M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Kiva paikka mtu älkää vaan menkö Matka Vekan kautta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Kiva paikka mtu älkää vaan menkö Matka Vekan kautta![]()
miks? apua! ollaan varattu matka vekan reissu.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Kiva paikka mtu älkää vaan menkö Matka Vekan kautta![]()
No meillä se meni IHAN perseelleen. Kaikki aikataulut kusi, ja vetäjä eli IHAN väärässä päivässä. Matkaan piti kuulua myös käynti huvipuistossa mutta koska olikin väärä päivä niin se olikin menossa jo kiinni...
En suosittele..
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Kiva paikka mtu älkää vaan menkö Matka Vekan kautta![]()
No meillä se meni IHAN perseelleen. Kaikki aikataulut kusi, ja vetäjä eli IHAN väärässä päivässä. Matkaan piti kuulua myös käynti huvipuistossa mutta koska olikin väärä päivä niin se olikin menossa jo kiinni...
En suosittele..
koska tää tapahtu? Muistatko missä hotellissa yövyitte? Millanen se oli?