suklaa/muu makea pois -tarkoitus myös laihduttaa siten.. mukaantulijoita tukemaan toinen toistamme?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuukkoSuulle

Aktiivinen jäsen
20.11.2007
18 466
2
36
Eli otsikonmukainen ongelma ainakin mulla.. tänäänki menny sipsiä, pussillinen pätkis minibitessei ja sit suklaarusinoita... ja olo on iha yöks ku juur muuta ny illal vetäny.... Miten tän saa pois tän addiktion :o ? Ja kilojaki ois kiva saada alaspäi samal :) noin 6kg enintää ois kiva :) nyt siis 169/67

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Eli otsikonmukainen ongelma ainakin mulla.. tänäänki menny sipsiä, pussillinen pätkis minibitessei ja sit suklaarusinoita... ja olo on iha yöks ku juur muuta ny illal vetäny.... Miten tän saa pois tän addiktion :o ? Ja kilojaki ois kiva saada alaspäi samal :) noin 6kg enintää ois kiva :) nyt siis 169/67

Mun mielestä sä olet aika näpsäkän kokoinen,just sellaiset mitat jotka ite ottaisin kirkuen :D ( olen itse 169/71...)

Mutta siis asiaan:Mä voisin sellaiseen namilakkoon lähteä että saatas kerran viikossa ostaa karkkipussi?

Ihan kokonaan en pysty luopumaan koska kk päästä viim.syön kaikki karkkihyllyt tyhjiksi:)

Jos vaikka alkais ens maanantaista?Itse sais päättää mikä päivä sitä karkkia syö,mutta vain yhtenä päivänä ja pienen määrän?

mie oon koittanu totakin mut mulle taitaa totaali kieltäytyminen toimia paremmi :ashamed: et jos sovitaa et sua olla yks karkkipvä tai sit ei mittään, iha mite kukin haluu :p mut jos kova o herkkui ahmimaan ni totaalinen muutos ainaskii! :) Ja aloittaa voi millo vaa, kuha mahollisimma nopsaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
mie oon koittanu totakin mut mulle taitaa totaali kieltäytyminen toimia paremmi :ashamed: et jos sovitaa et sua olla yks karkkipvä tai sit ei mittään, iha mite kukin haluu :p mut jos kova o herkkui ahmimaan ni totaalinen muutos ainaskii! :) Ja aloittaa voi millo vaa, kuha mahollisimma nopsaan :D

Sopii se niinkin,voihan olla että itekkin luovun sitten kokonaan :D Mä olen viimeksi syönyt karkkia viime vkl.Muuten olen vähähiilarisella ruokavaliolla ekaa viikkoa pienen tauon jälkeen:)

Toivottavasti saisit nyt totaalikieltäytyjiäkin tänne ketjuun!

Juu mul tuo suklaan ja makean mässäily o ollu miltei joka päiväistä... :ashamed: eka aloin päästä hyvään vauhtiin ku kieltäydyin kokonaan mut sit tuli km ja mieli män maahan ja tul asenne et no hiton väliä... ni siinä sitä sit taas tajus ittesä syömästä suklaata joka pvä :ashamed: :snotty:

Mun tekee ihan älyttömästi mieli kaikkee hyvää... joka päivä piträä jotain pientä saada. Määrät tosin ei oo suuria, mut kuitenkin joka päivä on saatava muutama keksi, siihen päälle muutama pala suklaata, sit vähän limppaa jne... Tällästä pientä napostelua päivittäin ja yleensä aina ajottuu siihen iltapäivä-ilta aikaan. En oikein tiedä, mitä keksisin, että pääsisin tästä tavasta!! Alotin tälläsen typoerän syömisen raskausaikana... vähän kuin tupakan korvikkeena. Tupakan lopetin,kun tiesin olevani raskaana.
Nyt tuntuu, että pääsisin täsät vain alottamalla taas tupakoinnin, joka ei tosin olisi kovin järkevää!!
Kertokaa jos kellään ois hyviä vinkkejä, miten ihmeessä pääsisin tästä napostelusta???

Saisin karistettua sellaset viisi kiloa painoa pois varmasti kun jättäsin noi herkut!

Yhteistyössä