Pilaako maahanmuuttajan kanssa seurustelu OIKEASTI naisen maineen?

• Viestiketjun aloittaja Kiii
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on lapsi pohjoisafrikkalaisen miehen kanssa ja kyllähän sitä aikanaan toiset karsasti, vieläkin jotkut, meitä on niin monenlaisia.
Ei ole koskaan vaikuttanut kuitenkaan siihen kelpaanko suomalaiselle miehelle,hyvin olen kelvannut.
Nykyisin on ulkomaalaisia niin paljon suomessakin ettei se enää ole niin iso asia kuin vielä yli 25 vuotta sitten.
Suurin vihan kohde nykyisin on turkkilaiset pizzapojat, sen olen huomannut.Siitä kuulee kuittailuja jos ja kun niiden kanssa liikkuu.
Ja valkoiset miehet vaihtuu lennosta ..

vierailija
Jos mies "saa" seurustella tai nussia kaikenvärisiä, niin se johtuu ainoastaan siitä, että naiset ovat miehiä suvaitsevampia. Ihan tutkitusti. Naiset suvaitsevat niin ulkomaalaisia kuin miehen seksikumppaneitakin paremmin kuin miehet naisten vastaavia. Miehen aikaisempi menestys naismarkkinoilla on jopa tutkitusti positiivinen asia uuden parisuhteen solmimisen kannalta toisin kuin naisen aikaisemmat kumppanit. On myös tutkittu, että kaikkialla maailmassa naiset vähättelevät aikaisempien kumppaniensa määrää ja miehet liioittelevat. Takana on jollain tasolla biologinen yhtälö koska sama lopputulos on havaittavissa eri kulttuureissa.

Eli tiivistettynä: se nyt vaan menee niin, että naisen kohdalla irtoseksin ja mamupanojen täyttämä menneisyys on huono juttu ja miehen kohdalla sillä ei joko ole väliä tai se on jopa positiivista.
No ei se ihan niinkään ole, äijä tumman taikkunaisen kanssa ja suomi naiset tykkää.. No ei tykkää! Joku vihervassari saattaa suvaita hampaita kiristäen asian.

Oletko ollut tummaihoisen afrikkalaisen tai egyptiläisen kanssa?
En ole. En tunne vetoa perinteisen intialaisen näkösiin, enkä perinteisen näköisiin afrikan kuukereihin, enkä aasialaismiehistäkään välitä. Jotkut egyptiläiset saattaisivat mennä.

Tosin, jos löytyy mies joka käyttäytyy juuri oikealla tavalla että saa minut syttymään, niin en usko että ulkonäöllä on mitään väliä.

vierailija
En ole. En tunne vetoa perinteisen intialaisen näkösiin, enkä perinteisen näköisiin afrikan kuukereihin, enkä aasialaismiehistäkään välitä. Jotkut egyptiläiset saattaisivat mennä.

Tosin, jos löytyy mies joka käyttäytyy juuri oikealla tavalla että saa minut syttymään, niin en usko että ulkonäöllä on mitään väliä.
Entä se että tummaihoisilla olisi isot... 🤭

vierailija
Mulle selvisi puolen vuoden jälkeen.
Tapasin kaupungilla silloisen vaimoni kanssa tummaihoisen, ruman äijänkäppänän, joka moikkasi vaimoani kuin vanhaa tuttuaan ja jäi sanalle.
Kotiin saakka kestin epätietoisuutta ja vasta siellä kysyin mistä mies oli tuttu.
Oli vaimoni entinen seurustelukumppani.
Avioliittoamme kesti sen jälkeen kaksi kuukautta kunnes pakkasin kamani ja lähdin lopullisesti.
Kiertoon vain moinen ylisuvaitsevainen nainen!

vierailija
Mulla on lapsi pohjoisafrikkalaisen miehen kanssa ja kyllähän sitä aikanaan toiset karsasti, vieläkin jotkut, meitä on niin monenlaisia.
Ei ole koskaan vaikuttanut kuitenkaan siihen kelpaanko suomalaiselle miehelle,hyvin olen kelvannut.
Nykyisin on ulkomaalaisia niin paljon suomessakin ettei se enää ole niin iso asia kuin vielä yli 25 vuotta sitten.
Suurin vihan kohde nykyisin on turkkilaiset pizzapojat, sen olen huomannut.Siitä kuulee kuittailuja jos ja kun niiden kanssa liikkuu.
Puhut pas..kaa. Kassin tyhjentäjät käyvät painamassa sinua, sitten sinut unohdetaan kun märkä rätti.

Yhteistyössä