Suomalaisten naisten mainen helppoina huorina leviää maailmalla:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en seuraa BB:a, enkä käsitä seksin harrastamista tositeeveessä. huh. Ärsyttää kuitenkin, kun näissä moralisoinneissa nainen on aina se horo. argh!

Minun puolestani BB saisi loppua.

Mä olen aina myös ihmetellyt, miksi nainen on se horo ja se joka antaa/jakaa jne ja mies on ainoa, joka saa/nauttii. Eikö siis nainen voi nauttia seksistä vaannainen on vain sa antava osapuoli? Mistä tuollaisia harhaluuloja kumpuaa?

Itselleni tulee ainakin mieleen miehestä, joka kertoilee helpponakki-juttuja, niin ensisijaisesti mieleen hemmetin huono rakastaja, kun ei pysty tarjomaan naiselle mitään seksistä ja naisesta se, ettei ole koskaan oikeasti saanut kunnolla hyvää seksiä vaan aina vaan makaa lahnana ja miettii milloin se loppuu.

Norjalaiset miehet on ihania. Ja jos haluan sellaisen kaataa, niin sitten myös kaadan. Siitä ei Suomen naisten maine kärsi.

Olisiko maailma parempi paikka, jos ihmiset harrastaisivat seksiä vasta avioiduttuaan, vain ja ainoastaan yhden kumppanin kanssa?
Ja minkä ihmeen vuoksi naisen seksuaalisuus on edelleenkin tabu?

Tämä seksivouhotus on mennyt yli äyräiden tässä maaiman menossa.Kuka puhuu enää tai välittää aidosta tunteesta miehen ja naisen välillä.Ei muuta kuin vällyihin heti ,ollaan kuin kiimaiset kissat.rakkaudella ja tosi kiintymyksellä ei ole enää mitään merkitystä,kunhan saa vain himojaan tyydyttää.Ihmiset on menettäneet paljon tuhotessaan omaa identiteettiään jatkuvilla irtosuhteilla ja seksin haulla ja palvonnalla.Ei tartte sitten itkeä kun on jatkuvasti tyhjä olo ja mikään ei tyydytä kun on ajanut itsensä finaaliin ja kaikkiin tauteihin.Että antakaa palaa samaan tahtiin mutta maksakaa viulut itse että ei tarvi yhteiskunnan olla aina maksumiehenä taudeissanne.iTSENSÄHILLITSEMINEN on myös tapapitää itsensä kurissa,ei kenenkään ole pakko elää kuin pellossa.

[QUOTE="vieras";24872119]Entä jos maine on totta, niin miksi sitä pitäisi vääristellä?[/QUOTE]

Tää on muuten ihan totta. Suomalaiset ei itse ees tajua sitä, mitä ulkomaalaiset ihmiset (varsinkin jo maassa asuvat) ajattelevat etenkin suomalaisista naisista. Ei tarvitse paljoa tehdä kun heruu seksiä. Se on fakta. Turha kaunistella.

Tää on muuten ihan totta. Suomalaiset ei itse ees tajua sitä, mitä ulkomaalaiset ihmiset (varsinkin jo maassa asuvat) ajattelevat etenkin suomalaisista naisista. Ei tarvitse paljoa tehdä kun heruu seksiä. Se on fakta. Turha kaunistella.

Niinpä. Suurin osa maailman ihmisistä pitää suomalaisten naisten sukupuolimoraalia, miten sen kauniisti sanoisi, arveluttavana.

Mitäs sitten? Suomalaiset on melko vapaamielisiä seksin suhteen. Mikä ongelma se on, jos maassa asuvat ulkomaalaiset sen huomaavat. Suomalaiset myös pääsääntöisesti kunnioittavat yksilön itsemääräämisoikeutta. Eli nainen ei ole käytettävissä seksiin vain sen takia, että pukeutuu paljastavasti tai juttelee jonkun kanssa baarissa, vaan seksi on kahdenvälinen sopimus, ei miesten yksinoikeus.

Kuinka pahasti ihmisen pitää olla hukassa itsensä kanssa, että haukkuu toisia tuollaisilla nimityksillä mitä täälläkin vilisee.
Mikä synnyttää noin suuren vihan ja agression TUNTEMATONTA ihmistä kohtaan?
Ihan kuin lapsi jolta on viety tikkari: "Äiti, toi on ihan tyhmä, se vei mun tikkarin!", sen sijaan te avaudutte täällä: "Kaksplus, Janica on huora, se sai seksiä!!".

Opetelkaa elämään maailmassa missä olette ja käsittämään, että teidän omat valintanne ei ole ne ainoat oikeat (eivät tosin ole ilmeisesti omastakaan mielestänne kun tunnette tarvetta lytätä toiset noin kovin sanoin). Toisten nautinto ole teiltä pois, vaikka se pahalta tuntuisikin kun joku muu nauttii elämästään.

Te jotka pohditte suomalaisten naisten mainetta ulkomailla, älkää murehtiko, tuskin kukaan teitä sekoittaa seksuaalisesti vapautuneeseen itseensä tyytyväiseen ihmiseen.

