Mies meinas eilen, että mulle tarttee hankkia kajarit, luulen et riittää näin yöaikaan ihan tää melutaso :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voi noita teitin linkityksiä, kun mulle toimi kajarit. |O :kieh: :'(
Kiitos kysymästä...nyt ollut rauhassa kun en todellakaan ole uskaltanut syödä mitään rasvaista ja herkkuja joten 8kg on lähtenyt tässä pienessä ajassa ja menin painonvartijoihin joten tie on nyt avattu laihduttamisen suhteenAlkuperäinen kirjoittaja Plus4:Moikka, kuinka vatta voi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::wave: Iltaa täältäkin! :heart:
Kiitos kysymästä...nyt ollut rauhassa kun en todellakaan ole uskaltanut syödä mitään rasvaista ja herkkuja joten 8kg on lähtenyt tässä pienessä ajassa ja menin painonvartijoihin joten tie on nyt avattu laihduttamisen suhteenAlkuperäinen kirjoittaja Plus4:Moikka, kuinka vatta voi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::wave: Iltaa täältäkin! :heart:
Leppoisia löylyjä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:nyt minun itserakkauteni on jo niin ylitsevuotavaa, että pakko mennä vessaan tyhjennykselle ja samaan syssyyn jään lauteille nauttimaan siitä, että olen olemassa ...uuniita kania teille kaikille :heart: :hug: :wave:
http://www.youtube.com/watch?v=QzC1xWX2dIA
pst. tämä on dementiatesti samalla, on meinaan ko. biisi ollut kertaalleen joskus
Kauniita unosia beckille :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:nyt minun itserakkauteni on jo niin ylitsevuotavaa, että pakko mennä vessaan tyhjennykselle ja samaan syssyyn jään lauteille nauttimaan siitä, että olen olemassa ...uuniita kania teille kaikille :heart: :hug: :wave:
pst. tämä on dementiatesti samalla, on meinaan ko. biisi ollut kertaalleen joskus
Sullahan on melkoinen lauma ollut hoidettavia.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Mitäkäs tässä...kauheeta säätämistä kun olen ollut veljen perheessä hoitamassa lapsia...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi! :wave: Mitäs kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::wave: Iltaa täältäkin! :heart:
mahtavaa kun nämä omat 1,4 ja 7v ja sit veljen perheestä vajaa 3kk,2v ja 4v etupäässä ollut hoidettavana.On ollut tosi työ pysyä millon kenenkin perässä :xmas:
Mites teillä vauva-aika mennyt?
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli::saint:
http://www.youtube.com/watch?v=4x7bCVeMghY
Mä tunnustaudun heti dementikoksi! Mutta mä olen tullut siihen tulokseen, että se on vain työstä tarttuva haitta....Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:nyt minun itserakkauteni on jo niin ylitsevuotavaa, että pakko mennä vessaan tyhjennykselle ja samaan syssyyn jään lauteille nauttimaan siitä, että olen olemassa ...uuniita kania teille kaikille :heart: :hug: :wave:
Öitä murunen :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:moikat icarille ja ultrikselle :heart:
meillä tuo tyttö kitisee..pitää mennä.on varmasti tulossa kipeäksi :/
just kun opin ,miten linkitetään juutupesta mä oon taitava
hyvää yötä teille :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Mies meinas eilen, että mulle tarttee hankkia kajarit, luulen et riittää näin yöaikaan ihan tää melutaso :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voi noita teitin linkityksiä, kun mulle toimi kajarit. |O :kieh: :'(
Kiva,että on rauhallinen tyyppi =) Toivottavasti sairastelut on takanapäin teillä....Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sullahan on melkoinen lauma ollut hoidettavia.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Mitäkäs tässä...kauheeta säätämistä kun olen ollut veljen perheessä hoitamassa lapsia...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi! :wave: Mitäs kuuluu?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::wave: Iltaa täältäkin! :heart:
mahtavaa kun nämä omat 1,4 ja 7v ja sit veljen perheestä vajaa 3kk,2v ja 4v etupäässä ollut hoidettavana.On ollut tosi työ pysyä millon kenenkin perässä :xmas:
Mites teillä vauva-aika mennyt?
Hyvin mennyt vauva-aika, tuo pieni on rauhallinen heppu. :heart: Nyt vaan vähän kipeänä, tai oikeastaan oli, nyt ei enää kuumetta.
