Suomen Sosialidemokraattinen Puole on hajoamisen partaalla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saa takuulla paljon takaisin persujen petoksiin haksahtaneita työläisiä, työttömiä, eläkeläisiä ja opiskelijoita.
👍Lepa sai tänään kehuja ulkonäöstään tuntemattomalta mieoletetulta.
Jatkoin sitten matkaa, ja olin purskahtaa nauruun vastaan tulevan pariskunnan touhuille. Huonojalkainen mies nojasi ostoskärryyn, ja puoliso nosti miehen housuja. Mies tuumasi ettei housut tahdo pysyä jaloissa. Meillä körteillä on aina hauskaa.
 
vierailija
Toivottavasti ei. Vastustin jyrkästi ihmisarvoa polkevaa käännytyslakia.
Sannalta loppuvat kansainväliset työt, jos hän asettuu Suomen nykyhallituksen linjalle. Duuma teki järjettömän päätöksen, ja joutuu vastuuseen EU-oikeudessa. Ei yksikään körtti tue tuota äänestystulosta.
Sannan on pakko asettautua Orpon hallituksen linjalle, koska hänen pomonsa Tony Blair on niin sanonut.
 
vierailija
Sannan on pakko asettautua Orpon hallituksen linjalle, koska hänen pomonsa Tony Blair on niin sanonut.
Tuskin vain. Kuvittelet omiasi tai olet nähnyt sellaista unta. Jos Tony kaipaa seniori-ikäistä asiantuntijaa maan ja taivaan välisistä asioista, olen käytettävissä. Rakastan Lontoota ja voin yöpyä halvimmassa lutikkapesässä fish and chips-muonalla. Palkkaa Tony voi maksaa muutaman punnan, jotka lahjoitan kaduilla patjoillaan yöpyville syrjäytyneille. Yöllä lukemassani kirjassa on valtavasti ihania paikkoja, joita en ole vielä kolunnut.
 
Tuskin vain. Kuvittelet omiasi tai olet nähnyt sellaista unta. Jos Tony kaipaa seniori-ikäistä asiantuntijaa maan ja taivaan välisistä asioista, olen käytettävissä. Rakastan Lontoota ja voin yöpyä halvimmassa lutikkapesässä fish and chips-muonalla. Palkkaa Tony voi maksaa muutaman punnan, jotka lahjoitan kaduilla patjoillaan yöpyville syrjäytyneille. Yöllä lukemassani kirjassa on valtavasti ihania paikkoja, joita en ole vielä kolunnut.
Tämä trolli yrittää nähtävästi edelleen levittää tuota lude-valetta. Menepäs syömään kaalisoppaasi ja juoman päivän vodka-annoksesi.
 
vierailija
Tuskin vain. Kuvittelet omiasi tai olet nähnyt sellaista unta. Jos Tony kaipaa seniori-ikäistä asiantuntijaa maan ja taivaan välisistä asioista, olen käytettävissä. Rakastan Lontoota ja voin yöpyä halvimmassa lutikkapesässä fish and chips-muonalla. Palkkaa Tony voi maksaa muutaman punnan, jotka lahjoitan kaduilla patjoillaan yöpyville syrjäytyneille. Yöllä lukemassani kirjassa on valtavasti ihania paikkoja, joita en ole vielä kolunnut.
Tässä Hesarin juttu, jonka mainitsin palstan jossain toisessa ketjussa.
 

Yhteistyössä