Suomalaiset naiset eivät kelpaa miehille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melkoisen sairas on huumorintaju, että sen pitää esineellistää nainen vielä 2020-luvulla ja se koetaan jopa hyväksyttäväksi asiaksi. Juuri kaltaistesi setämiesten ansiosta naisille naureskellaan, heidät yhä asetetaan ihmeellisiin vanhoihin karsinoihin joita määrittävät karrikoidusti oleminen nyrkin ja hellan välissä seksin välineinä. Se, että itse naureskelet asialle julkisesti laittaaa miettimään, että mitä mahdat asenteellasi opettaa omalle lapsellesi, tytöllesi. Naisten lyttääminen on yhä valitettava tosiasia. Herrasmies, jona itsekin oudosti itseäsi pidät, ei todellakaan käyttäydy noin. Ei edes huumoriin vedoten.
👍

Melkoisen sairas on huumorintaju, että sen pitää esineellistää nainen vielä 2020-luvulla ja se koetaan jopa hyväksyttäväksi asiaksi. Juuri kaltaistesi setämiesten ansiosta naisille naureskellaan, heidät yhä asetetaan ihmeellisiin vanhoihin karsinoihin joita määrittävät karrikoidusti oleminen nyrkin ja hellan välissä seksin välineinä. Se, että itse naureskelet asialle julkisesti laittaaa miettimään, että mitä mahdat asenteellasi opettaa omalle lapsellesi, tytöllesi. Naisten lyttääminen on yhä valitettava tosiasia. Herrasmies, jona itsekin oudosti itseäsi pidät, ei todellakaan käyttäydy noin. Ei edes huumoriin vedoten.

👍

Mahtaako tuon vaimo tietää, minkälainen tuo ukko oikeasti on. Ainakin se vaimo ansaitsisi parempaa.

Todellinen tasa-arvo vallitsee silloin, kun pilaa voi tehdä kaikesta. Ymmärrän, ettei kaikkein heikoimmista (esim. vammaisista) kannata pilailla miten tahansa, mutta ovatko naiset mielestäsi niin paljon miehiä hauraampia luusereita, että heitä pitää suojella huumorilta?
Jos haluat vertalupintaa, tutustu Alepa-tädin mielipiteisiin palstan miehistä ja miehistä yleensäkin. Minusta Alepalla on oikeus kirjoittaa kuten tekee, hän on joskus jopa hauska.

Tässä sinulle esineellistetty (esineeksi silikonista valettu) nainen, hinta tuhat dollaria.
Silicone-sex-doll-lying-on-the-stairs.jpg

Ei, koska rajavartija mielessään tulkitsi hänet aasialaiseksi

Onko emäntä tehnyt autosomaalitestiä? Sehän paljastaa etnisyyden ja mahdollisen sukusalaisuuden, jos vaikkapa jaappanilainen ydinvoimalainssi on käynyt Suomessa työkeikalla ja kohdannut mukavissa merkeissä emäntäsi äipän

Ne joille DNA testit eivät ole tuttuja, niin:

”Autosomaali- eli serkkutestit ovat ehdottomasti yleisin testityyppi ja niiden käyttötarkoitukset sukututkimuksessa ovat moninaisimmat. Serkkusteissä vertaillaan ihmisen sekä äidiltään että isältään perimien autosomien (eli 22 kromosomiparin, johon ei lasketa sukupuolikromosomeja) perimää muihin samassa yrityksessä testinsä tehneisiin testanneisiin.

Muista testanneista muodostuu osumalistoja, joista vertaillaan jaetun yhteisen perimän määrää ja sitä kautta arvioidaan sukulaisuuden läheisyyttä. Serkkutestejä voivat tehdä sekä miehet että naiset. Nämä testit ovat erityisen käyttökelpoisia perinteisen sukututkimuksen tukena esimerkiksi sukujuontojen varmistamisessa, aviottomana syntyneen esivanhemman isyyden selvittämisessä tai muiden asiakirjojen aukkojen ratkaisemissa.”
Geenitestit tehty sekä minun että vaimon osalta. Yllättäen hän on suomalaisempi kuin minä, minulla on tuota länsinaapurin perimää mukana. Meillä molemmilla muutama prosentti aasialaisuutta.

