Pikkupervo
Oon miettiny tota kun yllättävän moni näköjään harrastanu seksiä tätinsä kanssa. Varmaan johtuu siitä kun nuorena näitä sukulaisia pääsee esim. mökillä näkeen vähissä vaatteissa helpommin kun muita ihmisiä. Tai ainakin omalla kohdallani tämä että himoitsin sukulaisia johtu siitä. Mulla on monta tätiä ja paljon serkkuja. Suvulla on käytössä yhteinen kesäpaikka ja siellä tuli nuorena tiirailtua suvun naisia. Yläaste ikäisenä tuo alkoi. Ensimmäiset kokemukset sukulaisesta oli yllättäen myös miespuolinen. Serkkupojan kanssa muutamia kertoja runkattiin toisiamme, myös suihin otettiin. Ensimmäisen kunnon orkun oon saanu juuri tuon serkun kanssa kun nuoli ja runkkas mua. Yhä useammin hakeuduin tätini seuraan kun oli yksin tuolla mökillä. Vakoilin häntä, ja tietty runkkailin piilossa. Jo täytettyäni 18 kävin rohkeammaksi, kattelin tätiä aika avoimesti enkä häpeillyt vaikka muna jöpötti housuissa. Kerran olin saunassa ja huusin tätille et tuotko pyyhkeen. Ootin ovella muna pystyssä kun toi sen. Huomasin illan aikana että myös täti katseli mua. Aamulla kun heräsin täti oli saunalla aamupesulla. Menin myös saunalle riisuin ja hiivin sen selän taa ottaen tisseistä kii. Ensin pientä vastustelua mutta sit otti munasta kii, hierottiin toisiamma aikamme ja sitten sain nuolla tätin pillua. Sit työnsin kullin sisään, nussin laukeamiseen asti. Näytti että täti sai myös. En muista tarkkaan. Sitten ollessani jo 40 nain n.10 vuotta vanhempaa serkku tyttöö. Tää tapahtu myös siellä mökillä. Yhteinen humalainen saunailta johti sänkyyn. Tai no mää menin sen viereen kun meni nukkuun. Aloin hyväillä sen persettä ja kun se käänty selälleen otin välittömästi nännin suuhun ja aloin hieroo pillua. Vähän ajan päästä se sano että tuntuu hyvältä, älä vaan lopeta. Hieroin ja se sai orkun. Sanoin et jäänkö ilman, niin alko runkkaan mua. Pelkäsin että kohta tulee niin käskin sen kontilleen ja nuolin sen pillua. Serkku oli taas halukas ja nussin sitä takaa päin ja sain upeen orkun. Tuon serkun kans oon kerran ton jälkeen nussinu yksillä kesäjuhlilla.