Suklaatäytekakku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Mikä parasta suklaata kuorrutukseksi?
Mitä täyteeksi? Banaania ajattelin laittaa, mutta mikä muu sopisi? Kakun pohjaan tulee vaaleita ja tummia kääretorttulevyjä, joten voisko laittaa mansikkaa vai tuleeko liian "sekasotku"? Ja sitten vielä, mikä parasta pursotuksiin; vispikerma, Floravispi, vai rahkan ja edellisten sekoitus?

mä tein äitienpäiväks kakun mihin ostin valmispohjan ( :ashamed: ) ,kostutin spritellä,laitoin väliin suklaamoussea ja banaaniviipaleita ja päälle kermavaahtoa mihin laitoin kaakaotomusokeria ja vuolin juustohöylällä suklaalevystä koristeet niskaan..

alunperin piti laittaa väliin vadelmamoussea ja vadelmia,mut ei ollu meidän lähikaupassa. tolla suklaaohjeella tuli älyttömän hyvää,mut sen verran makeeta,et paljoo ei pysty syömään...

en tiedä auttoks tää nyt mitää :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 11:32 kuha kirjoitti:
mä tein äitienpäiväks kakun mihin ostin valmispohjan ( :ashamed: ) ,kostutin spritellä,laitoin väliin suklaamoussea ja banaaniviipaleita ja päälle kermavaahtoa mihin laitoin kaakaotomusokeria ja vuolin juustohöylällä suklaalevystä koristeet niskaan..

alunperin piti laittaa väliin vadelmamoussea ja vadelmia,mut ei ollu meidän lähikaupassa. tolla suklaaohjeella tuli älyttömän hyvää,mut sen verran makeeta,et paljoo ei pysty syömään...

Laitoitko sitä valmiista jauhoseoksesta tehtävää suklaamoussea?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 11:52 Soluttautuja kirjoitti:
\

joo :) tein siitä jämäkämpää kun normaalisti et pysy kunnolla välissä :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 11:54 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 11:52 Soluttautuja kirjoitti:
\

joo :) tein siitä jämäkämpää kun normaalisti et pysy kunnolla välissä :)

Tuota vois testata, kiitos :flower:

ja yks mikä kuulema onnistuu pomminvarmasti ja on HYVÄÄ on hellapoliisin ( http://www.lintu75-2.vuodatus.net/blog/category/T%E4ytekakut ) 3suklaan kakku (löytyy kun selaat tota sivua alaspäin :p )

Pandan tummassa suklaalevyssä on ohjekkin valmiina kuorrutukseen... Ja mun mielestä siitä tulee ihan hyvää ja helposti leikattavaa... Tarviit siis tuon suklaan lisäksi voita ja kermaa...
Väliin tuon banskun lisäks vois käydä joku mariannerouheella/pätkismuruilla höystetty kermavaahto...
Pursotettaessa koristeita kakkuun on hylakermavaahto kauniimpaa...
Tässä mun vinkkejä...Maistiaisia saa lähettää.... :p :wave:

Yhteistyössä