halua kuulla.
Tuo "ei kukaan" on aika kaukana todellisuudesta. Ja jotkut naisistakin ovat (onneksi) heittäneet seksuaalisia kommentteja ihan pyytämättä. ;)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä