Suojelusenkeli vai vaisto? Mikä ihme mut sai toimimaan näin? Joku kumma vaisto sai mut lähtemään ja selvittämään miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaisto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaisto

Vieras
arvoituksen.

Mä olen tapaillut yhtä miestä nyt kesän ja syksyllä tiivistikin. Olemme puhuneet tunteista ja ihan rakastumisesta. Meillä on välimatkaa 80km. Mulla oli asunto myynnissä ja sain tarjouksen. Mietin kuitenkin ,että jos en vielä myisikään pois asuntoa, vaan odottaisin hetken ja katsoisin mitä miehen kanssa tulee. Jos me sitten muutettaisiinkin yhteen tms. Mun oli tarkoitus siis ostaa isompi asunto mulle ja lapselle.
Vaikka olen korviani myöten ihastunut, niin välillä mun sisälläni on joku outo tunne ollut.
Olen kuitenkin vasta täyttänyt 27 vuotta, eli olen nuori vielä ja mulla on elämä edessä. En halua tehdä liian aikaisin päätöksiä, jotka voivat olla isoja virheitä joskus.

Eilen mulle tuli sellainen tunne, että mä lähden autolla miehen kotipaikkakunnalle ja ajan sen talon ohi tarkistamaan jotakin. Siis ilman mitään syytä tuli vain sellainen tunne. Mulla on lapsi viikot ja on jo koululainen. Ajattelin, että ihan järjetöntä lähteä ajamaan huonolla kelillä tunnin matkaa, kun lapsenkin pitää kouluun seuraavana aamuna.
Silti joku kumma tunne tuli, että lähde nyt vain.

Pakkasin tytön autoon ja sanoin, että käydään vähän ajelulla ja äiti käy sellaisessa käsityökaupassa ostamassa erikoista lankaa. Kuten kävinkin. Piti kuitenkin lapselle sanoa joku syy.

Ajoin sitten miehen talon ohi ja pihassa oli vieras auto ja sisällä valot päällä. Auto oli pieni auto ja sellainen, joka todennäköisimmin olisi naisen auto.
Käytiin oikeasti siellä käsityökaupassa, isommassa marketissa ja syömässä. Oli mennyt ainakin 2h aikaa ja pois lähtiessä ajoin vielä miehen läheltä ja siinä oli sama auto pihassa.

Illalla kun kyselin miehen kuulumisia, niin sanoi illalla käyneen lenkillä ja salilla ja vähän siivoilleen kotona.

Olenko mä hullu vai mitä mä nyt teen/ajattelen?

Joskus meitä autetaan ja suojellaan uskomattomillakin tavoilla. Luota vaistoosi tyttö hyvä.
Etsi nyt toinen mies. Älä tuhlaa aikaasi. Sulla on lapsikin, joten älä jää miettimään tuota miestä enää.

Mulle kävi joskus samoin. Olin umpi-ihastunut ja suunnittelin yhteistä tulevaisuutta miehen kanssa. Mun sisälläni koko ajan jotenkin tuntui siltä, että mies ei ole mulle se oikea. Olin silti niin ihastunut, että halusin kieltää tunteen. Olin myös tekemässä isoja päätöksiä miehen vuoksi.

Lähti viesti liian aikaisin. Mekin siis asuttiin noin tunnin ajomatkan päässä toisistamme. Kerran mulle tuli joku pakottava tunne, että soitan miehelle ja ilmoitan, että olen hänen kotipaikkakunnallaan ja voinko tulla kylään. En edes oikeasti ollut silti. Joku vaan sai mut toimimaan näin. Mies löi luurin korvaan. Tunnin päästä tuli viesti, että akku muka loppui ja olinkohan vielä paikkakunnalla, jos nähtäisiin jossakin KAHVILASSA.

Mulla oli tuollainen vaisto "ystävästä". Ettei ole puhtaat jauhot pussissa... oli sanonut usein sellaisia asioita joista tuli olo että hän haluaa minulle epäonnea ja on kateellinen minulle. Jo viime keväänä mietin että pitäisi ottaa välimatkaa kyseiseen tyyppiin mutta halusin auttaa häntä surujen keskellä joten en hylännyt.
Tuo ystävä puukotti minua selkään samalla sekunnilla kun sai mahdollisuuden. Onneksi vaistoni varoitti ja osasin arvata. Nyt mietin vain miten paljolta mielipahalta olisi vältytty jos olisi kuolettanut suhteemme jo silloin kun hälytyskelloni soivat.

totuuden, vaikka väkisin.

No niin haluaisin. Mutta entäs jos miehellä on asialle oikeasti joku selitys. Esim. auto oli vaikkapa äidin/siskon auto, joka oli pesemässä miehen luona ikkunoita ja ei kehdannut mulle sanoa, että ei itse oikein osaa pestä ikkunoita tms?

Silloin olen mokannut ja mies pitää mua hulluna stalkkerina.

Silti 90% minusta uskoo, että vaistoni oli oikeassa..

Mulla on sellainen vaisto, että olet lievästi stalkkeri, epävarma itsestäsi ja jonkin verran psykopaatti.

Miehen pihalla oudompi auto - pettää varmasti, on varmasti toinen nainen.. Juuuuuuust.

