Suomea käytetään esimerkkinä Ranskan vaaleissa olevasta "uhkapelistä"

Toistan: usein pelkkä linkki ei tule läpi.

Toistan: tämä ei ole yksinomaan sinun temmellyskenttäsi etkä voi määrätä, ketkä täällä kirjoittavat ja mitä.
Kirjoita sitten esim. tässä linkki, lukekaa tästä tms. En ole ainoa kirjoittaja, joka on kommentoinut maanista lainaamistasi.
Mee hoitoon, hullu.
Mene itse, jos jokin keskustelupalsta vetää noin tiukalle pinnan.
 
vierailija
Kirjoita sitten esim. tässä linkki, lukekaa tästä tms. En ole ainoa kirjoittaja, joka on kommentoinut maanista lainaamistasi.


Mene itse, jos jokin keskustelupalsta vetää noin tiukalle pinnan.
Toistan: usein ei tule läpi, vaikka näinkin tekisi.

Sinähän tarkoituksella provosoit ihmisiä, kyllä muutkin ovat sen huomanneet mutta osin on toki samankaltaisia kuin sinä.
 
Lue niiden ihmisten kokemuksista, joita päällekkäiset leikkaukset koskevat.
Minua kiinnosti sinun mielipiteesi. Välttelit kuitenkin hienosti kysymykseen vastaamista. Luulen, ettet oikein itsekkään tiedä mikä olisi mennyt täysin kuralle. Haluat ainoastaan olla vastaan, koska sinun näkemyksesi mukaan tämä hallitus tekee vain vääriä asioita ja edellinen teki vain hyviä asioita. Minusta itse kunkin pitäisi varoa polarisoitumista ja pyrkiä näkemään asioiden hyvät ja huonot puolet sekä arvoimaan niitä usealta eri kannalta. Nykyinen hallitus on tehnyt useita hyviä ja oikeudenmukaisia päätöksiä ja joitakin todella huonoja. On hyvä kritisoda tarpeen tullen, mutta varhaiseen lapsuuteen kuuluva näkemys hyviksistä ja pahiksista kuuluu lapsuuteen.

Ne ihmiset, jotka heihin kohdistuvista leikkauksista julkisesti avautuvat, eivät ole kovinkaan vakuuttavia, vaan näyttävät lähinnä ihmisille, joiden mielestä heille kuuluu kaikki ja heidän ei mielestään pitäisi joutua tekemään asian eteen mitään.

Suurimmilta osin nämä leikkaukset näyttävät kohdistuvan juuri oikeisiin ihmisiin. Toki joukossa on niitäkin, joiden kohdalla leikkauksia ei voi pitää oikeudenmukaisina. Luulen, että sellaista systeemiä ei saada ikinä aikaan, joka voisi yksilöiden ja oikeudenmukaisesti huomioida jokaisen erityistapauksen.

Totuus on se, että Suomi on varoihinsa nähden jakanut rahaa aivan liian hövelisti ja nyt meillä on yhteiskunta, jossa ei enää riitä, että turvataan perustarpeet ja jossa on täysin sopivaa elää muiden rahoilla ja valittaa siitä, että se on liian vähän ja vaatia samaan aikaan muille 50% ansiotuloveroa, koska siinähän ei ole mitään väärää. Kyllä niillä muilla on varaa laittaa rahaa minun taskuuni.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Otettiin tolkuttomasti velkaa siihen, että saadaan kansallinen varallisuus ulkomaille.
Leikattiin bkt:tä ja tiputettiin kansallista varallisuutta.

Suomen historian huonoin taloushallinto on OrpoPurra, toiseksi huonoin Stubb/käteinen.
Ei ole mairittelevaa olla tuossa ensimmäisenä
Voisitko avata mitä tarkoitat sanomalla, että otettiin tolkuttomasti velkaa, että saadaan kansallinen varallisuus ulkomaille? Ja miten kansallista varallisuutta on tiputettu?
 

Yhteistyössä