Sukkahousuja käyttävä poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä äiti:
Vein tänään pyykistä tulleita vaatteita poikani (14 vuotta) vaatekaappiin. Yllättäen huomasin mustat 20 den sukkahousut siellä jemmattuna vaatteiden väliin. Vähän katseltuani löysin vielä kahdet lisää. Todennäköisesti ne olivat minulta kadonneita. En voi olla aivan varma siitä, kun sukkahousuja nyt hajoaa muutenkin sen verran paljon, ettei muuteman katoamiseen kiinnitä huomiota. Kuitenkin sukkahousuja oli selvästi käytetty moneen kertaan. Laitoin sukkahousut takaisin kaappin.

Nyt mietinkin miten asiaan pitäisi suhtautua. En ainakaan halua että poika varastaa minun sukkahousujani, mielummin sitten ostan hänelle vaikka omia. Tuossa iässä nuori tietysti haluaa kokeilla monenlaisia asioita, mutta tuntuu tuo nyt aika oudolta kuitenkin. Syyllistin tuossa vähän itseänikin, kun annoin pojan käyttää sukkahousuja vielä 6-vuotiaana, ehkä olisi pitänyt siirtyä pitkiin kalsareihin aikaisemmin. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?

Antaa pojan pitää ne siellä. Hän kokoeilee varmasti miltä ne tuntuu jalssa koska sinäkin käytät.Voisit vaikka antaa vinkin että hän voisi koikeilla kun ulkona on kylmää.

Aikaa on kulunut siitä, kun viimeiksi kirjoitin asiasta. En sitten kuitenkaa ottanut asiaa puheeksi pojan kanssa viime keväänä. Loppu kesästä katselin että noita sukkahousuja pojan kaapissa, että siellä ne vielä on, mutta ei niitä ole käytetty juuri ollenkaan, joten ajattelin että kai ne sitten on jostain vaan unohtunut sinne.

Helmikuussa poika meni suihkuun ja jätti farkut pukuhuoneeseen. Katselin niitä ja ajattelin, että laitan ne pesuun. Otin farkut käteeni, jolloin niiden alta pojan pyykkikasasta paljastui sukkahousut, joista näki että ne on todella paljon käytetyt ja että ne on varmasti olleet pojalla jalassa. Laitoin farkut pyykkikoneeseen ja jätin sukkahousut siihen missä ne olikin. Poika tuli hetken päästä suihkusta, ja oli menossa huoneeseensa. Huusin pojalle ohimennen, että laitoin sen farkut pesuun. Sitten totesin perään, että jos on enemmän likaisia sukkia tai sukkahousuja, niin vie ne pyykkiin, niin laitan ne seuraavaan koneelliseen. Pyykki kasaan olikin ilmestynyt kolmet muutkin sukkahousut. Pesin ne ja laitoin ne pojan kaappiin muiden sukkien viereen. Kului viikon verran, sitten poika tuli kertomaan kuinka hän oli joskus kokeillut minun sukkahousujani, ja kuinka mukavilta ne oli tuntunut jalassa, pitkiin kalsareihin verrattuna. Totesin pojalle että olisi kertonut asiasta, niin olisin kyllä ostanut omia sukkahousuja hänelle. Sanoin perään, että olen vihainen ainoastaan siitä, että hän on varastanut minulta sukkahousuja.

Seuraavana päivänä kävimme yhdessä ostamassa pojalle omia sukkahousuja. Molemmille on nyt tuo sukkahousu asia ihan ok.

Moi!

Kyllä, jos on paha(/hyvä) sukkisfetissi, niin siitä on tosi hankala päästä eroon.
Mutta pitäisikö? Kun asian vihdoin hyväksyy ja sukkikset arkipäiväistyy alusvaatetuksena
itsellä (miehellä), niin voi sitä onnea ja iloa mitä ne miehen elämään tuo!
Ja muu kotiväkikin on ne vihdoin hyväksynyt (vaimo ja 2 lasta).

Se viileellä kelillä paksumpi ja varsinkin lämpimämmällä 20 den sukkis on tosi paljon
riippuvuutta aiheuttava. Läpinäkyvä (itse käytän vain mustia) nailon vaan on niin ihanan
tuntuinen ja näköinen (Wolford)... No on se paksumpikin tosi yes (Wolford, mustat)...
(Wolford = tarpeeksi isot koot olematta mitään mammamalleja)

Ja tiedoksi... itseä ei kiinnosta toisten miesten sukkisten käyttö, mutta:
Tyylikkäällä mimmillä hame (mieluiten mini) ja nätit sukkikset (mieluiten ohuet)
niin kyllä silmät huomaamattomasti porautuu niihin jumiin...

