Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja jääkäri:
Toivottavasti moinen munaton vellihousu pysyy loppuelämänsä siellä ulkomailla. Suomi ei moisia luusereita kaipaa! Jatkossa ne voisi lähettää vaikka siperiaan parantamaan maailmaa.
Lässyn lässyn ja blaablaa. Erittäin rohkean ja osuvan vedon on tehnyt tämä nuori mies! Hienoa!
Hahhaa. Kerrotko mikä tuosta tyypistä tekee rohkean? Luehan toi kolumni jonka kopsasin tuonne ylemmäs.
Mun mielestä toi kolumni se vasta täyttä paskaa onkin. Tää on taas tätä perinteistä suomalaista "ei saa valittaa, kun toisella puolella ihmiset näkee nälkää" -juttuja.
Sanoit sen paremmin kuin itse olisin osannut. *kukkapuska*
Pitäisi vain nuorten miesten täällä Suomessa sietää simputusta, tehdä ilmaista työtä menettäen esim. yhden hyödyllisen opiskeluvuoden tai virua vankilassa.
Ja vain koska "tääl on kaikki niin hyvin". Justiinsa. Kyllä ne suomalaisetkin nuoret miehet aika pahoin tuntuvat voivan, mikä ei varmaan keneltäkään ole viime aikojen uutisoinnissa mennyt ohi!
Täälläkin osa keskustelijoista tuntuu puoltavan tuota armeijaa ihan kiilto silmissään, vaikka totuus on, että se ei sovi kaikille, ja sen käymättä jättämisestä ei pitäisi rangaista.
Ei armeijan käymättä jättämisestä rangaista. Sille on korvaava vaihtoehto eli siviilipalvelus.
Mä en jaksa puolustella armeijaa kiilto silmissä, mutta mä jaksan ihmetellä, miksi täällä nauretaan sanoille "velvollisuus" ja "täyttää velvollisuutensa"? Mikä siinä armeijassa/siviilipalveluksessa niin hiertää kenkää, siihen ei ole tässä ketjussa kai kukaan vastannut?
Ja kun vastauksia ei tule, alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä, että joitain vain ei kiinnosta eikä huvita. Siitä se vellihousu-maine tulee.