Kyllä sukkahousut ovat tyttöjen ja naisten juttu.
Itse en omalle pojalleni enään isompana laittanut sukkahousuja vaan kalsarit.
Eivät sukkahousut mikään 'juttu' ole vaan vaate.Jos siihen jotain 'tabua' liittyy, niin juuri sinä ja sinunkaltaisesihan sitä ylläpitävät. Ovatko ne miesten kalsarit sitten jotenkin 'pyhät' ? Minusta ne ovat poikkeuksetta rumia ja inhosin niiden käyttöä murrosiässä ja teini-iässä. Nyt olen 35 ja olen käyttänyt kaikentyyppisiä sukkiksia jo kohta 20 vuotta. ENKÄ aio IKINÄ ostaa yksiäkään kalsareita.(korkeintaan leggarit joskus harvoin .)Mitä sallitummaksi niiden käyttö myös miehille,sitä vähemmän niiden käytöllä sinnänsä ja itsessään miehellä mitään seksitoiminnan välikappaleen tai fetissin arvoa on ja sitä vähemmän niitä 'ällöttäviä & kuolaavia ' niihin näkyvästi pukeutuneiden naisten tuijottelijoita on. Suuri osa siitä kiihotuksesta on ja liittyy nimittäin siihen että ko. vaatekappale on ns. miehiltä kielletty.
Eli jos miehenä katsoit jotain naista minihameessa ja sukkikset sen kanssa niin tiedät katsovasi myös jotain sellaista vaatetta joka( tai jonka käyttö) on sinulta itseltäsi ankarasti kielletty. Kiihotus niiden omaan jalkaan vetämisestä syntyy siitä, että tiedät rikkovasi valvottua tabua, siihen tuntuu liittyvän voimakasta pelkoa, häpeän tunteitakin ehkä (jopa siis yksinäänkin),mutta samalla se sinänsä tuntuu ihanalta.
No, selvää toki on ,että kun olet vaikka vuoden tai pari pitänyt niitä,kuten ennen pidit kalsareita eli niiden sijasta (... niiden sijan ja tehtävän paremmin täyttäen -ei siis mitään 'korvaten') niin ei niiden aamuinen jalkaan vetäminen voi olla enää mikään 'intensiivisen lumoava taikahetki' koska niihinhän ei sinun kohdallasi (siis puhun tässä nyt miehistä jotka ovat asian hyväksyneet ja itselleen omaan käyttöönsä omaksuneet ) liity enää mitään 'tabun 'murtamista.
Jos siis näet kaupassa naisen hameessa sukkahousuissa, niin tietenkin tiedät niitä myös itse käyttävänä täsmälleen miltä ne sukkikset hänen jalassaan tuntuvat joten sitä ei tarvitse miettiä kuin jotain 'ikuista ,miehiltä salattua naisellisuuden arvoitusta '. Eli 'höpö höpö' voit sanoa sille mielessäsi ja unohtaa kaiken 'vaatekateuden' naisia kohtaan eikä sinulla pukeutumisen takia ole mikään syytä jäädä mulkoilemaan hänen peräänsä (kuinsiis sellainen joku hölmö mies, joka ei sukkiksia uskaltaisi omiin koipiinsa vetää kuin korkeintaan ehkä jonkun pistoolilla uhkaamana-koska niin voimakkaana tabu elää hänessä .)
Siksi hänen on pakko jäädä mielessään 'kihisemään' jokaisen sukkisnaisen perään ja antaa näin katseellaan ko. naiselle ikäänkuin 'ansiotonta arvonnousua'
Tämä kaikki on hyvin pitkälle psykologista-ihmiset aivothan ovat hyvin pitkälle myös "sukupuolielin" ,sehän säätelee ja valvoo myös seksuaalista käyttäytymistämme.
Itse asiassa kannatan muuten lämpimästi myös hameen vapauttamista miesten (-kin) käyttöön.Kyse ei ole minkään 'tyttöilyn' vaan pukeutumisen vapautusliikkeestä myös miehille.Siiinä toki rohkeat ovat edelläkävijöitä .
( Huom. naistenkaan rohkeutta aina mitata vain johonkin hengenpelastukseen, tai tulipalon sammuttamiseen liittyen, eikä naisen ollakseen rohkea tarvitse välttämättä olla taltuttanut yleisön turvallisuutta uhannutta pankkiryöstäjää.On myös rohkeaa pukeutumista ja sillä tarkoitetaan muuta kuin edellämainittua rohkeuden lajia.)