sukulaiset tulee kaukaa lähelle,mutta eivät voi tulla käymään, onko oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neljän mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neljän mama

Vieras
kiinnostaa mitä mieltä muut ovat..

tilanne siis se että miehen sisko ja sen mies ja anoppi ovat tulossa kauempaa
meidän lähelle terveydellisistä syistä.
me sairastuttiin 2viikkoo sitten koko perhe,saatiin antibiootit ja ei pitäis enää tarttua,kun paranemaanpäin ollaan tai ihan terveitä..

alunperin nämä sukulaiset sanoivat että tulevat meillä käymään tänä päivänä kun tulevat tänne sille asialleen, mutta sitten muuttivat mieltään,etteivät voi tulla meille kotiin, ja että meidän pitäisi mennä heidän kanssaan syömään.

koska meillä kotona voi tarttua,ei voi ottaa riskiä..
meillä on siis 3lasta ja yksi tulossa.

itse en voi ymmärtää nyt tätä että pitäisi 3 lasta pukea ja herättää päivunilta aikaisemmin että kerittäisiin syömään johki.. ja ajaa vielä sinne ruokapaikkaankin johon tulisi hiukan matkaa.. eikö todennäkösempää ole että siellä ruokapaikassa saisi jonku tartunnan kun että tulisivat meille kotiin.

anoppi ei ole meillä edes käynyt kertaakaan, ja miehen sisko ja sen mies kerran. olisi ollut kiva että olisivat tuleet käymään kerrankin meillä, kun alunperin oli suunniteltu ja välimatka tosiaan pitkä.

olisitko lähtenyt mun tilanteessa lasten kanssa sinne ruokapaikkaan syömään ja tapaamaan heitä..?

En lähtis minnekään jos lapset pitäis sitä varten herättää ennen aikojaan ja olisin muutenkin vaan tyytyväinen ettei tarvii ketään passata. En pidä vieraista, meidän koti on meidän.

Alkuperäinen kirjoittaja neljän mama;23063042:
kiinnostaa mitä mieltä muut ovat..

tilanne siis se että miehen sisko ja sen mies ja anoppi ovat tulossa kauempaa
meidän lähelle terveydellisistä syistä.
me sairastuttiin 2viikkoo sitten koko perhe,saatiin antibiootit ja ei pitäis enää tarttua,kun paranemaanpäin ollaan tai ihan terveitä..

alunperin nämä sukulaiset sanoivat että tulevat meillä käymään tänä päivänä kun tulevat tänne sille asialleen, mutta sitten muuttivat mieltään,etteivät voi tulla meille kotiin, ja että meidän pitäisi mennä heidän kanssaan syömään.

koska meillä kotona voi tarttua,ei voi ottaa riskiä..
meillä on siis 3lasta ja yksi tulossa.

itse en voi ymmärtää nyt tätä että pitäisi 3 lasta pukea ja herättää päivunilta aikaisemmin että kerittäisiin syömään johki.. ja ajaa vielä sinne ruokapaikkaankin johon tulisi hiukan matkaa.. eikö todennäkösempää ole että siellä ruokapaikassa saisi jonku tartunnan kun että tulisivat meille kotiin.

anoppi ei ole meillä edes käynyt kertaakaan, ja miehen sisko ja sen mies kerran. olisi ollut kiva että olisivat tuleet käymään kerrankin meillä, kun alunperin oli suunniteltu ja välimatka tosiaan pitkä.

olisitko lähtenyt mun tilanteessa lasten kanssa sinne ruokapaikkaan syömään ja tapaamaan heitä..?

Minä lähtisin. Voi olla kyse siitäkin että ajattelevat sun pääsevän helpommalla kun ei tartte sinun laittaa ruokia ja kahveja jne ja passata. Ehkä eivät tykkää sun tekemistä tarjoiluista? Jos jollain on erikoisruokavalio, voi saada ravintolasta paremmin mieleistään pöperöä?

Eikö oo kiva päästä välillä valmiiseen pöytään?

Jos haluaisin tavata heitä niin juu.

Noita terveydellisiä perusteluja en oikein ymmärrä, mutta sen tajuan hyvin että jos kauempaa tulee sukuloimaan kotiseuduille niin ei välttämättä jaksa kovin monessa kyläpaikassa ravata vierailun aikana. Varsinkaan jos sattuu olemaan lapsia (joita ilmeisesti tällä miehen siskolla ei ole?).

voisin kyll lähteä syömään, koska olen liian kiltti ja haluaisin miellllyttää kun kovin usein ei kuitenkaan tarvi nähä, niin voi tulla puolitiehen vastaan, mutta eniten tässä jutussa ihmetyttää se että anoppi ei ole kertaakaan kynyt teillä? vai oetteko vasta muuttaneet?

ollaan muutettu syksyllä siis :)

ei kyse ole tarjottavista etteivät tykkää. ja heillä ei ole lapsia..vielä( terveydelliset syyt liityvät sairaalakäyntiin ja tähän lapsen saantiin)..

syy on nyt se että meillä kotona tapaaminen on liian suuri riski sairastua. ja suuttuvat kun ei mennä johonkin ruokapaikkaan heidän kanssaan syömään.

mua ei vaan kiinnosta lähteä tuon lapsilauman kanssa johonkin nyt syömään, siirtää päiväunia ja pukea ym.. itsellä on keuhkokuume ja ei tee mieli rehkiä liikaa ja tän masun kanssa.. vaikka lääkkeet kyllä auttaneet jo hyvin..

kaippa ne on sit aiheesta suuttuneet..

