Eikö ole ihan normaalia, että yritykset, joissa on töissä oikeita ihmisiä, tekevät joskus virheitä? Tänne on sattunut löytämään vain ne, joilla on huonoja kokemuksia kyseisestä firmasta. Itsekin toivoisin toki kotisivuille vaikka tuoteselosteet tuotteista, sopivatko allergikoille jne. Siinä mielessä hieman puutteellista tietoa.
Itse tilasin 100mikrog. D-vitamiinit heidän kauttaan. Luotan tuotteeseen ja mielestäni hintalaatusuhde on kohdallaan. Tälle yritykselle tekee vain huonoa se, että sitä markkinoidaan mm. puhelinmyyntiyritysten kautta, sillä ihmiset eivät luota puhelinmyyjiin. Ei voi koskaan tietää, mitä tilaa. Ystäväni on töissä myymässä kyseistä vitamiinia, ja ihmisten reaktiot ovat hätkähdyttäviä, vaikka kyse on D-vitamiinista. MUTTA kuten sanoin: tosi harva luottaa puhelinmyyntiin, toisaalta, miten ihmiset saisivat tietää esimerkiksi juuri tästä tuotteesta, ellei heille kotiin soiteta? Olisiko mainostaminen ehkä postitse parempi vaihtoehto?
Itse tosiaan olen tyytyväinen siihen, että vitamiinit tulevat vuoden välein kotiin suoraan, ei tarvitse miettiä, koska ne loppuvat ja mistä hakea lisää. Luotan siihen, että tuote on hyvä ja D-vitamiinit imeytyy. Itse kävin terveyskeskuksessa mittauttamassa arvoni ennen kuin aloitin syömään näinkin suurta annosta, ja vuoden päästä aion käydä uudelleen.
Matti Kankaanniemi: kehittäkää ihmeessä kotisivujanne! Voisitte antaa myös puhelinmyyntifirmoille tiedon, että suosittelisivat ilkeille asiakkaille kotisivujanne, josta voi käydä itse katsomassa lisätietoa tuotteesta. Monet ihmiset lyövät luurin korvaan ja naureskelevat jälkeenpäin, että "saipahan myyjä nenilleen"... ystäväni on entinen lähihoitaja, ja hän vielä tietää mistä puhuu. D-vitamiinia tarvitsee jokainen suomalainen!