Kummaa kieroa vehtaamista puoleen ja toiseen; mies ei mainitse mitään autosta/vieraasta ja sinä et todellakaan psykopaatti-stalkkerin leiman pelossa voi mieheltä autosta kysyä.

Oma mieheni ajelee pienellä "naisten autolla" ihan vain siksi, että hän ajaa kaupungissa ja hänen tarpeisiinsa riittää pieniruokainen näppärä auto. Itselläni kilometrejä kertyy ja alla kunnon äijä-auto.

No niin haluaisin. Mutta entäs jos miehellä on asialle oikeasti joku selitys. Esim. auto oli vaikkapa äidin/siskon auto, joka oli pesemässä miehen luona ikkunoita ja ei kehdannut mulle sanoa, että ei itse oikein osaa pestä ikkunoita tms?

Silloin olen mokannut ja mies pitää mua hulluna stalkkerina.

Silti 90% minusta uskoo, että vaistoni oli oikeassa..

Sano että joku ystäväsi jota mies ei tiedä mutta tietää miehen ulkonäöltä, näki hänet jonkun toisen naisen kanssa?
Sano että olivat liikkeellä sillä "pienellä naisten autolla"?

Sitten pyörittelet silmiäsi että en nyt yhtään tiedä mitä se Maija oikein höpötti, mutta ootko ollut liikkeellä jonkun naisen kanssa tuollaisella autolla, vai mistä se Maija noin ajatteli?

Olin juuri sanomassa sama. Entäs jos siellä tosiaan on ollut joku äiti tai systeri tekemässä miehelle joulusiivoja ja mies ei kehdannut sitä sulle sanoa?
Sitten sä oot siellä ringittänyt miehen taloa ympäri kiikareiden kanssa. Saattaa mies kiihdyttää kohti auringonlaskua ja lujaa..

[QUOTE="Niippa";29288188]Mulla on sellainen vaisto, että olet lievästi stalkkeri, epävarma itsestäsi ja jonkin verran psykopaatti.

Miehen pihalla oudompi auto - pettää varmasti, on varmasti toinen nainen.. Juuuuuuust.

Kummaa kieroa vehtaamista puoleen ja toiseen; mies ei mainitse mitään autosta/vieraasta ja sinä et todellakaan psykopaatti-stalkkerin leiman pelossa voi mieheltä autosta kysyä.

Oma mieheni ajelee pienellä "naisten autolla" ihan vain siksi, että hän ajaa kaupungissa ja hänen tarpeisiinsa riittää pieniruokainen näppärä auto. Itselläni kilometrejä kertyy ja alla kunnon äijä-auto.[/QUOTE]

"Naisten auto" ja pieni auto ovat kaksi ihan eri asiaa. Minkä merkkinen nyt on tuo miehesi naistenauto?

Sellaisella aidolla "naistenautolla" en näe kyllä yhdenkään miehen ajavan, niissä on usein vielä niin pienet moottoritkin että nopeemmin pääsisi ruohonleikkurilla töihin.

Älä nyt missään nimessä mene sanomaan, että olet stalkkeroinut miestä. Jos asia vaivaa, niin keksit jotakin.."niin se Laura asuu kanssa samalla paikkakunnalla. Se joskus kyselikin missä asuit. Oli eilen mennyt sun ohi ja kysy onko sulla sellainen pieni vihreä opel, kun oli ollut pihassa" tai jotakin..

Mä kyllä uskon, että jos se olis ollut sen mutsin, siskon tai kaverin auto, niin olisi kyllä kyläilystä maininnut. Nyt kun ei maininnut kyläilijää, niin se on joku eukko ollut siellä.

[QUOTE="Sirkkeli";29288208]Mä kyllä uskon, että jos se olis ollut sen mutsin, siskon tai kaverin auto, niin olisi kyllä kyläilystä maininnut. Nyt kun ei maininnut kyläilijää, niin se on joku eukko ollut siellä.[/QUOTE]

No mulla pikkusysteri käy juurikin nuo ikkunat pesemässä. Enkä välttämättä itsekään kehtaisi uudelle naispuoliselle ihastukselle heti myöntää asiaa. Saattaisinkin hyvin siis kertoa mitä olen illalla oikeasti tehnyt ja jättää kertomatta, että pikkusysteri jynssäs täällä ikkunat.

Mutta kyse oli arkipäivästä? harvoin ketään hoitoa arkipäivänä kutsutaan. Mäkin uskon, että se oli varmaan joku äiti tai sisko. Kysy millanen auto sen mutsilla on ? :D

Miehen joku kaveri poikkesi kahville ja turisemaan, eikä mies nähnyt siinä mitään erikoista ja josta olisi pitänyt tehdä raporttia. Miehet ovat todella erilaisia meihin verrattuna.

Kyllä mä aika paljon luotan vaistooni. Itsekin vaistosin, kun miesystävälläni oli ollut säpinää toisen kanssa.
Sinuna olisin tuntosarvet pystyssä tai voisin kysyä suoraankin, riippuu tyypistä. Omalta miesystävältäni kysyin suoraan ja se kyllä tunnusti asian.

Yhteistyössä