sukupuolen selvittäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saritaregina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saritaregina

Jäsen
18.08.2006
45
0
6
Kävin eilen rakenna ultras jota olen jo odottanu pari kuukautta tosi innolla jos vihdoinkin saisin tietää vauvan sukupuolen,mutta eihän siitä mitään selvää saanut.Eli kertokaa mulle kuinka mä voisin saada selville sen että kumpiko tulee..ja ultraa mulle ei vissiin enää tehä kun kaikki oli ihan kondiksessa..siis maksaako se jos haluaa mennä uudelleen tai onko mitään muuta keinoo??

peesi, eli yksityiselle...

Mä olisin myös halunnut sukupuolen tietää, mutta rakenneultrassa ei näkynyt (napanuora edessä, eikä vaavi ollut yhteistyöhaluinen muutoinkaan haaraväliänsä esittämään :p ...). Mietin, menenkö yks. asiaa selvittämään, mutta päätettiin miehen kanssa että jääköön salaisuudeksi h-hetkeen saakka :D

Rakenneultrassa ei ollut mitään puhetta sukupuolesta, ymmärsin että myöhemmissä ultrissa sitten näkyy. Rv 28 oli ultra ja kysyin lääkäriltä, totesi että vasta rv 34 jälkeen pystyy sanomaan kumpi on, sitä ennen voi nähdä vain vahingossa... tiedän kuitenkin useita, jotka ovat saaneet varman(?) tiedon jo aiemmin. Onkohan siis vain lääkäristä ja vehkeistä kiinni, kenelle kerrotaan ja milloin.

Yhteistyössä