Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Kaikista kolmesta ihan samanmallinen vatsa, samoin raskausoireet melkein samanlaiset. Viimeisestä tosin oli jopa pahoinvointiaJokaisessa raskaudessa alusta asti voimakas "poikaolo" ja kolme poikaahan meillä on :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mulla kaamea aamupahoinvointi..raskauskiloja tuli "vaan" vatsa oli edessä..ei sellanen levinnyt..tukka hyvänkuntonen..finnejä tuli paljon..ja tyttötuli
Alkuperäinen kirjoittaja niina22:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:mulla kaamea aamupahoinvointi..raskauskiloja tuli "vaan" vatsa oli edessä..ei sellanen levinnyt..tukka hyvänkuntonen..finnejä tuli paljon..ja tyttötuli
samoin ja kaikki sano mulle et poika sieltä tulee,eipä tullut ei
=)
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:Vihkisormus puuvillalankaan roikkumaan vatsan päälle. Jos pyörii ympyrää, on tyttö, jos taas edestakaisin, niin sitten on poika. Näin vanha kansa arvuutteli sukupuolta.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:huuhaa sivuilla on kerrottu kaikki uskomukset, en vaan osaa linkittää...