Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tyttöviisikko lähti maanpakoon.Olipa harvinaisen niukka aloitus. Mutta asia on tärkeä, talouden kehno tila olikin pitkälti vanhentuneista tilastoja. Talous on kasvanut jo vuodesta 2023, mitähän silloin tapahtuikaan....
Suomen talous on kasvanut vuoden 2023 jälkeen, ja kuluvan vuoden alussa otettiin uusi noin prosentin loikka ylöspäin.
Kuluvan vuoden kasvuperintö on jopa 1,2 prosenttia, eli sellaista talouskasvua on luvassa, vaikka talous ei loppuvuonna kasvaisi.
![]()
Nyt selvisi, mikä on Suomea jäytävä ”tuntematon jarru”: Se oli korjaamaton tilasto
Juhannuksen alusviikko on ollut uutisrintamalla yhtä juhlaa. Eiköhän lähdetä kesälomille kukkaronnyörit auki.www.uusisuomi.fi
Eivätkä viisikon pää-äänenkannattajat HS ja YLE näytä asiasta uutisoivan...Tyttöviisikko lähti maanpakoon.
Pian todetaan USU-gallupin tuloksenkin olleen väärä ja itse asiassa 71 prosenttia suomalaisista katsookin Orpon hallituksen toimineen hyvin tai erittäin hyvinNyt vääristellään jo tilastoja, jotta kansa tuhlaisi säästönsä hallituksen epäonnistumisten vuoksi. Hallitus on on toimillaan ja puheillaan ajanut Suomen tähän tilaan. Hallituksen on erottava, jotta uusi korjaa virheet sillä tämä omahyväisten roistohallitus ei kykene virheitään korjaamaan. Seuraavaksi kertovat varmasti, että työttömyysluvut ovat virheellisiä.
Luusereiden arjessa ei näy ja hyvä niin.Miksi tämä ihme ei näy suomalaisten arjessa mitenkään?
Tai kenelle tämä ihme näyttäytyy?
Luusereiden arjessa ei näy ja hyvä niin.
ÄÄRIOIKEISTOLAINEN SALALIITTO!!!Eli TAAS on väärää ja virheellistä tietoa levitelty. Hyvä kun selvensit.
On varmaan hallitukselta tilattu UUSI parempi kaunisteltu tilasto.
Politiikassa on kaikki keinot sallittuja.
Toki täällä Suomessa ei vielä opposition edustajat "väärin äänestäjät" putoa ikkunoista tai syö puutarhastaan "vahingossa" myrkkysieniä.
Ei talous ole siis mihinkään noussut.
Ei mennyt putkeen tämäkään..
"Orpo lupasi 500 uutta kesätyöpaikkaa valtiolle – virastot: ”Kukaan ei ole vielä aloittanut töitä”
Hallitus antoi neljä miljoonaa ylimääräiseen kesätyöohjelmaan. Yksikään nuori ei ole vielä päässyt töihin kiinni viidessä suuressa virastossa. Raha tuli myöhään.
Opiskelijoiden palkkaaminen valtion virastoihin etenee hitaasti.
Pääministeri Petteri Orpo (kok.) lupasi keväällä, että valtio palkkaa kesätyöohjelmallaan 500 ylimääräistä nuorta kesätöihin ja harjoitteluun.
Otimme yhteyttä viiteen suureen virastoon. Kysyimme, kuinka moni on päässyt jo aloittamaan pääministerin lupaamissa kesätöissä.
Kesätyöohjelman rahoilla voi palkata 18–25-vuotiaita nuoria, jotka hakevat ensimmäistä kausityö- tai harjoittelupaikkaa valtiolla.
Kyselykierroksemme tulos on ikävä kesätöiden kannalta. Viisi suurta virastoa ovat saaneet luvan palkata yhteensä 100 nuorta hallituksen 500 nuoren kesätyöohjelmasta.
Kesäkuu on lopuillaan, mutta kukaan ei ole vielä päässyt töihin.
Verohallinto on palkannut yhden
Osalla nuorista opiskelut jatkuvat elokuussa. Heillä aikaa kesätyön tekemiseen on enää runsas kuukausi.
Verohallinto aikoo palkata kuusi nuorta kevään ylimääräisillä rahoilla. Heistä vasta yksi on valittu.
– Meille on yksi rekrytoitu suoraan eli semmoinen hakija, joka ei tullut valituksi aiemmassa haussa, Verohallinnon henkilöstöjohtaja Ville Urponen kertoo.
Valittu opiskelija ei ole voinut kuitenkaan vielä aloittaa. Verohallinto tekee uusille työntekijöilleen turvallisuusselvityksen ja se kestää yleensä 3–6 viikkoa."
![]()
Orpo lupasi 500 uutta kesätyöpaikkaa valtiolle – virastot: ”Kukaan ei ole vielä aloittanut töitä”
Hallitus antoi neljä miljoonaa ylimääräiseen kesätyöohjelmaan. Yksikään nuori ei ole vielä päässyt töihin kiinni viidessä suuressa virastossa. Raha tuli myöhään.yle.fi
Mikä oli sun tekosyy olla katkaisematta sun työttömyysputkea ja mennä valtiolle kesätöihin?Ei mennyt putkeen tämäkään..
"Orpo lupasi 500 uutta kesätyöpaikkaa valtiolle – virastot: ”Kukaan ei ole vielä aloittanut töitä”
Hallitus antoi neljä miljoonaa ylimääräiseen kesätyöohjelmaan. Yksikään nuori ei ole vielä päässyt töihin kiinni viidessä suuressa virastossa. Raha tuli myöhään.
Opiskelijoiden palkkaaminen valtion virastoihin etenee hitaasti.
Pääministeri Petteri Orpo (kok.) lupasi keväällä, että valtio palkkaa kesätyöohjelmallaan 500 ylimääräistä nuorta kesätöihin ja harjoitteluun.
Otimme yhteyttä viiteen suureen virastoon. Kysyimme, kuinka moni on päässyt jo aloittamaan pääministerin lupaamissa kesätöissä.
Kesätyöohjelman rahoilla voi palkata 18–25-vuotiaita nuoria, jotka hakevat ensimmäistä kausityö- tai harjoittelupaikkaa valtiolla.
Kyselykierroksemme tulos on ikävä kesätöiden kannalta. Viisi suurta virastoa ovat saaneet luvan palkata yhteensä 100 nuorta hallituksen 500 nuoren kesätyöohjelmasta.
Kesäkuu on lopuillaan, mutta kukaan ei ole vielä päässyt töihin.
Verohallinto on palkannut yhden
Osalla nuorista opiskelut jatkuvat elokuussa. Heillä aikaa kesätyön tekemiseen on enää runsas kuukausi.
Verohallinto aikoo palkata kuusi nuorta kevään ylimääräisillä rahoilla. Heistä vasta yksi on valittu.
– Meille on yksi rekrytoitu suoraan eli semmoinen hakija, joka ei tullut valituksi aiemmassa haussa, Verohallinnon henkilöstöjohtaja Ville Urponen kertoo.
Valittu opiskelija ei ole voinut kuitenkaan vielä aloittaa. Verohallinto tekee uusille työntekijöilleen turvallisuusselvityksen ja se kestää yleensä 3–6 viikkoa."
![]()
Orpo lupasi 500 uutta kesätyöpaikkaa valtiolle – virastot: ”Kukaan ei ole vielä aloittanut töitä”
Hallitus antoi neljä miljoonaa ylimääräiseen kesätyöohjelmaan. Yksikään nuori ei ole vielä päässyt töihin kiinni viidessä suuressa virastossa. Raha tuli myöhään.yle.fi