Se on kyllä tehokas painon pudottaja, minen uskaltanu silloin edes kahvia juoda, vihreetä teetä lipitin aamuisin litran :xAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kiitos kysymästä...nyt ollut rauhassa kun en todellakaan ole uskaltanut syödä mitään rasvaista ja herkkuja joten 8kg on lähtenyt tässä pienessä ajassa ja menin painonvartijoihin joten tie on nyt avattu laihduttamisen suhteenAlkuperäinen kirjoittaja Plus4:Moikka, kuinka vatta voi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::wave: Iltaa täältäkin! :heart:
Meillä on ollut havaittavissa tuota samaa...Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mun pitäis kai mennä antaa ukolle aikaa ja huomiota, kun se rupes jo möksöttää, kun jumin vaan koneella... Kirottua!
Rauhaisia Unia, toivotaan ettei Pikkuinen sairastu :hug:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:moikat icarille ja ultrikselle :heart:
Onneks ollaan samassa veneessä. Oishan se ankeeta jos ei ois yhtään sieluntoveria tässäkin asiassa.... Matlock kiittää ja kuittaa kuitenkin! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Meillä on ollut havaittavissa tuota samaa...Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mun pitäis kai mennä antaa ukolle aikaa ja huomiota, kun se rupes jo möksöttää, kun jumin vaan koneella... Kirottua!
moikka ja hyvää yötä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:moikat icarille ja ultrikselle :heart:
Kävi äsken tuos tuumaamassa, että kello on puol ykstoist, vihvaileekohan jottain =)Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä tunnustaudun heti dementikoksi! Mutta mä olen tullut siihen tulokseen, että se on vain työstä tarttuva haitta....Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:nyt minun itserakkauteni on jo niin ylitsevuotavaa, että pakko mennä vessaan tyhjennykselle ja samaan syssyyn jään lauteille nauttimaan siitä, että olen olemassa ...uuniita kania teille kaikille :heart: :hug: :wave:
Kauniita unia murulle! Mun pitäis kai mennä antaa ukolle aikaa ja huomiota, kun se rupes jo möksöttää, kun jumin vaan koneella... Kirottua!
Meil on kahvinkeitin sopivasti rikki ja mies aiko korjata et ei sit uutta osteta...ei hän näytä saavan sitä korjattua joten automaatilla mun kahvinlipitys loppunut myös :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Se on kyllä tehokas painon pudottaja, minen uskaltanu silloin edes kahvia juoda, vihreetä teetä lipitin aamuisin litran :xAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kiitos kysymästä...nyt ollut rauhassa kun en todellakaan ole uskaltanut syödä mitään rasvaista ja herkkuja joten 8kg on lähtenyt tässä pienessä ajassa ja menin painonvartijoihin joten tie on nyt avattu laihduttamisen suhteenAlkuperäinen kirjoittaja Plus4:Moikka, kuinka vatta voi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::wave: Iltaa täältäkin! :heart:
Hyvä ettei Kipuja :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Kävi äsken tuos tuumaamassa, että kello on puol ykstoist, vihvaileekohan jottain =)Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä tunnustaudun heti dementikoksi! Mutta mä olen tullut siihen tulokseen, että se on vain työstä tarttuva haitta....Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:nyt minun itserakkauteni on jo niin ylitsevuotavaa, että pakko mennä vessaan tyhjennykselle ja samaan syssyyn jään lauteille nauttimaan siitä, että olen olemassa ...uuniita kania teille kaikille :heart: :hug: :wave:
Kauniita unia murulle! Mun pitäis kai mennä antaa ukolle aikaa ja huomiota, kun se rupes jo möksöttää, kun jumin vaan koneella... Kirottua!
:flower: :flower: onnea niitten kadonneitten kilojen vuoksi.Vaikka sitä kipua en sulle olisi tokikaan suonut :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Kiitos kysymästä...nyt ollut rauhassa kun en todellakaan ole uskaltanut syödä mitään rasvaista ja herkkuja joten 8kg on lähtenyt tässä pienessä ajassa ja menin painonvartijoihin joten tie on nyt avattu laihduttamisen suhteenAlkuperäinen kirjoittaja Plus4:Moikka, kuinka vatta voi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal::wave: Iltaa täältäkin! :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:Kävi äsken tuos tuumaamassa, että kello on puol ykstoist, vihvaileekohan jottain =)Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mä tunnustaudun heti dementikoksi! Mutta mä olen tullut siihen tulokseen, että se on vain työstä tarttuva haitta....Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:nyt minun itserakkauteni on jo niin ylitsevuotavaa, että pakko mennä vessaan tyhjennykselle ja samaan syssyyn jään lauteille nauttimaan siitä, että olen olemassa ...uuniita kania teille kaikille :heart: :hug: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Onneks ollaan samassa veneessä. Oishan se ankeeta jos ei ois yhtään sieluntoveria tässäkin asiassa.... Matlock kiittää ja kuittaa kuitenkin! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:Meillä on ollut havaittavissa tuota samaa...Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mun pitäis kai mennä antaa ukolle aikaa ja huomiota, kun se rupes jo möksöttää, kun jumin vaan koneella... Kirottua!