Suomalaisilla äideillä on elämä huonoa

  • Viestiketjun aloittaja Uskovainen
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Yhden papin muistan Vantaalta jonka kanssa juttelin ja hän sanoi minua mustaksilalampaaksi koska kuuluin helluntalaisiin. ( nykyään en kuulu mihinkään seurakuntaan). Ko pappi sai syytteet rippikoululaisten ahdistelusta ja erotettiin joitakin vuosia sen jälkeen.
Oho :eek: , oliko se siis ihan ev.lut. seurakunnan pappi vai mikä? :|
Korson kirkon pappi 90- luvun alussa vielä. Se taitaa olla ihan ev. lut
Jotain negatiivista muistan minäkin kuulleeni. Nyttemmin helluntaiseurakunta ja kirkko on tehneet jonkinlaista yhteistyötäkin Korsossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mut se nyt ainakaan ei auta ketään, etä käydään pilkkaamaan sitä, joka ajattelee ehkä vähän eri tavalla.

amen
Voi kuule kun täälä pilkataan paljonkin erilaisia ihmisiä;mutta ei just niitä jotka ei niin massasta poikkea-Ja miksi sä ehdotat rukoilua;ateistit ei esim tykkää et heidän puolestaan rukoillaan ja kunnioitetaan tätä
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mut se nyt ainakaan ei auta ketään, etä käydään pilkkaamaan sitä, joka ajattelee ehkä vähän eri tavalla.

amen
Voi kuule kun täälä pilkataan paljonkin erilaisia ihmisiä;mutta ei just niitä jotka ei niin massasta poikkea-Ja miksi sä ehdotat rukoilua;ateistit ei esim tykkää et heidän puolestaan rukoillaan ja kunnioitetaan tätä
En mä oo tilivelvollinen kenellekkään siitä, mitä mä puhun mun Jumalan kanssa. Se on mun oma asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uskovainen:
mitä voitaisiin tehdä äitien elämänlaadun parantamiseksi? Äidit voi pahoin, sen seurauksena lapset alkaa voimaan huonosti. Äideillä ei ole muuta tekemistä kuin kysellä palstalla montako siideriä ja kaljaa on juotu. Juominen on sitä äidin laatuaikaa. Tai tissien esitteleminen suurelle yleisölle. Sitten luullaan tehneensä jotain hyvin suurta. Jotain pitäis tehdä.
Kerroppas sinä sitten se, että mitä pitää tehdä, jotta sinun mielestä olisi parempi olla kaikilla? Arvostella muita ja päättää toisten puolesta miten on hyvä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mut se nyt ainakaan ei auta ketään, etä käydään pilkkaamaan sitä, joka ajattelee ehkä vähän eri tavalla.

amen
Voi kuule kun täälä pilkataan paljonkin erilaisia ihmisiä;mutta ei just niitä jotka ei niin massasta poikkea-Ja miksi sä ehdotat rukoilua;ateistit ei esim tykkää et heidän puolestaan rukoillaan ja kunnioitetaan tätä
Mä (ateisti) en tykkää siitä, että joku kailottaa suureen ääneen rukoilevansa mun puolesta. Esimerkiksi juhlissa tms rääkyy lasteni kuullen että "mä niiiiiiiiiiiiiin toivon että sinäkin löytäisit Jeesuksen, ja rukoilen sun puolesta joka ilta". Mutta se, mitä kukin rukoilee, ei mulle kuulu, kunhan eivät tule mylvimään mun lasteni viereen niitä asioita...eli saavat juu rukoilla mun puolesta vaikka aamusta iltaan, mutta pitääkö sitä kailottaa niin kovaan ääneen :/
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä (ateisti) en tykkää siitä, että joku kailottaa suureen ääneen rukoilevansa mun puolesta. Esimerkiksi juhlissa tms rääkyy lasteni kuullen että "mä niiiiiiiiiiiiiin toivon että sinäkin löytäisit Jeesuksen, ja rukoilen sun puolesta joka ilta". Mutta se, mitä kukin rukoilee, ei mulle kuulu, kunhan eivät tule mylvimään mun lasteni viereen niitä asioita...eli saavat juu rukoilla mun puolesta vaikka aamusta iltaan, mutta pitääkö sitä kailottaa niin kovaan ääneen :/
Mä olen pakana - en siis ateisti -, mutta mä en pistä pahakseni, vaikka joku rukoilisikin omia jumaliaan puolestani. Minusta se on hyvin ystävällistä. Itse kyllä kysyn ensin asianomaiselta luvan, voinko rukoilla omia jumaliani hänen puolestaan.

 
Rukoilijasirkka
No ei se ole kauheen kohteliasta todella kailottaa että hei säpäs et oo uskossa, mä rukoilen, että tulisit uskoon ja tolleen. Sehän kuulostaa vähän pakottamiselta. Parempi, että rukoilee mitä haluaa, mutta ei sitä tartte sanoa. Sittempähän sen tulee näkemään, jos se tehosi tai ei.
 

Yhteistyössä