Suomen Jalometallikierrätys

  • Viestiketjun aloittaja "Jeba"
  • Ensimmäinen viesti
"Jeba"
Minkähän takia mulle yritti soitta kyseinen firma? Voiks niilläki olla jotaa puhelinmainontaa tai myyntiä tms? :O

Onks muille soittanu?

Finderilla otin selvää että kuka soitti ja tommonen firma.

Ja ei en oo lähettäny niille mitään koruja tai mitään.
 
"mie vaa"
Mä en noille lähettäisi, sormuksesta, josta olen itse maksanut lähes 200€, he tarjosivat 9€.. Sanoin, että ei kiitos, lähettäkää vaan sormus takaisin, niin sitten alkoi jankutus "mutta ymmärräthän kai, että eivät kultasepänliikkeet voi markkinahinnalla myydä", "no jos kerran haluatte nämä korut pyörimään takaisin laatikon pohjalle, niin siitä vaan, kuitenkin ne sinulla ihan käyttämättöminä ovat, kun tänne ne lähetit" ymsyms.. melkein vähä niinkun loukkaannuin tämän överi kirjakielellisen ja ns. "ystävällisen" henkilön sanoista. pitäköö tunkkinsa prkl!
 
TM-44
Meille tehtiin murtoyritys vuosi sitten, jolloin poliisi kertoi, että varkailla on nykyään tällaisten firmojen kuoria taskussaan. Varastetut korut pistetään kuoreen ja lähimpään postilaatikkoon. Nämä soittelut voivat olla tiedustelua kohteeseen. Kysellään onko mahdollisesti koruja paljon. Sitten ilmoitetaan varasporukalle, että siellä on hyvöä kohde. Joku näistä firmoista voi olla jopa rikollisten omistuksessa.
 
Hennnnu
Mulle soittelevat lähes viikottain, neljä eri numeroa on nyt soittanut, kaikkien tiedot näyttää samaa kun laittaa 16400.... En oo kertaakaan vastannut enkä kyllä vastaakaan !
 
"perkele"
Olispa kiva tietää onko nää paikat minne soittelee, jotenkin yhteneväisiä.
Esim. Vanha maatila,rivitalo tms. Syrjässä, asutusalue.

Meidän isäntää kanssa sitkeesti koittavat kiinni.
 
SamiLahti
Soitti 12.12.2014 puhui mielestäni jotain tableteista, onko kyse tietokonetableteista, lääketableteista vai mistä! En saanut selvää, lopetin puhelun samantien. On tosi epämiellyttävää, jos epäillään roistojen" pesäkkeeksi ym, toimii Turusta käsin. No toimijoilla on vapaa toimintamahdollisuus, ei siinä mitään, ostaja-myyjä varokoon pätee tässäkin tapauksessa!
 
"annika"
Kokeilin tuota palvelua, ei valittamista. Sinne pysty laittaan arvointiin kultaa, hopeaa ja sellasia koruja josta en tiennyt mitä metallia ne oli. Myin niille muutaman kultakorun ja hopealusikoita. Ja sain vielä ilmatteeks takas sellaset jotka ei ollu jalometallia. Turha ihmetellä firman soittelua, sekin on vain tapa markkinoida palvelua.
 
Ex-työntekijä
Älkää missään nimessä tehkö mitään kauppoja tämän firman kanssa. Huijaa niin asiakkaitaan kuin työntekijöitäänkin. Asiakkaille laittavat laskun paketissa vaikka se ei oikeasti velvoita maksamaan yhtään mitään vaikka näin antavat ymmärtää, jos ei koruja kuulu. Työntekijöille puolestaan tarjoavat sopimuksia, jotka eivät ole oikeasti juridisia sitovia eli voivat käytännössä heittää työntekijän pihalle koska tahansa. Asettavat siis tavallaan sisäänostajan yrittäjän asemaan kertomatta tälle. Ystäväni sai firmasta lähtöpassit juuri tällä tavalla. Firmalla menee onneksi kuitenkin heikosti tällä hetkellä joten ei varmaankaan pysy pystyssä enää kauaa. Suomen jalometallikierrätys on täysi huijarifirma.
 

Yhteistyössä