Onko siinä vapaamielisyydessä jotain vikaa jos molemmat pitävät seksistä? Vai olisiko kiintymyksen ja parisuhteen teeskentely moraalisesti parempi?

Mitä ulkopuoliset ajattelevat, ei ole mitenkään merkityksellistä, jos ketään ei satuteta.

Minusta tuntuu, että monien suomalaisten pitäisi hankkia itsetunto ja sellaista ryhtiä, ettei jaksaisi välittää jonkun vanhanaikaisista ja sovinistisista mielipiteistä. Ei sellaisten ajatusten haltija välitä minunkaan mielipiteestäni, että hän on idiootti.

• Tykkää
Reactions: idunnor
Alkuperäinen kirjoittaja kännissä kivempaa?;24872902:
Mutta miksi se tavara irtoaa vain kaatokännissä? Sekin kertoo ihmisestä jotain, että kun saa viinaa päähänsä, koivet aukeaa.

Epäilen, että kyseinen henkilö harrastaisi seksiä vain kännissä. Tai että olisi kännissä aina stripatessaan.

Tiedätkö miten alkoholi vaikuttaa? Se poistaa estot, tuo hyvän olon (ainakin hetkeksi), joillakin se myös kiihdyttää aikasta paljon jo olemassa olevia himoja.

[QUOTE="vieras";24872859]Niinpä. Suurin osa maailman ihmisistä pitää suomalaisten naisten sukupuolimoraalia, miten sen kauniisti sanoisi, arveluttavana.[/QUOTE]

Näin. Ja valitettavasti vain suomalainen, löyhämoraalinen nainen näkee tuon jollain tapaa positiivisena. Muille tuo on hävettävää ja noloa :(

[QUOTE="vieras";24872922]Näin. Ja valitettavasti vain suomalainen, löyhämoraalinen nainen näkee tuon jollain tapaa positiivisena. Muille tuo on hävettävää ja noloa :([/QUOTE]

Kenelle muille? Kyllä jokainen vastaa ihan siitä omasta maineestaan.

• Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="vieras";24872859]Niinpä. Suurin osa maailman ihmisistä pitää suomalaisten naisten sukupuolimoraalia, miten sen kauniisti sanoisi, arveluttavana.[/QUOTE]

Mulle on ainakin ihan se ja sama mitä muut ajattelevat mun sukupuolimoraalista. Riittää kun itse tiedän mitä teen ja olen itse vastuussa teoistani.

[QUOTE="vieras";24872922]Näin. Ja valitettavasti vain suomalainen, löyhämoraalinen nainen näkee tuon jollain tapaa positiivisena. Muille tuo on hävettävää ja noloa :([/QUOTE]

Kannattais varmaan olla sinut itsensä kanssa, ettei ottais ihan kaikkea itseensä.

Kun muut nauroivat "koko Suomelle" kreikkahässäkän takia, taisit hävetä silmät päästäsi? O_o

Palstaileeko täällä oikeasti aikuisia ihmisiä?

Mulle on ainakin ihan se ja sama mitä muut ajattelevat mun sukupuolimoraalista. Riittää kun itse tiedän mitä teen ja olen itse vastuussa teoistani.

Niinpä.

Mistä tää juttu muuten on lähtenyt, että Suomalaisilla naisilla ois horon maine ulkomailla? Juttelin tästä miehen kanssa joka on suht paljon viikottain tekemissä monien ulkomaalaisten miesten kanssa, eikä hän ole törmännyt tällaiseen ilmiöön.

[QUOTE="...";24873026]Miksei aikuinen vapaa nainen saa harrastaa seksiä silloin kun mieli tekee?[/QUOTE]

Koska se on toisilta naisilta pois, he eivät voi niin tehdä, niin ei saa kukaan muukaan.

Sama kuin joku todella näyttävä nainen lytätään ties miksi, vain siksi, että toiset kokevat olevansa huonompia hänen rinnallaan.

Mä haluaisin lisätä vielä sen, että kyse ei ole ainoastaan seksistä vaan myös avioliiton solmimisesta. Liian moni ulkomaalainen kusettaa meitä "helppoja" suomalaisia ja hääkellot soivat alta aikayksikön. No siitä ei seuraa usein muuta kuin lapsikatras, eropaperit muutaman kuukauden tai vuoden kuluttua sekä ulkomaalaiselle ne paperit mitä hän alunperinkin kalasteli.

Mä haluaisin lisätä vielä sen, että kyse ei ole ainoastaan seksistä vaan myös avioliiton solmimisesta. Liian moni ulkomaalainen kusettaa meitä "helppoja" suomalaisia ja hääkellot soivat alta aikayksikön. No siitä ei seuraa usein muuta kuin lapsikatras, eropaperit muutaman kuukauden tai vuoden kuluttua sekä ulkomaalaiselle ne paperit mitä hän alunperinkin kalasteli.

Tiedän yhden tällaisen tapauksen ja kauniisti sanottuna, hän ei ole se penaalin terävin kynä. Olisipa hänen kotimaansa sitten ollut mikä tahansa, samalla tavalla olisi käynyt kuitenkin.

Yhteistyössä