Suomen armeija on surkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näinsevaanon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näinsevaanon

Vieras
Mitä järkeä on Suomen armeijassa? Sehän on ihan naurettavaa touhua, eikä siellä kukaan opi tappamaan. Esim. Venäjällä armeija on sellainen, että ne jotka sen käy läpi, niin ne on oikeita täynnä vihaa olevia tappajia! Jos armeijan tarkoitus on opettaa tappamaan, niin Suomen pitäisi ottaa Venäjästä mallia. Jos ennen yksi suomalainen vastasi kymmentä ryssää, niin nykyään se on kyllä toisinpäin ihan varmasti.

Tokihan siellä oppii vaikka mitä jos meinaa hengailla siellä vähän pidemmän aikaa.:)

OT:Mun märkä päiväuni.:p
Livenäkin olen harrierin nähnynnä.:heart:
[video=youtube_share;lu54pdBsA-o]http://youtu.be/lu54pdBsA-o[/video]

Mihin perustat väittämäsi?

Alkuperäinen kirjoittaja näinsevaanon;29967960:
Mitä järkeä on Suomen armeijassa? Sehän on ihan naurettavaa touhua, eikä siellä kukaan opi tappamaan. Esim. Venäjällä armeija on sellainen, että ne jotka sen käy läpi, niin ne on oikeita täynnä vihaa olevia tappajia! Jos armeijan tarkoitus on opettaa tappamaan, niin Suomen pitäisi ottaa Venäjästä mallia. Jos ennen yksi suomalainen vastasi kymmentä ryssää, niin nykyään se on kyllä toisinpäin ihan varmasti.

Taas tämä ikuisuusaihe, armeija on juuri niin hyvä kuin siihen laitetaan resursseja ja jos palvelusaikaa lyhennetään lähes olemattomaksi, niin puolustuskyky huononee. Voitaisiin myös miettiä, jos naisille tulisi jonkunlainen palvelus pakolliseksksi.

Maamiinoista luopuminenkaan ei parantanut tilannetta yhtään, tämähän oli Halosen lempilapsi, nyt sitten vingutaan kuinka armeijan uskottavuus ja puolustuskyky on heikentynyt. Olemme vuosikymmeniä heikentäneet armeijaa siinä uskossa että mitään hätää ei ole, eikä Suomea uhkaa ketään.

Joku vastuu pitäisi olla myös päättäjillä jotka näitä päätöksiä tekee. Naisetkin äänestävät sankoin joukoin kaikenmaailman taivaanrannan maalareita päättäviin elimiin, punatukkaisia feministejä sun muita friikkejä.

Lispetti on seksihullu, sotahullu ja ties mitä vielä!:D :p

Aseet kiinnostaa, olen käynyt joskus radallakin pätkimässä, mutta siitä on aikaa. Lutku kai se on nykyään millä tölkkejä tulee kaadettua.=) Jollain sergeillä ku pääsis pätkimään.:D
En ole mistään sotastrategioista kiinnostunut mutta aseet lentokoneet/hävittäjät/kopterit kiinnostaa jonkin verran.

Muun muassa liikunta ja lätkäkin on ihan jees.:D
Hullu mikä hullu.:D

Aseet kiinnostaa, olen käynyt joskus radallakin pätkimässä, mutta siitä on aikaa. Lutku kai se on nykyään millä tölkkejä tulee kaadettua.=) Jollain sergeillä ku pääsis pätkimään.:D
En ole mistään sotastrategioista kiinnostunut mutta aseet lentokoneet/hävittäjät/kopterit kiinnostaa jonkin verran.

Muun muassa liikunta ja lätkäkin on ihan jees.:D
Hullu mikä hullu.:D

Olisit kyllä mulle unelmien nainen:p