Suomalaisilla naisilla lihavat tai lättänät perseet

  • Viestiketjun aloittaja bongari
  • Ensimmäinen viesti
bongari
Miksi suominaisilla on ruma takapuoli?
Kadulla näkee enimmäkseen lättänöitä, lihavia, roikkuvia, epämuodostuneita perseitä, hyvin harvalla näkee hyvän treenatun muodokkaan takapuolen, suklaan syöminen ja sohvalla löhöäminen kyllä maistuu suominaiselle.
 
Niin no, perse on ainakin mulla aina se osa, joka eniten katseita ja kehuja keräilee. Tiedä sitten. Ei ole lättänä eikä läski. Toisaalta mun mielestäni monen suomalaismiehen ongelmana on perseettömyys tai sitten leveä, naisellinen lantio. Yhtenä ongelmana on tietysti molemmilla sukupuolilla se, ettei osata ostaa vartalolle sopivia vaatteita. Säälittävää on, että jokainen ihramahainen nainen ahtautuu niihin lannefarkkuihin ja napapaitaan ja miehet käyttävät roikkuvia tai huonosti istuvia farkkuja, joihin ne herkkuperseetkin helposti hukkuvat.
 
bongari
Kuka hullu nyt haluaisi seurustella semmosen akan kanssa jonka takapuoli on ruma ja sitä pitäisi katsella loppuelämä eikä aiheuta mitään kiinnostusta, mukavempaa katsella pientä pyöreää timmiä takapuolta niin pysyy parisuhdekin paremmassa kunnossa.
 
bongari
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29790194:
Mikä sun ongelma siis oli? Katse harhailee kuitenkin niihin muihin perseisiin?
Eiku naureskelen äänettömästi tuolla ulkona kun katselen naisten rumia takapuolia, jotku vetää lenkille jalkoihinsa tiukat juoksuhousut ja siinä jos jossain ruma perse korostuu. Monesti olen meinanut huutaa ohi menevästä juoksijasta että läski perse. :D
 
"tinkeli"
En jaksanut lukea kuin aloituksen. Mulla on lättänä Suomi-takamus. Ei siinä kyllä mitään muuta vikaa ole, sillä pystyy istumaan ja se auttaa pystyssä pysymisessä ja liikkumisessa sen minkä tarvii. Ihan oma vikansa, jos mun lättäpersettä erehtyy pidemmäksi aikaa tutkiskelemaan ja saamaan huvitus-/yökötysreaktion.
 

Yhteistyössä