J
Jaana
Vieras
siis nakkasin perheellistä serkkumiestäni kaveripyynnöllä tos perjantaina, vaikka hänelle ei voinut edes mukaan laittaa viestiä mitään et oisin samalla tervehtiny. No muutenkin mul oli se päivä mennyt pieleen joten suureksi ilokseni huomasin jo melko pian, että hän oli hyväksyny sen ja ajattelin et ihanaa olla rakkaiden sukulaisten kanssa väleissä ainakin viimeistään näin aikuisena (tosin kerran nähtiin jo opiskeluaikoina ja silloin ainakin tultiin kivasti juttuun) kun ei lapsena ei voinut olla.
Mul oli noin vähästä hyvin onnellinen olo
mutta...kun seuraavan kerran menin kattoon fb:a huomasin että tää serkkumies oli poistanu mut kokonaan listoiltaan ja muuttanut jopa asetuksiaan ja jopa kuvaansa niin ettei niin helposti tunnistais/löytyis haulla
ja mun päivä oli entistä enemmän pilalla :'( Tietysti sit mietin että mitä olin muka tehnyt väärin, ja oliko mun kamuina sitten hänen mielestään "vääriä" nimiä vai olis mun kuva jotenkin liian hölmö tai jotain?!? Itsetunto kyl ol ihan pas** ton jälkeen ja jopa on yhä kun tänne kirjoitan!? En tiedä et onks häl sit pisu noussut päähän kun asuu suurkaupungis nykysin ja hyvä duunikin ja meitsi tämmönen tavis duunari...
Mul oli noin vähästä hyvin onnellinen olo