Suomen hallitus sanoi EI 175 pakolaiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei voi kuin ihmetellä persujen laahaavaa politiikkaa tässä. Tämähän on heidän agendansa, mutta keskittyvät jälleen heittelemään pikkukiviä muiden niskaan. Ehkä niiden pitäisi pysyä siinä lestissä.

On se kumma kun lehtikuvissa on aina naisia ja pikkulapsia.

Totuus: suurimmaksi osaksi parikymppistä sälliä jolkottelee tänne tyttöjä vokottelemaan.

Viimeksi muokattu:
Turkki ja nuo feikkaajat ampuivat tälläkin hetkellä Kreikkaan. Eipä ole ollut uutisissa. Kun tämä virus on ohi, hallituksen sooloilija jörjestää ilmasillan suoraan suomalaisen veronmaksajan kukkarolle.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jotain hyötyä koronastakin.

Luulen melko varmasti, että meissä mamuissakin voi olla ehkä joku ihmisarvoinenkin, jos oikeen tarkkaan syynää.
Todellakin voi ja on.

Kaikki jotka elättävät itsensä rehellisellä työllä veronsa maksaen ja sopeutuen täydellisesti suomalaiseen kulttuuriin jättäen samalla taakseen kaikki sairaat ja väkivaltaiset ideologiat.

Kaikki ne ahkerat ihmiset tervetuloa!

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Luulen melko varmasti, että meissä mamuissakin voi olla ehkä joku ihmisarvoinenkin, jos oikeen tarkkaan syynää.
Kutsut monesti itse itseäsi mamuksi, vaikka olet käsittääkseni kantasuomalainen joka nyt vaan on sattunut aikoinaan muuttamaan Kanadaan ja saanut sieltä kansalaisuuden....sä olet silti KANTAsuomalainen, asut sitten vaikka Marsissa..

Turha kai mun on niistä suomalaisille puhua.
On Kanadassakin maahanmuuttokriitisiä, omat kokemukset asiasta.
Niii, tää on sellanen hankala dilemma koska sä tiedät mistä puhut...mutta suomalaisten on ehkä hankala ymmärtää, että kantasuomalainen tuntee olevansa täälläkin ''mamu''.

Niii, tää on sellanen hankala dilemma koska sä tiedät mistä puhut...mutta suomalaisten on ehkä hankala ymmärtää, että kantasuomalainen tuntee olevansa täälläkin ''mamu''.
Oletan, että siitä ei voi oikeita mamuja syyttää, jos kantasuomalaiset tuntevat itsensä erisyetyiksi.
Katsopa mitä roskaa tuodaan ja tuotetaan USA:sta, ihannoidaan Trumppia, palvelut Suomessa Englanniksi, julisteet ensin muilla kielillä ja sitten Suomeksi
Luultavasti ymmärrät pointini

Ohisalolla on aidosti hätä ja kiire. Nyt koronan takia rajat ovat olleet kiinni ja jo nyt kerrotaan, että nämä ”pakolaiset” ovat kyllästyneet tähän pakolaisleikkiin. Monet ovat lähteneet Kreikan rajalta bussilla takaisin kotiinsa Turkkiin. Eli nyt ollaan kriittisillä hetkillä: ne ei enää jaksa kohta leikkiä. Ei siellä parin kuukauden kuluttua ole enää kukaan tulossa tänne. Mitäs sitten tehdään? Niitä pitää alkaa houkuttelemaan kaiken maailman julkisilla lupauksilla paremmasta elämästä ja hakea niitä ihan kodeistaan saakka.

Nyt on KIIRE herranjestas... ei tässä voida yhtään aikailla, tai ne ei kohta enää leiki meidän kanssa.

Yhteistyössä