K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Entä ostosmahdollisuudet, siis jotain järkevää eikä vaan turistiteepaitoja?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kertokaas mulle, millainen siellä on asiakaspalvelun taso?
Entä ostosmahdollisuudet, siis jotain järkevää eikä vaan turistiteepaitoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Entä ostosmahdollisuudet, siis jotain järkevää eikä vaan turistiteepaitoja?
Keskustassa on "oikeitakin" liikeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kertokaas mulle, millainen siellä on asiakaspalvelun taso?
Muutamissa paikoissa näki selvästi kuinka myyjät suuttuivat, jos et ostanutkaan mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kertokaas mulle, millainen siellä on asiakaspalvelun taso?
Muutamissa paikoissa näki selvästi kuinka myyjät suuttuivat, jos et ostanutkaan mitään.
Entäs ravintolat? Onko hyvää palvelua kuten esim. Turkissa, vai "täs on tää ruoka, syö!" kuten usein Venäjällä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palvelu ei ole todellakaan Turkin-luokkaa ja ruoka mautonta. Minun kokemus kylläkin parin vuoden takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kertokaas mulle, millainen siellä on asiakaspalvelun taso?
Entäs ravintolat? Onko hyvää palvelua kuten esim. Turkissa, vai "täs on tää ruoka, syö!" kuten usein Venäjällä?
Palvelu ei ole todellakaan Turkin-luokkaa ja ruoka mautonta. Minun kokemus kylläkin parin vuoden takaa.
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Samaa mieltä täälläkin, Turkissa ja esim. Kreikassa palvelu pelaa paljon paremmin ja on ystävällisempiä ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palvelu ei ole todellakaan Turkin-luokkaa ja ruoka mautonta. Minun kokemus kylläkin parin vuoden takaa.
Blääh. Ehkä sittenkin suosiolla muualle.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Samaa mieltä täälläkin, Turkissa ja esim. Kreikassa palvelu pelaa paljon paremmin ja on ystävällisempiä ihmisiä.
No mä sain traumoja jo Kreikassakin, tuntuivat tylyiltä kun Turkissa asuessa kävin aika ajoin Rhodoksella päiväristeilyllä.
Toisaalta taas Kreikan puolella oli ihanan hiljaista ja rauhallista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toinen "turkki-fani":Suosittelen sulle ihan muuta maata, jos kerta olet "turkki-fani".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja toinen "turkki-fani":Suosittelen sulle ihan muuta maata, jos kerta olet "turkki-fani".![]()
Mutku Turkki on jo nähty niin monestija sinne meno on vähän sama kuin mökillä kävis: kivaa, mutta joskus jotain muutakin ehkä....
Sitäpaitsi, jos mennään Turkkiin eikä käydä sukulaisten luona (viikon rantalomalla ei oikein ehdi) niin piru on merrassa. Ymmärrettävästi, harvoin kun nähdään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mekin käytiin viime kesänä Antalyassa, eikä kerrottu kellekkään turkin sukulaiselle!![]()