Ja ihan hetero kotimies olen (ja ihan tyylikäs sellainen)...
Kaunis mimmi päivän piristää... juuri alkamassa hamekelit (no tietenkin Naisille!)
Ja ei kun joskus terassille lämpimänä kesäpäivänä bongailemaan...

Laadukkaat sukkikset (puhtaat sellaiset) on ihana fetissi jota on ihana alusvaatetuksena
toteuttaa! Vuosien käytön kokemuksella sanoisin että niiden tuoma päivittäinen
eroottinen lataus (tantra) laimenee ajan saatossa, mutta sukkisten alusvaatekäyttö pitenee
melkein 24/7...

Sukkikset rauhoittaa miehen (jospa myös jonkun naisen) mielen... ja antaa "potkua päivään".
Sukkisten käyttö on mieltä avartavaa ja tajuntaa laajentavaa... aivot ei tylsisty...

Tyhmät ei sukkiksia käytä (yök he tuumii). Sukkisten (laadukkaiden) käyttö vaatii mieheltä
ja naiselta jonkinlaista älykkyyttä, joka ilmenee muutenkin laadukkaiden sukkisten
käyttäjistä. Aloitella voi vaikka vähemmän laadukkailla, mutta vasta laadukkaat
sukkikset avartavat mielen valloilleen, niin mukavia ne laadukkaammat ovat.
(Kahta en vaihda: 1. Wolford Satin Opaque 50, 2. Wolford Satin Touch 20. Yritetty on,
mutta aina vaan palaan takaisin näihin malleihin, ovat mm. tarpeeksi isoja, XXL, ja
todella mukavia!)

Hyvää kesää ihmetteleville äideille ja muillekkin avarakatseisille, iloitkaa elämästä!
(...ja laadukkaista sukkiksista, oli ihan pakko)

T: Mies 41-v.

ei tätä kukaan enään lue, mutta hienosti tuli ongelma ratkottua!

Jäi vaan mietityttämään ettei pojalle vaan iskisi transseksuaalisuus päälle ja kohta kylillä meikit naamalla ja topatut liivit päällä kun äipän mielestä se on OK...

Noh, olihan sitä itselläkin nämä "oudot" fetissit kun oli pentu ja hyvin on selvitty!

Nyt oli kysymys sukkisten käytöstä eikä transvetismista... Se on jo ihan eri asia eikä kuulu tähän ketjuun... Näin ilolla sukkikset jalassa katselen chattijuontajan ihania tissejä ja muutenkin kaunista olemusta haluamatta itse käyttää mitään tissiliivejä, hameita tai korkkareita.

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 41-v. :
Nyt oli kysymys sukkisten käytöstä eikä transvetismista... Se on jo ihan eri asia eikä kuulu tähän ketjuun... Näin ilolla sukkikset jalassa katselen chattijuontajan ihania tissejä ja muutenkin kaunista olemusta haluamatta itse käyttää mitään tissiliivejä, hameita tai korkkareita.

No mitäs Robin Hoodille kuuluu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mitäs Robin Hoodille kuuluu?

Kiitos kysymästä.

On pyssyn jousi kireällä kaarella. Kohta se nuoli lennähtää...

Tai sitten ei. Enemmänkin juuri nyt ei tällä hetkellä lennähdä.

Näin talvella (sekä kesällä) Robin ei käytä kireää pipoa, on ihan sopivan kokoinen. Välttäkää muutkin kireitä pipoja.

Iloista lopputalvea ja kevättä kaikille...

Mies 41-v.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä äiti;10713093:
Vein tänään pyykistä tulleita vaatteita poikani (14 vuotta) vaatekaappiin. Yllättäen huomasin mustat 20 den sukkahousut siellä jemmattuna vaatteiden väliin. Vähän katseltuani löysin vielä kahdet lisää. Todennäköisesti ne olivat minulta kadonneita. En voi olla aivan varma siitä, kun sukkahousuja nyt hajoaa muutenkin sen verran paljon, ettei muuteman katoamiseen kiinnitä huomiota. Kuitenkin sukkahousuja oli selvästi käytetty moneen kertaan. Laitoin sukkahousut takaisin kaappin.

Nyt mietinkin miten asiaan pitäisi suhtautua. En ainakaan halua että poika varastaa minun sukkahousujani, mielummin sitten ostan hänelle vaikka omia. Tuossa iässä nuori tietysti haluaa kokeilla monenlaisia asioita, mutta tuntuu tuo nyt aika oudolta kuitenkin. Syyllistin tuossa vähän itseänikin, kun annoin pojan käyttää sukkahousuja vielä 6-vuotiaana, ehkä olisi pitänyt siirtyä pitkiin kalsareihin aikaisemmin. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?

