Suklaakonvehti-ongelma... ;)

:LOL: :saint:
Siis kun nuo Fazermint-konvehdit on minusta ihan törkyhyviä, ja jos sen laatikon avaa, niin sit niitä vaan napsii...ohikulkiessaan, kahvin kanssa, muuten vaan... ja sit on makeasta ällö olo ja sokerihumala päällä.

Toisaalta, ne DaCapotkin on hyviä... että pitäskö sittenkin avata se, ja hankkia samalla ihan oikea humalatila, jos niillä sai sen promillemittarinkin heilahtamaan / nousemaan... sillä niiden syöminen on ihan yhtä vaivatonta kun noiden minttejenkin? Paha ja ällö olo se "kankkunenkin" on - anyway :D

Kun sitä virhettä, että avais molemmat ei taas voi tehdä... koska sit ei jää enää mitään "hätävararasiaa", jos oikein tuskainen makeanhimo iskee vaikka ennen seuraavaa kauppareissua :xmas:

*juu, tää nyt oli taas tälläinen "jonninjoutavaa löpinää" ajatus... ns. turhis*

Töissäkin tulee napsittua koko ajan jos jonkinlaista konvehtia. Asiakkailta/omaisilta tulee joka joulu isot pinot suklaata. Ja vielä asiakaskäynnilläkin sitä suklaata on pakko maistaa kun muuten loukkaantuvat. Luojan kiitos mä saan jäädä tänään jouluvapaalle, muuten alkas suklaati tulla jo korvista.

Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Töissäkin tulee napsittua koko ajan jos jonkinlaista konvehtia. Asiakkailta/omaisilta tulee joka joulu isot pinot suklaata. Ja vielä asiakaskäynnilläkin sitä suklaata on pakko maistaa kun muuten loukkaantuvat. Luojan kiitos mä saan jäädä tänään jouluvapaalle, muuten alkas suklaati tulla jo korvista.
Aloin miettiä että mitenköhän paljon sitä itte pitäs syödä suklaata että siitä söis todella itsensä irti *suklaa-addiksi* :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Aloin miettiä että mitenköhän paljon sitä itte pitäs syödä suklaata että siitä söis todella itsensä irti *suklaa-addiksi* :LOL:
No voin kertoa, et mäkin tosiaan tykkään suklaasta. Kiintiö on jo kuitenkin täynnä tältä joululta. Eli sitä suklaata on tosiaankin tullut syötyä aika paljon :$

Yhteistyössä