Sinä et sitä päätäNo ei kyllä ole hyvä, Måns voittaa.
Näinhän mä osasin arvataVoitti. Uskomaton juttu
No onnea sullekin. Tosin kyllä sen kuuli heti että tää uppoaa kuin veitsi voihin.Näinhän mä osasin arvata
AP
Näin äsken lehtijutun että Måns itse sanoi pari pv sitten uskovansa että KAJ voittaaNo ei kyllä ole hyvä, Måns voittaa.
Va fan. Ruotsalaistoimittaja kirjoitti väärinArja Saijonmaan "saunominen" oli nauhoitettu etukäteen.
Aika hyvin Arjalla on vielä sana hallussa:
För Expressen berättar Sajionmaa att hon längtat efter tillfället att få träda in i bastun i Melodifestivalen.
– Jag har ju sagt hela tiden att ”Ich komme” om någon frågar, för jag säger aldrig nej till att bada bastu.
Hon vill dock inte avslöja vem hon röster på i finalen av Melodifestivalen, men hon har uppmärksammat de finländska finalisterna KAJ:s intresse för henne.
”Veden vår värmer lika bra, som tango med Arja Saijonmaa”, sjunger gruppen i låten ”Bara bada bastu”.
– Det var härligt alltså. Väldigt gulligt att jag var med på deras bastulåt, säger Saijonmaa.
Se sana oli kuvaamassa suomalaisuutta. KAJ muuten ilmoitti, että aikovat esittää kappaleen ruotsiksi (ja vähän suomeksi) myös itse kisassa, edellisen kerran Ruotsia on edustanut ruotsinkielinen kappale vuonna 1998...Ohhoh! Mutta hauska esitys miehillä, vaikka uskovaisena en kirosanan käyttämisestä tykkääkään. (Enkä homoviisuista muutoinkaan)
Ja 100 x parempi esitys kuin Erikalla, joka on vaan...nyt loppuu sanat...kuvottava.