Suojahanskat seksissä

  • Viestiketjun aloittaja hanskaseksi
  • Ensimmäinen viesti
mielikuvittaja
mun kokemus nimenomaan sellasista ohuista kertakäyttöisistä lateksihanskoista on aika hyvä..kokeilkaapa esim liukkaria tai vauvaöljyä ja niitä hanskoja..jumankauta juu nääs :p kylläpä on liukkaat.. ihan eri tuntuman saa partnerin hyväilemiseen kuin ilman..
ei liity mitään fetissiä..ainakaan mulla..vain mielikuvitus rajana miten partneria voi hyväillä ja tyydyttää.. kokeilkaa..ihan ilmainen neuvo ;)
 
Demeter
En omaa asiaan mitään fetissiä, mut kun itse olen hoitoalalla ja mieheni rakennusalalla, niin minulla on mahd. saada helpolla hanskoja kotiinkin käyttöön ja miehellä on ihan pakohaavoilla aina sormet.. tuntuu huomattavasti paremmalta toi hanskainen sormi kuin hanskaton ja kun olen mieltynyt tuohon handjob-touhuiluun kyllä kovastikin..
 
gloves
Hanskat on kyllä aivan mahtava juttu. Me ollaan leikitty mm. hammaslääkäriä, urulogia, gyneä.

Outoa ettei hanskoja käytetä enemmänkin, kortsuista puhutaan turvaseksissä muttei käsien suojaamisesta hanskoilla.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2005 klo 16:17 mielikuvittaja kirjoitti:
mun kokemus nimenomaan sellasista ohuista kertakäyttöisistä lateksihanskoista on aika hyvä..kokeilkaapa esim liukkaria tai vauvaöljyä ja niitä hanskoja..jumankauta juu nääs :p kylläpä on liukkaat.. ihan eri tuntuman saa partnerin hyväilemiseen kuin ilman..
ei liity mitään fetissiä..ainakaan mulla..vain mielikuvitus rajana miten partneria voi hyväillä ja tyydyttää.. kokeilkaa..ihan ilmainen neuvo ;)

Tämä on HYVÄ vinkki,kannattaa kokeilla ehdottomasti :p
 

Yhteistyössä