V
vieras
Vieras
Eräästä suomalaisesta huippu-urheilijasta on jo vuosia levitelty huhuja, että pettäisi jatkuvasti vaimoaan. Jokaisella keskustelupalstalla jne. Miten on, kenelläkään faktatietoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös vaimokin jossain haastattelussa antanut vähän näin ymmärtää? Olen tottunut siihen, että muutkin rakastavat Xxää...
Alkuperäinen kirjoittaja huu:teemulla on naisia, faktaa!
Alkuperäinen kirjoittaja minä :No onhan näitä... Voisin heti fakta tietona nimetä vaikka kolme kansainvälisen tason suomalaista huippu-urheilijaa, joille pipari maistuu aina vain kun tarjolla on, ja tarjontaahan riittää...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :No onhan näitä... Voisin heti fakta tietona nimetä vaikka kolme kansainvälisen tason suomalaista huippu-urheilijaa, joille pipari maistuu aina vain kun tarjolla on, ja tarjontaahan riittää...
Nimeä...
Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :No onhan näitä... Voisin heti fakta tietona nimetä vaikka kolme kansainvälisen tason suomalaista huippu-urheilijaa, joille pipari maistuu aina vain kun tarjolla on, ja tarjontaahan riittää...
Nimeä...
No yksi onkin jo nimetty täällä. Lisäksi sillä saralla on kunnostautuneet autourheilun sakarimme.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :No onhan näitä... Voisin heti fakta tietona nimetä vaikka kolme kansainvälisen tason suomalaista huippu-urheilijaa, joille pipari maistuu aina vain kun tarjolla on, ja tarjontaahan riittää...
Nimeä...
No yksi onkin jo nimetty täällä. Lisäksi sillä saralla on kunnostautuneet autourheilun sakarimme.
Ralli vai F1?
Alkuperäinen kirjoittaja minä :No onhan näitä... Voisin heti fakta tietona nimetä vaikka kolme kansainvälisen tason suomalaista huippu-urheilijaa, joille pipari maistuu aina vain kun tarjolla on, ja tarjontaahan riittää...
Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :No onhan näitä... Voisin heti fakta tietona nimetä vaikka kolme kansainvälisen tason suomalaista huippu-urheilijaa, joille pipari maistuu aina vain kun tarjolla on, ja tarjontaahan riittää...
Nimeä...
Ralli vai F1?
No nykyään voisi sanoa, että sekä että.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä :No onhan näitä... Voisin heti fakta tietona nimetä vaikka kolme kansainvälisen tason suomalaista huippu-urheilijaa, joille pipari maistuu aina vain kun tarjolla on, ja tarjontaahan riittää...
Nimeä...
Ralli vai F1?
No nykyään voisi sanoa, että sekä että.![]()
Siinä tuli sitten nimi nro 2.
Ai niin Temppu-Teemu. Aika ikävää jos on oikeesti jo tottunut siihen että muutkin rakastavat omaa miestä. Eihän se avioliiton perusperiaate muuksi muutu oli kyseessä "tavis" tai varakas-komea-huippu-urheilija
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mitä väliä?
Miten se meidän tavisten elämää liikuttaa ja mistä tosiaan tiedätte, millaiset 'säännöt' kenenkin urheilijan parisuhteessa on?
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mitä väliä?
Miten se meidän tavisten elämää liikuttaa ja mistä tosiaan tiedätte, millaiset 'säännöt' kenenkin urheilijan parisuhteessa on?