Ei mitään ongelmaa. Sama juttu Rahikaisella eli murkkuikään tullessani ensin käytin äitin sukkahousuja, mutta nyt ostan itse omat. Minulle sukkahousut on fetissi, joka takaa kiiman ja orgasmin. En kiinnittäisi siis asiaan mitään erityistä huomiota. Kun laitat sukkahousuja jalkaan, tarkista kuitenkin, ettei ole spermatahroja. Poikasena laukesin aina sukkahousuihin, mutta nykyään käytän kortsua. On ihanaa ostaa sukkahousuja, nuorempana ei kehdannut. Nyt rohkenen esitellä jopa julkisesti sukkissääräni korkkareissa ja minihameessa. Tosin kossupullo pohjina, mutta hyvä näin..

Itse olen aikuinen mies, jolle sukkahousut ovat olleet fetissi lapsuudesta asti. Poikasi iässä 14-vuotiaana minulla oli jo useita salaisia sukkispareja. Puberteettiässä häpesin erikoista mieltymystäni, jonka kanssa tunsin olevani aivan ypöyksin. Vasta aikuisiässä ymmärsin, ettei kiintymyksessäni sukkahousuihin ollut mitään kiellettyä tai väärää. Se oli vain osa persoonallisuuttani ja sen kanssa piti osata elää.

Sinun tilassasi ottaisin asian varovaisesti mutta määrätietoisesti dramatisoimatta puheeksi poikasi kanssa. Voit aivan hyvin ostaa hänelle sukkahousuparin lahjaksi hyväksymisen merkiksi. Tilanne on hänelle arka, kaikenlainen torjuminen tai moralisointi ei edistä millään tavalla poikasi kehitystä onnelliseksi ihmiseksi.

Sitä paitsi sukkahousut eivät nykyään ole enää 100 % naisten vaatekappale. Moni firma eri puolilla Eurooppaa ja Yhdysvaltoja valmistaa miesten omia sukkismallistoja, ja miehet taas käyttävät sukkahosuja useissa asiayhteyksissä.

Mulle sukkikset on aina ollut fetissi. Eli spermat on lentäneet monta monituista kertaa haarakiilaan. Käytän nykyään kärkivahvikkeettomia ja saumattomia sukkiksia. Ihana lakata kynnet ja mennä ostamaan korkkareita - sandaalimallia. Vittu, että tuntuu hyvältä.

Nyt mietinkin miten asiaan pitäisi suhtautua. En ainakaan halua että poika varastaa minun sukkahousujani, mielummin sitten ostan hänelle vaikka omia. Tuossa iässä nuori tietysti haluaa kokeilla monenlaisia asioita, mutta tuntuu tuo nyt aika oudolta kuitenkin. Syyllistin tuossa vähän itseänikin, kun annoin pojan käyttää sukkahousuja vielä 6-vuotiaana, ehkä olisi pitänyt siirtyä pitkiin kalsareihin aikaisemmin. Onko muill hetia ollut vastaavaa ongelmaa?
Ei kannata ainakaan itseä syyllistää, sillä lapsuuden potkuhousujen käytöllä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Itse aloin sukkahousuilemaan heti, kun pikkuveitikka alkoi heräilemään lapsuuden horroksesta. Sukkahousut oheni yhdessä päivässä ainakin 50 denieriä. Pippelistä muuttui käsittelyä vaativaksi sykkiväksi kyrväksi. Haarakiilan opin heti leikkaamaan pois niin kalu sai seisoa vapaasti kuten nytkin. Voi sitä kiiman määrää; pari päivää ensin harjoittelin, kunnes ekat spermat ruiskahti. Sama leikki jatkuu eikä lopu; toivottavasti pojallasi on yhtä ihanaa. Mitään ongelmaa ei ole vaan päinvastoin - ihanaa sukkahousunautintoa kaikille!

