suomalaiset naiset on rumia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mnm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mnm"

Vieras
tämä vaan sattuu pitämään paikkaansa... vai pitääkö ;)

Suurin osa suomalaisista naisista on rumia ja epänaisellisia. Tämä ei riitä vaan kaiken lisäksi suurin osa suomalaisista naisista ovat myös ärsyttäviä bimboja. Tyhmiä, ei mitään älyä päässä ja käyttäytyvät kuin katujenköyhätmiehet röyhtäilevät ja pieriskelevät toisten seurassa ja kännissä pissavat julkisilla paikoilla.

Kyllä se on totta että latinalaisessa amerikassa on maailman kauneimmat naiset olen puoliksi latino ja olen asunnut suurin osa elämästäni latinalaisessa amerikassa ja täytyy sanoa että siellä tulee päivässä hyvännäköisiä naisia vastaan enemmän kuin täällä 6 kuukauden aikana.

Ensin kun tulin tänne pidin suomalaista ulkonäköä mielenkiintoisena ja viehättävänä koska suomalaiset ovat hyvin erilaisia vaaleinen hiuksinen ja erilaisuus aina jotenkin viehättä. Ei kestänyt kuitenkan kauan kun aloin kyllästymän ohkaisiin rasvaisiin vaaleihin hiuksiin ja aloin kaipamaan niitä paksuja kiiltäviä tummia kutreja ja niitä muotoja joita niillä naisilla on latinalaisessa amerikassa.. hyvin naisellisia pieni vyötärö,mutta kuitenkin muodokas peppu ja muodokkaat tissit. Mutta se mitä ikävöin kaiken eniten latino naisissa ei ole niinkän ulkonäkö vaan koko heidän tulinen olemus, heidän hellä luonne, ymmärtäväysyys ja naisellisuus..

Täältä lähtee esimerkiksi Playboyhyn joku tukiainen tai kärkkäinen... hyi hitto.
Mieluummin katselen esim: Sofia Vergara

tai mitä mallimaailmassa Saimi on Adriana Liman rinnalla....

Luonnonvalinta on tehnyt latinoista lämpimiin oloihin sopivia. Suomalainen maatiaisnainen taas selviää ankarissa oloissa.

Ja päteehän se sama miehiinkin. Minun ihana mieheni heräsi aamulla kuudelta tekemään lumitöitä ja lämmittämään uuneja, vaikka meni töihin vasta iltaan. En vaihtaisi latinoon.

Minun silmiini pistää se, ettet käytä pilkkua ollenkaan tekstissäsi. Ehkä kauneus tosiaan kompensoi älykkyyden kanssa?:xmas:

Voithan toki pistää oman kuvasi nyt todisteeksi kauneudestasi, se kun oli ilmeisesti tekstisi tarkoitus.

En jaksanut lukea kuin otsikon. Mulle on ihan sama onko suomalaiset naiset rumia vai kauniita. Paskaako mua liikuttaa minkä näköisiä naisia muualla päin maailmaa on.. Itse olen itseeni tyytyväinen ja ei mulla ole mitään tarvetta näyttää miltään muulta.

Näinhän se saattaa ollakin. Mutta toisaalta, itsekin "latinojen" kanssa aikaa paljon viettäneenä, niin kyllä suomalainen nainen on se joka osaa laittaa takkaan tulen, vaihtaa sulakkeen ja avata tukkeutuneen viemärin, tehdä polttopuut tai kerätä 100 litraa marjoja likaisista kumisaappaistaan tai marjastusverkkareistaan piittaamatta. Geenit kaikilla, ja omiani en vaihtaisi :)

[QUOTE="vieras";22925381]Mites sulla, kompensoiko kauneus älykkyyden kanssa?[/QUOTE]

No, mähän olen suomalainen ja me suomalaiset ollaan vaan älykkäitä.

jokaisessa rodussa on kauniita piirteità ja vàhemmàn kauniita. itse suomalaisena vaihtaisin esim hiukseni esim nàiden italialaisnaisten hiuksiin (ainakin paksuuden, tosin haraantuvat keskimààrin suomalaisia nopeammin) .

suomalaisella ei ole keskimààràisesti niin suurta kontrastia vyòtàràn ja takapuolen vàlillà, toisaalata suomalaisnaiset voivat ylpeillà useinkin komealla pituudellaan.

Kauneus on katsojan silmissä,kyllä mie ainakin olen päivittäin nähnyt sieviä,jopa kauniitakin naisia.
Jos ei mielytä siun silmiä,voit toki olla naisia katsomatta tai muuttaa takaisin latinalaiseen amerikkaan.

No jaa. Onhan kauniin ja ruman välissä monta muutakin ulkonäköluokkaa, olen ihan mielelläni tavis. Mä taas tykkään et aasialaiset naiset on kauniita, etenkin hän.

mdpopupimage00bi1.jpg

[QUOTE="vieras";22925804]
Jos ei mielytä siun silmiä,voit toki olla naisia katsomatta tai muuttaa takaisin latinalaiseen amerikkaan.[/QUOTE]

Jos naiset ovat ruman ja kammottavan näköisiä, voi aina katsella MIEHIÄ! :attn:

Kaveri ainakin on ihan hulluna suomalaisiin blondeihin, etenkin kun ne ovat niitä järjen jättiläisiä joiden suusta ei ikinä tule mitään järkevää
Kenties blondit ovat helppoa saalista ja vieläpä kauniita hänen silmissään, itse en niissä näe mitään kuanista yleensä

[QUOTE="vieras";22925967]Kaveri ainakin on ihan hulluna suomalaisiin blondeihin, etenkin kun ne ovat niitä järjen jättiläisiä joiden suusta ei ikinä tule mitään järkevää
Kenties blondit ovat helppoa saalista ja vieläpä kauniita hänen silmissään, itse en niissä näe mitään kuanista yleensä[/QUOTE]

Haarukkansa avaava suomalainen nainen näyttää ainakin hetken kauniilta.:D

Yhteistyössä