Sunnuntain sutinaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
nyt minun itserakkauteni on jo niin ylitsevuotavaa, että pakko mennä vessaan tyhjennykselle ja samaan syssyyn jään lauteille nauttimaan siitä, että olen olemassa :LOL: ...uuniita kania teille kaikille :heart: :hug: :wave:
http://www.youtube.com/watch?v=QzC1xWX2dIA
pst. tämä on dementiatesti samalla, on meinaan ko. biisi ollut kertaalleen joskus ;)
Mä tunnustaudun heti dementikoksi! Mutta mä olen tullut siihen tulokseen, että se on vain työstä tarttuva haitta....

Kauniita unia murulle! Mun pitäis kai mennä antaa ukolle aikaa ja huomiota, kun se rupes jo möksöttää, kun jumin vaan koneella... Kirottua!
Kävi äsken tuos tuumaamassa, että kello on puol ykstoist, vihvaileekohan jottain =)

Mun uggeli töissä ja mä en tykkää yhtään näistä yövuoroista :/


:hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
:wave: Iltaa täältäkin! :heart:
Moikka, kuinka vatta voi :hug:
Kiitos kysymästä...nyt ollut rauhassa kun en todellakaan ole uskaltanut syödä mitään rasvaista ja herkkuja joten 8kg on lähtenyt tässä pienessä ajassa ja menin painonvartijoihin joten tie on nyt avattu laihduttamisen suhteen :D :whistle:
:flower: :flower: onnea niitten kadonneitten kilojen vuoksi.Vaikka sitä kipua en sulle olisi tokikaan suonut :hug: :hug:
Kiitos paljon :hug:
Ihana tunne kun housut alkaa löpöttämään ja paidat pyörimään :D kun vaan sais kunnialla projektin loppuun asti vietyä! :xmas:

Tässä on vaan niiin kovasti ollut miettimistä ja tekemistä et ei ole syömään kovin joutanutkaan.
Velipojan jalka leikattiin ja siihen toki iski tulehdus johon hän sit söi antibioottia.sai sit pahan lääkeallergiakohtauksen ja oli kuolla siihen.
Vahva kipulääke oli pakko lopettaa ja aivan hirveät vieroitusoireet tupsahti sit tietty.Verrattavissa huumevieroitusoireisiin.Ei kykene kotona olemaan todellakaan.
Nyt onneksi ne helpottaneet...

tulipas ny selostettua... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
nyt minun itserakkauteni on jo niin ylitsevuotavaa, että pakko mennä vessaan tyhjennykselle ja samaan syssyyn jään lauteille nauttimaan siitä, että olen olemassa :LOL: ...uuniita kania teille kaikille :heart: :hug: :wave:
http://www.youtube.com/watch?v=QzC1xWX2dIA
pst. tämä on dementiatesti samalla, on meinaan ko. biisi ollut kertaalleen joskus ;)
Mä tunnustaudun heti dementikoksi! Mutta mä olen tullut siihen tulokseen, että se on vain työstä tarttuva haitta....

Kauniita unia murulle! Mun pitäis kai mennä antaa ukolle aikaa ja huomiota, kun se rupes jo möksöttää, kun jumin vaan koneella... Kirottua!
Kävi äsken tuos tuumaamassa, että kello on puol ykstoist, vihvaileekohan jottain =)

Mun uggeli töissä ja mä en tykkää yhtään näistä yövuoroista :/


:hug: :hug:
:hug: takas =)
kai tämäkin on jotain paniikkihäiriön alkua :kieh: :headwall:

hyvin menee... :kieh: :D
 

Yhteistyössä