Suomen armeijan upseeri kertoo miten vasemmistolaiset ja maahanmuuttajataustaiset välttelevät asevelvollisuutta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suurimmalla osalla kansalaisista ei ole enää haluja puolustaa maata jossa ei ole heille mitään puolustettavaa.
Useille ei anneta työtä, osa jonottaa leipää, asuu ylihintaisissa vuokra-asunnoissa tai ovat pankeille velkaa kymmeniä-satojatuhansia euroja.
Tekevät maskatyötä pakosta matalapalkka-aloilla tai tekevät ilamstyötä tai 9 euroa päivä duunia.
Antaa niiden sotia joilla on jotain mammonaa puolusttavaan:
Paitsi etteivät he koskaan lähde sotimaan, se eliitti joka sodasta ja rauhasta päättää.
He julistavat sodan jonka jälkeen kaikki pakotetaan tavalla tai toisella mukaan hulluuteen, köyhät tappamaan ja kuolemaan rikkaiden omaisuuksien puolesta.
"Kajaanilainen Henri Meriläinen, 31, teki vieraslajitorjuntaa Kainuun alueella ja tienasi noin 2 500 euroa kesä-heinäkuussa.
Meriläinen kertoo palkkauksen olleen hyvä suhteessa tehtyyn työmäärään. Häntä motivoi rahan lisäksi kuitenkin myös muut asiat.
– Idea oli se, että maksetaan siitä, että saa liikkua ja tehdä jotain hyvää luonnolle."
 
Tarkoitin ikää milloin armeija on suoritettava. Oliko se 18-28?
Suurin osa rintamakarkureista ehtii saada kansalaisuuden ennen asevelvollisuusiän päättymistä, mutta pointti oli enemmän asennepuolella. On jokseenkin naurettavaa kuvitella, että pakolaiset olisivat yhtäkkiä kovin isänmaallisina puolustamassa Suomea kun heidän koko identiteettinsä perustuu sille, että jätetään kotimaan ongelmat taakse sen sijaan, että niitä jäätäisiin ratkomaan, ja shoppaillaan itselle edullisin vaihtoehto globaalilta markkinalta. Moni näistä jopa identifioituu siirtolaisiksi ja ottaa pakolaisuuden viitan vain sen takia, että se mahdollistaa siirtolaislainsäädännön kiertämisen.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Suurin osa rintamakarkureista ehtii saada kansalaisuuden ennen asevelvollisuusiän päättymistä, mutta pointti oli enemmän asennepuolella. On jokseenkin naurettavaa kuvitella, että pakolaiset olisivat yhtäkkiä kovin isänmaallisina puolustamassa Suomea kun heidän koko identiteettinsä perustuu sille, että jätetään kotimaan ongelmat taakse sen sijaan, että niitä jäätäisiin ratkomaan, ja shoppaillaan itselle edullisin vaihtoehto globaalilta markkinalta. Moni näistä jopa identifioituu siirtolaisiksi ja ottaa pakolaisuuden viitan vain sen takia, että se mahdollistaa siirtolaislainsäädännön kiertämisen.
👍
 
Suurin osa rintamakarkureista ehtii saada kansalaisuuden ennen asevelvollisuusiän päättymistä, mutta pointti oli enemmän asennepuolella. On jokseenkin naurettavaa kuvitella, että pakolaiset olisivat yhtäkkiä kovin isänmaallisina puolustamassa Suomea kun heidän koko identiteettinsä perustuu sille, että jätetään kotimaan ongelmat taakse sen sijaan, että niitä jäätäisiin ratkomaan, ja shoppaillaan itselle edullisin vaihtoehto globaalilta markkinalta. Moni näistä jopa identifioituu siirtolaisiksi ja ottaa pakolaisuuden viitan vain sen takia, että se mahdollistaa siirtolaislainsäädännön kiertämisen.

Aivan 🙌🏻👍🏻
 
Hyvä jos ihmisoikeuksia on hieman yritetty korjata. Ei kaikista ole armeijaan ihan suoraan sanottuna. Osa voi seota ahdistuksesta ja alkaa heilua aseen kanssa päättömästi? Naisena ei myös houkuta sodat eikä tämä eri maiden sekoilu, vaikka ymmärrän että siviilejä jonkun pitää suojata ja muuta. Eikä poliittinen tilanne ole kaikissa maissa normaali.
 

Yhteistyössä