Suojelusenkeli vai vaisto? Mikä ihme mut sai toimimaan näin? Joku kumma vaisto sai mut lähtemään ja selvittämään miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaisto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin olen mokannut ja mies pitää mua hulluna stalkkerina.

Sinähän olet. Ajoit tunnin ajomatkan jonkun vitun tunteen takia ja vedät mitä ihmeellisimpiä johtopäätöksiä "naisten autosta" yms. Jos se oli vaikka jonkun kaverin? Ei kai tämän miehen sulle joka tunnin tekemistään tai vieraitaan tarvitse tilittää? Kerro sille tämä sama minkä kerroit tänne että näkee minkä mustasukkaisen stalkkerin on ottamassa puolisokseen.

Kyllä tämän tarinan roisto olet sinä "naisen vaistoinesi".
Jos mies tuntuu hyvältä, hyvä. Jos tuntuu ettei ole sopiva, hyvä. Etsi toinen. Mutta älä nyt tuon mittaluokan päätöksiä tee jonkun oikun tai tuntemuksen vuoksi.

Miksi et vaan kävellyt suoraan taloon sisään niin ois selvinnyt heti asia? Voi hyvinkin olla, että kyseessä oli kaveri/äiti/sisko ja sinä kuulostat kyllä vähän hullulta stalkkerilta.

Mun vaisto on aika usein oikeassa, varmaan noin 90%. Joten luottaisin siihen. Mutta en nyt lähtis tolta pohjalta ketään syyttelemään. Auto on tosiaan voinut olla kenen tahansa.
Mutta jotain pohjaahan tossa varmaan on, koska vaistohan ei ole mitään "naisen vaistoa" vaan aivot käsittelee asioita alitajunnasta, joten niitä ajatuksia ei osaa oikeen selkeästi jäsennellä.

Mikäli olisit ennen tätä luottanut mieheen täysin, niin et olisi lähtenyt ajelemaan. Sinulla on siis joko aiheellinen tai aiheeton epäluulo olemassa hänen suhteensa.

Sinänsä minäkin ihmettelisin miksi hän ei kertonut kaverinsa tms. olleen kylässä, jos kerran auto oli pihassa tuntikausia. Sen sijaan hän kertoi käyneensä salilla yms.

Jos kysyt asiasta suoraan, tulet paljastaneeksi epäluulosi. Toisaalta: mitä sitten, kyllähän vahva suhde senkin kestää, eikö vain?

Mietihän vielä, onko joku aiempi miehen käytöksessä tai toimissa herättänyt sinussa epäilyn hänen luotettavuudessaan? Luulisin, että näin on, muuten et olisi tätä ajomatkaa tehnyt.

Siun täytyy nyt vain odottaa, ja saada mies kiinni "uudestaan" valheesta. Tuota mennyttä tilannetta et enää pysty varmistamaan, onko tunteesi totta vai mielikuvitusta. Ja voithan kysyä viattomasti, että kertoisiko hän sinulle, jos hän tapailisi jotain muuta samaan aikaan? Ilmeestä yleensä näkee totuuden.

Kysymällä asia selviää. Siis ainakin se että mies on nyt suhteessa stalkkerin kanssa joka puhuu "suojelusenkeleistä" kun todellisuudessa omaa huonon itsetunnon ja orastavan mt-ongelman.

Suojelusenkeli vai pikkupiru joka haluaa estää sinua saamasta elämäsi miestä?
Mutta toisaalta voi myös muistaa, ett ei se elämänmieskää välttis ole virheetön, varsinkaan suhteen alussa.

Vaistojaan ei kannata sivuuttaa olankohautuksella, vaikka mieli tekisi uskotella kaiken olevan hyvin. Sivusta olen seurannut yhden miehen naisseikkailuja. Hyvin onnistuu useamman naisen pyöritys samanaikaisesti, kun naisia on eri paikkakunnilta parin sadan kilometrin säteellä.

Huh, kuulostat ihan yhdeltä kreisiltä ihastukselta, joka oli kyttäilyt kulmillani ja nähnyt "komean nuoren miehen" menevän asuntooni. Veti ihan hirveät kilarit eikä uskonut, että kyseessä on veljeni, kun ei näytetä samalta (veli tummahiuksinen, minä vaalea). No ei sen tarvinnut kauan miettiä uskooko vai eikö usko, kun ei moiset stalkkerit kiinnosta.

Tota.. onko sulla aiemminkin ollut tapana käydä tsekkailemassa tapailemiesi miesten pihoja tai ikkunoita?

Meinaan, aika oudolle kuulostaa. Pidän todennäköisempänä, että olet vaan epäluuloinen luonne ja epäilet useinkin, kuin että just nyt olisi joku suojelusenkeli käynyt.

Voihan se olla vaikka naapurin mummon auto, jonka mies on luvannut imuroida.

Itse asiaan en osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta muakin jäi naurattamaan tuo yleistys naistenautoista :) Meilläkin menee niin päin että mies ajelee pienenpienellä pösöllään ja mulla itselläni on isokoneinen hehtaarifarkku. Tuollainen iso ja tilava äijäauto on paljon kätevämpi pienten muksujen kanssa liikkuessa kuin joku pikkunäppärä naistenauto :D

Itse tuli mieleen ennemmin epäluulo, mustasukkaisuus ja epävarmuus kuin suojelusenkeli. Olet epäluuloinen ja harhainen, ja etsit vastauksia noin epätoivoisesta asiasta kuin "naisen autosta" miehen pihalla.
Voi toki olla syy, miksi olet epäluuloinen, mutta tuo "todiste" on kyllä kaukaa haettu.

Jätä se, se pettää sua - sillä on ainakin yksi muukin nainen.

Jos kysyt kuka siellä silloin oli niin mitä luulet mitä kertoo? "Juu, oli tossa yks toinen vakipano käymässä", ei vaan sisko, veli, kaveri tms. ;) Tietenkin.

Miksi valehteli sulle? Jos oli kaveri käymässä niin miksi kertoi että oli jossain muualla?

Täallaisen lähes 40v naisena boin sanoa että se vaisto on pelottavan usein oikeassa. Nyt kun katsoo menneitä suhteita... Niissä missä on ollut oudon inhottava olo välillä, ilman mitään aihetta ja vaisto sanonut jotain, mitä en ole pystynyt todistamaan kuitenkaan...

Nykyään luotan tähän vaistoon/intuitioon. enkä todellakaan ole hullu tai vainoharhainen. Kun luottaa siihen vaistoon, niin kyllä se totuus ennen pitkää löytyy, vaikkei etsisikään.

Seuraavan kerran (heh, se taitaa tulla piankin) kun käyt ostamassa ihmelankaa, ja se auto pihassa. Soita huviksesi miehelle ja sano että olet ajelemassa hänen paikkakunnalleen, että sopisko tulla kaffella käymään. Mitä miehesi vastaa, kertoo kaiken.

Yhteistyössä