• Tykkää
Reactions: Setis.
Kysyin asiaa kerran kyseiseltä mulkvistilta. Hän vastasi sanoin: ”Vaimo istuu tuossa vieressä.” Viestistä käsitin, että vaimo on samanlainen arvomaailmaltaan, ja on kuulema valinnut hänet miehekseen. Siis tiesi hyvin mikä mies säkissä oli.
Ei hän minun kopioni ole, usein eri mieltä (pikku)asioista. Mutta tietää kyllä mitä tahtoo ja kertoo sen.

Geenitestit tehty sekä minun että vaimon osalta. Yllättäen hän on suomalaisempi kuin minä, minulla on tuota länsinaapurin perimää mukana. Meillä molemmilla muutama prosentti aasialaisuutta.
Samoin itsellä on ruotsalaisuutta, siitä en edes yllättynyt kun isälinjani on läntinen Y-haplo I1-M253 (iivarit, ”viikinkilinja”) . MH näyttää nykyisin muinaisten populaatioiden geneettiset yhteensopivuudet. Esim rautakaudella ja viikinkiaikaan neljän kärjessä minulla ovat muut pohjoismaat.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
Siinä sinulla koko elämäsi arvoitus mietittäväksi.
Oletko koskaan pohtinut tasa-arvoasioita? Rummo-jankkauksesi antavat käsityksen, että nainen on sinulle vain hyödyke, joka on vaihdettava toiseen, jos suhteeseen tulee pienintäkin kitkaa.
Jäit valheistasi kiinni ja sitten taas alat heittämään mielikuvituksesi sekavia tuotoksia urakalla. Nuo asiat on tulleet jo kaikille tutuiksi ja se ettet kykene mihinkään keskusteluihin. Joten kenenkään ei tarvitse edes vaivautua miettiä koska arvoituksia ei ole.

Todellinen tasa-arvo vallitsee silloin, kun pilaa voi tehdä kaikesta. Ymmärrän, ettei kaikkein heikoimmista (esim. vammaisista) kannata pilailla miten tahansa, mutta ovatko naiset mielestäsi niin paljon miehiä hauraampia luusereita, että heitä pitää suojella huumorilta?
Jos haluat vertalupintaa, tutustu Alepa-tädin mielipiteisiin palstan miehistä ja miehistä yleensäkin. Minusta Alepalla on oikeus kirjoittaa kuten tekee, hän on joskus jopa hauska.

Tässä sinulle esineellistetty (esineeksi silikonista valettu) nainen, hinta tuhat dollaria.
Vammaiset on luusereita?

Pila on muuten eri asia kuin haukkuminen, mollaaminen, sättiminen ja vähättely. Se on sitä, mitä teet.

Mutta meitä piloillaan huvittaakses voisit vetää ittees nyrkillä naamaan. Se olis hauskaa pilailua.

Samoin itsellä on ruotsalaisuutta, siitä en edes yllättynyt kun isälinjani on läntinen Y-haplo I1-M253 (iivarit, ”viikinkilinja”) . MH näyttää nykyisin muinaisten populaatioiden geneettiset yhteensopivuudet. Esim rautakaudella ja viikinkiaikaan neljän kärjessä minulla ovat muut pohjoismaat.
Ruotsalaisuudessa ei ole paljon kehumista, koska...

"IS Minna-Riikka Härkönen
16.3.2016 9:43
SUOMENSUOMALAISILLA on uuden tutkimuksen mukaan 3,9 pistettä korkeampi älykkyysosamäärä kuin suomenruotsalaisilla. Suomenruotsalaisilla taas on riikinruotsalaisia korkeampi älykkyysosamäärä."

Yhteistyössä