Sukkahousut

Mitkäs on parhaat sukkahousut, jotka tiedät - mukavan tuntuiset, näköiset, kestävät ja sopivan hintaiset. Itse en ole oikein suosikkia löytänyt. Mattapintaisista tykkään. Ja naisten sukkiksista siis kyse, ei lasten!
 
Lode
Voguen mustat Opaque-sukkikset, 50den ja semisti matat. Hinta n.14e. On mun mielestä tosi siistit ja hyvälaatuiset, kestävät useita pesuja ja käyttökertoja verrattuna esim. johonkin Norlyniin.
 
com.com
Mitkäs on parhaat sukkahousut, jotka tiedät - mukavan tuntuiset, näköiset, kestävät ja sopivan hintaiset. Itse en ole oikein suosikkia löytänyt. Mattapintaisista tykkään. Ja naisten sukkiksista siis kyse, ei lasten!

Minulla on jo vakiintunut käyttöön Vogue Colore 40 sukkahousut. Hinta alle 10€. Löytyy eri värejä ja olenkin ostellut yli kymmentä eri väriä, mm. punaiset ja valkoiset. Enemmän kuitenkin ruskean eri sävyjä. Nämä sukkahousut ovat mukavat jalassa, ei liian kiiltävät ja sääriosa on tarpeeksi pitkä. Eivät siis valu, vaan pysyvät ylhäällä tälläkin kropalla. Hyvät sukkahousut vaikka ihan jokapäiväiseen käyttöön.

Ja myös Voguen Opaque Brillante 40 sukkahousuja käytän mielelläni. Ei matat, mutta vaihtelee värin mukaan miten kiiltävältä näyttää. Ei nämä nyt jalassa olevat mariininsiniset sukkiksetkaan mitenkään häiritsevän kiiltävät ole, niin kuin ei eiliset mustatkaan. Eikä lievä kiilto minua sukkahousuissa haittaa, mattapintaisia käytän kyllä useammin.
 

Yhteistyössä