Sunny beach

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aikamoinen yöelämä eli hotellia ei kannata keskustasta ottaa jos on itellä lapsia mukana tai oikeesti haluaa nukkua/rentoutua.

Halpaa oli ainakin sillon -05 en tiedä enää.

Itse lähden nyt parin viikon päästä uudestaan mutta Kultahietikolle. Kokemuksia saa kertoa sieltäkin jos jollain on kerrottavaa!

Lyhyet lennot, lapsen kanssa plussaa.
Edukas hintataso.
Mukava ilmasto.

Bilemesta.
Samaa krääsää ja mättöä joka kojussa (koskee monia muitakin kohteita).

Kesäkuussa oltiin. Uudestaakin lähtisin. Kultahietikosta tykkäsin ehkä enemmän.

Kaks kertaa käyneenä ei hirveesti huonoa sanottavaa. Ehkä nähtävyyksien puute, mutta niitäkin saa, kun jaksaa vähän lähteä alueen ulkopuolelle. Jopa sairaanhoito on tullut koettua hyväksi, kun mies sai tosi pahoja oireita auringosta. Tosin se oli hotellin oma lääkäriasema, julkisista sairaaloista oon kuullu kauhukertomuksia.

Mutta kaikinpuolin ollaan viihdytty, lasten kans ei olla oltu, mutta voisin ottaa mukaan kyllä.

Huonoin puoli se että on vain matkailijoille rakennettu eli mitään paikallista ei ole. Mutta tietenkin linja-autolla pääsee muuallekin Burgasiin, rannikon kyliin yms. Hotelli, jossa olin oli noin 2 km päässä keskustasta ja siellä oli ihan rauhallista ja hiljaista.

En menisi uudelleen, ei mitään nähtävää ja koettavaa. Itse kyllä säästyin salmonellalta, rahan väärentäjiltä ja ryöstäjiltä mutta kaikki matkakumppanini eivät. Järkikulta kyllä oli unohtunut osalta porukastamme kotiin, eli suurin syy ikäville tapauksille taisi olla kyllä siinä :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Kertokaas mulle, millainen siellä on asiakaspalvelun taso?

Entä ostosmahdollisuudet, siis jotain järkevää eikä vaan turistiteepaitoja?

Muutamissa paikoissa näki selvästi kuinka myyjät suuttuivat, jos et ostanutkaan mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Muutamissa paikoissa näki selvästi kuinka myyjät suuttuivat, jos et ostanutkaan mitään.

Entäs ravintolat? Onko hyvää palvelua kuten esim. Turkissa, vai "täs on tää ruoka, syö!" kuten usein Venäjällä?

Entäs ravintolat? Onko hyvää palvelua kuten esim. Turkissa, vai "täs on tää ruoka, syö!" kuten usein Venäjällä?

Palvelu ei ole todellakaan Turkin-luokkaa ja ruoka mautonta. Minun kokemus kylläkin parin vuoden takaa.

Palvelu ei ole todellakaan Turkin-luokkaa ja ruoka mautonta. Minun kokemus kylläkin parin vuoden takaa.

Samaa mieltä täälläkin, Turkissa ja esim. Kreikassa palvelu pelaa paljon paremmin ja on ystävällisempiä ihmisiä.
Sunny Beachilla oli tarjolla kamalimpia ravintolaruokia, joita ollaan ikinä saatu.. Joissakin paikoissa pihvit maistui mikrossa lämmitetyille, jossain tuli jääkaappikylmiä perunoita kastikkeen seassa jne... Ainut kunnon ateria saatiin kun käytiin sellaisessa bulgarialaisessa illassa, joka oli joku järjestetty retki sinne maaseudulle yhteen pikkukylään. Lisäks piti joskus hakea iltapalaa Mäkkäristä, kun päivällä oli ravintolan ruoka jäänyt lautaselle:D

Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Samaa mieltä täälläkin, Turkissa ja esim. Kreikassa palvelu pelaa paljon paremmin ja on ystävällisempiä ihmisiä.

No mä sain traumoja jo Kreikassakin, tuntuivat tylyiltä kun Turkissa asuessa kävin aika ajoin Rhodoksella päiväristeilyllä.
Toisaalta taas Kreikan puolella oli ihanan hiljaista ja rauhallista :D

Meillä on sellanen all exclusive matka, joten useimmiten syödään hotellilla. Uskoisin sen olevan kelposta. Ja varmaan useimmat suosikki kohteet on turisteille. Meil on aina tapana mennä joko vuokra-autolla tai dösällä johonkin etäämmälle. Näin sitten täytyy tehdä tuolakin.

Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:

No mä sain traumoja jo Kreikassakin, tuntuivat tylyiltä kun Turkissa asuessa kävin aika ajoin Rhodoksella päiväristeilyllä.
Toisaalta taas Kreikan puolella oli ihanan hiljaista ja rauhallista :D

Me ollaan itseasiassa tykätty enemmän Kreikan palvelusta, turkkilaiset on vähän liian päällekäyviä, mutta muuten tosi ystävällisiä. Kreikassa saa esim. enemmän rauhassa katsella tavaroita kaupoissa.
Makuasioita tietysti nämäkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja toinen "turkki-fani":
Suosittelen sulle ihan muuta maata, jos kerta olet "turkki-fani". :)

Mutku Turkki on jo nähty niin monesti :D ja sinne meno on vähän sama kuin mökillä kävis: kivaa, mutta joskus jotain muutakin ehkä....

Sitäpaitsi, jos mennään Turkkiin eikä käydä sukulaisten luona (viikon rantalomalla ei oikein ehdi) niin piru on merrassa. Ymmärrettävästi, harvoin kun nähdään.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen "turkki-fani":
Suosittelen sulle ihan muuta maata, jos kerta olet "turkki-fani". :)

Mutku Turkki on jo nähty niin monesti :D ja sinne meno on vähän sama kuin mökillä kävis: kivaa, mutta joskus jotain muutakin ehkä....

Sitäpaitsi, jos mennään Turkkiin eikä käydä sukulaisten luona (viikon rantalomalla ei oikein ehdi) niin piru on merrassa. Ymmärrettävästi, harvoin kun nähdään.

Mekin käytiin viime kesänä Antalyassa, eikä kerrottu kellekkään turkin sukulaiselle! :D

Mä taas en voi sietää turkkilaisten lipovaa päällekäymistä. Sama juttu Egyptissä.
Haluan syödä ja katsella ostoksia rauhassa, ilman että joku hipeltää koko ajan selän takana tai huutelee tai pahimmassa tapauksessa tarttuu kiinni.
Mulle riittää että palvelu pelaa ja mieluista ruokaa tulee pöytään, en kaipaa mitään makeilua.
:)

Mekin käytiin viime kesänä Antalyassa, eikä kerrottu kellekkään turkin sukulaiselle! :D

Senkin kutaleet :D

Mä ehdotin tuota miehelle, muttamutta....tavallaan niitä sukulaisiakin vois nähdä, jos kerran sinne mennään.