Alkuperäinen kirjoittaja ..;23063117eniten tässä jutussa ihmetyttää se että anoppi ei ole kertaakaan kynyt teillä? vai oetteko vasta muuttaneet?[/QUOTE:
En ole ap, mutta en näe tässä mitään omituista. Omat vanhempani (tai alaikäiset sisarukseni) eivät ole koskaan käyneet luonani (tai vähän myöhemmin mun ja miehen luona) sen jälkeen kun muutin pois kotoa, eivätkä puolisoni vanhemmatkaan käyneet kertaakaan meillä silloin kun asuttiin heistä kaukana (nyt asutaan naapurissa). Sitten kun muutetaan taas kauemmas miehen vanhemmista, eivät toivottavasti tulekaan käymään :D Me vieraillaan kyllä mun vanhempien luona, vaikka matkaa on 400km.

Ja ihmettelet, etteivät halua tulla... No en haluaisi minäkään.

olin sairaalas, ja siel sanottiin et kestää toipua kauan, ja kun lääke alotettu ei tartu.. tästä tauista ny kestää kauan toipua, siis tokihan oon jo "terve", rehkiminen ym alkaa yskittään..selvä se, tästähän kestää kauan toipua.

samalaillahan se siellä ruokapaikassa sitten tarttuisi musta jos tarttuisi..?
tässä olikin kyse siitä että he haluavat nähdä meidät ruokapaikassa, mutta eivät meillä koska on liian suuri riski tulla meille...?

[QUOTE="vieras";23063242]En ole ap, mutta en näe tässä mitään omituista. Omat vanhempani (tai alaikäiset sisarukseni) eivät ole koskaan käyneet luonani (tai vähän myöhemmin mun ja miehen luona) sen jälkeen kun muutin pois kotoa, eivätkä puolisoni vanhemmatkaan käyneet kertaakaan meillä silloin kun asuttiin heistä kaukana (nyt asutaan naapurissa). Sitten kun muutetaan taas kauemmas miehen vanhemmista, eivät toivottavasti tulekaan käymään :D Me vieraillaan kyllä mun vanhempien luona, vaikka matkaa on 400km.[/QUOTE]

juu mut yleensä on tapana käydä katsomassa vastasyntynyttä(kun perheessä siis kolme aiempaa lasta) ristiäisissä jne

Jos en olisi jaksanut lähteä ravintolaan (silloin täytyy olla todella kipeä) niin olisin sanonut sen heille ja pyytänyt sitten meille. Mutta ymmärrän kyllä, jos eivät halua tulla, jos oltais oltu kipeenä.

Jos sä oot raskaana, kipeä ja pukea ja organisoida pitäis kolme lasta, jotka nukkuu just päikkäreitä, niin en todellakaan suutuisi jos et jaksaisi.

Oma terveys ensin, niinhän ne sun sukulaisetkin ajattelee.

Siis he tulevat terveydellisistä syistä, hoitamaan jotakin sairautta? Ehkäpä eivät siksi halua tartuntaa, tai ajattelevat että päästävät sinut helpommalla ettei tarvii sairauden jälkeen passata?

Mikä kauhea ongelma lähteä ulos lasten kanssa valmiiseen pöytään syömään sukulaisten kutsumana, juu, ymmärrän...

kun tässä ei oikeen kyse siitä että ollaan kipeitä. vaan siitä että heidän mielestään riski tulla meille..kun omasta mielestä riskillisempää nähdä ruokapaikassa,josssa niitä pöpöjä ny enemmän jyllää.. kun jotkut vaa ei voi myöntää olevansa väärässä.

ja suutuvat siitä ettei mennä syömään heidän kanssaaan, koska meidän mielestä he voivat ihan hyvin tulla meille.. ja me ollaan nyt ilkeitä kun ei mennä syömään ja ajatella heitä! :P

Alkuperäinen kirjoittaja häh;23063400:
Siis he tulevat terveydellisistä syistä, hoitamaan jotakin sairautta? Ehkäpä eivät siksi halua tartuntaa, tai ajattelevat että päästävät sinut helpommalla ettei tarvii sairauden jälkeen passata?

Mikä kauhea ongelma lähteä ulos lasten kanssa valmiiseen pöytään syömään sukulaisten kutsumana, juu, ymmärrän...

yks syy on se etten jaksa.. toinen syy että anoppi ei oo käynyt meillä, ja lapset haluais että tulisivat meilläkin käymään..näkisivät heidän huoneensa ja silleen.. :) ja alunperin sanoivat että tulevat meille, nyt on vedetty joku riski sairastua meillä ja suututtaan kun me ei mennä ruokapaikkaan heidän kanssaan.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;23063400:

siis eivät tule hoitamaan sairautta,vaan lapsettomuushoitoja..

Yhteistyössä