Sukupuolen selvittäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Siinä se nyt sit tulikin eli millä viikolla saa selville paremmin kumpaa sukupuolta vauva massussa on? saako kunnalta sen ultran vai joutuuko ykistyisee menee? missä hinnat pyörii?

Rakenneultrassa noin viikolla 20 se kaiketi aikasintaan näkyy. Kaikkialla sitä sukupuolta ei rakenneultrassa edes kerrota vaikka näkyis, mikä on mun mielestä tosi omituinen käytäntö.. 4d:ssä sen saa ainakin selville ja siellä kannattaa käydä muistaakseni rv20-28 kieppeillä ni tulee parasta kuvaa. =) Meillä päin tuo 4d maksaa muistaakseni reilu 100?..

Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Rakenneultrassa noin viikolla 20 se kaiketi aikasintaan näkyy. Kaikkialla sitä sukupuolta ei rakenneultrassa edes kerrota vaikka näkyis, mikä on mun mielestä tosi omituinen käytäntö.. 4d:ssä sen saa ainakin selville ja siellä kannattaa käydä muistaakseni rv20-28 kieppeillä ni tulee parasta kuvaa. =) Meillä päin tuo 4d maksaa muistaakseni reilu 100?..

meille sanottiin sukupuoli väärin. ja maksettiin huvista 170e.

Alkuperäinen kirjoittaja heli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eilen oli rakenne-ultra ja viikkoja 19+6 ja näkyi enemmän kuin selvästi :)

ai näkyi! kumpi? :)

Poika siellä köllötteli :) Ja ei siitä itsekkään voinut erehtyä. Esikoisesta kun oli tyttö, se kätilö näytti että tästä näkee että on tyttö, itse en silloin tajunnut kuvasta ollenkaan. Mutta siis nyt vilahteli vehkeet siihen malliin, ettei tyttö voi olla :)

Poika siellä köllötteli :) Ja ei siitä itsekkään voinut erehtyä. Esikoisesta kun oli tyttö, se kätilö näytti että tästä näkee että on tyttö, itse en silloin tajunnut kuvasta ollenkaan. Mutta siis nyt vilahteli vehkeet siihen malliin, ettei tyttö voi olla :)

Paitsi voi. Tuossa vaiheessa vielä on sukuelimet monesti niin turvoksissa, että jokunen varma poika onkin synnytyssalissa putkahtanut tyttönä ulos :) Mutta juu. Suurempi todennäköisyys silti varmasti siihen poikaan.

Meillä rakenneultra oli maksullinen, reilu 100 euroa. Oli viikolla 21 ja vaikka kyseessä 4d, niin sukupuoli ei näkynyt. Joten ei se 4d tässä autuaaksi tee. Lapsella oli jalat siinä asennossa, ettei sitä pystynyt selvittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja riksupiksu:

Meillä rakenneultra oli maksullinen, reilu 100 euroa. Oli viikolla 21 ja vaikka kyseessä 4d, niin sukupuoli ei näkynyt. Joten ei se 4d tässä autuaaksi tee. Lapsella oli jalat siinä asennossa, ettei sitä pystynyt selvittämään.

No kukaan nyt mistään autuaaksi tekemisestä puhunukkaan. Mun omien kokemusten mukaan 4d:ssä saa aika varmasti sukupuolen selville kun lasta kuitenki puol tuntia siinä kyttäillään ni yleensä vaihtaa asentoa sen verran et jalkoväliin näkee. Mut jos jo ihan järjellä ajattelee niin eihän tietenkään mitkään tämmöset laitteet sata varmaksi mitään voi sanoa.

Paitsi voi. Tuossa vaiheessa vielä on sukuelimet monesti niin turvoksissa, että jokunen varma poika onkin synnytyssalissa putkahtanut tyttönä ulos :) Mutta juu. Suurempi todennäköisyys silti varmasti siihen poikaan.

No ainakin kun vertaa tuohon tytön ultrakuvaan niin luotan siihen. Ja kuitenkin selvästi oli pippeli ja kivekset sen verta eri kokoisetkin. Olis kait se nähnyt jos tyttö olisi, siis tarkoitan jos vaan turvonneet sukuelimet niin olisi kohtu ja munasarjat näkyny...Ja sen verran tarkkaan se sitä pyöritteli. Ei se silti mitään haittaa, vaikka sieltä tyttöki tulis :)

Yhteistyössä