Nyt mietinkin miten asiaan pitäisi suhtautua. En ainakaan halua että poika varastaa minun sukkahousujani, mielummin sitten ostan hänelle vaikka omia. Tuossa iässä nuori tietysti haluaa kokeilla monenlaisia asioita, mutta tuntuu tuo nyt aika oudolta kuitenkin. Syyllistin tuossa vähän itseänikin, kun annoin pojan käyttää sukkahousuja vielä 6-vuotiaana, ehkä olisi pitänyt siirtyä pitkiin kalsareihin aikaisemmin. Onko muill hetia ollut vastaavaa ongelmaa?
Ei kannata ainakaan itseä syyllistää, sillä lapsuuden potkuhousujen käytöllä ei ole mitään tekemistä tämän kanssa. Itse aloin sukkahousuilemaan heti, kun pikkuveitikka alkoi heräilemään lapsuuden horroksesta. Sukkahousut vaihtui yhdessä päivässä ohuisiin ihanuuksiin. Haarakiilan opin heti leikkaamaan pois niin pippeli sai seisoa vapaasti kuten nytkin. Voi sitä kiiman määrää; pari päivää ensin harjoittelin, kunnes ekat spermat ruiskahti. Sama leikki jatkuu eikä lopu; toivottavasti pojallasi on yhtä ihanaa. Tää ei oo ongelma vaan päin vastoin taivaallinen nautinto.

Tiedän yhden aikuisen miehen, normaalissa heteroparisuhteessa elävän kahden lapsen isän, joka käyttää sukkahousuja. Kertomansa mukaan siksi, että ovat niin mukavat.

Oon tytöksi pukeutuva mies. Olen käyttänyt sukkahousuja teinistä asti ja aiemminkin. Jostain ne on aina ollut löydettävä. Alussa toisen poisheittämä oli ihan ok vielä. Nyt haluaa ehjät. Tekevät jalat herkäksi ja hipkaaminen ja kutittaminen tuntuu ihanalta niiden läpi. Koita puhua ja jos ei halua niin anna sitten olla. Minna minna@turkulainen.com

älä sure ainakaan, että olet pukenut poikasi pienennä sukkahousuihin. Se on totally eri asia kuin ihanien ohuiden sukkahosujejen käyttö. Nää Norlynit, jotka mulla on nyt jalassa tuntuu hyvältä ja automaattisesti alkaa seistä. Alkuun itsekin käytin mutsin sukkiksia, mutta nykyään ostan itse sukkahousuni. Lakatut kynnet antaa vielä oman lisämausteensa. Lopuksi annan tulla housuihin. Aamulla herätessä spermat on kuivaneet, mutta tuoksu on jäljellä. Tekee gutaa!

Kyllä sukkahousut ovat tyttöjen ja naisten juttu.
Itse en omalle pojalleni enään isompana laittanut sukkahousuja vaan kalsarit.

Eivät sukkahousut mikään 'juttu' ole vaan vaate.Jos siihen jotain 'tabua' liittyy, niin juuri sinä ja sinunkaltaisesihan sitä ylläpitävät. Ovatko ne miesten kalsarit sitten jotenkin 'pyhät' ? Minusta ne ovat poikkeuksetta rumia ja inhosin niiden käyttöä murrosiässä ja teini-iässä. Nyt olen 35 ja olen käyttänyt kaikentyyppisiä sukkiksia jo kohta 20 vuotta. ENKÄ aio IKINÄ ostaa yksiäkään kalsareita.(korkeintaan leggarit joskus harvoin .)Mitä sallitummaksi niiden käyttö myös miehille,sitä vähemmän niiden käytöllä sinnänsä ja itsessään miehellä mitään seksitoiminnan välikappaleen tai fetissin arvoa on ja sitä vähemmän niitä 'ällöttäviä & kuolaavia ' niihin näkyvästi pukeutuneiden naisten tuijottelijoita on. Suuri osa siitä kiihotuksesta on ja liittyy nimittäin siihen että ko. vaatekappale on ns. miehiltä kielletty.
Eli jos miehenä katsoit jotain naista minihameessa ja sukkikset sen kanssa niin tiedät katsovasi myös jotain sellaista vaatetta joka( tai jonka käyttö) on sinulta itseltäsi ankarasti kielletty. Kiihotus niiden omaan jalkaan vetämisestä syntyy siitä, että tiedät rikkovasi valvottua tabua, siihen tuntuu liittyvän voimakasta pelkoa, häpeän tunteitakin ehkä (jopa siis yksinäänkin),mutta samalla se sinänsä tuntuu ihanalta.
No, selvää toki on ,että kun olet vaikka vuoden tai pari pitänyt niitä,kuten ennen pidit kalsareita eli niiden sijasta (... niiden sijan ja tehtävän paremmin täyttäen -ei siis mitään 'korvaten') niin ei niiden aamuinen jalkaan vetäminen voi olla enää mikään 'intensiivisen lumoava taikahetki' koska niihinhän ei sinun kohdallasi (siis puhun tässä nyt miehistä jotka ovat asian hyväksyneet ja itselleen omaan käyttöönsä omaksuneet ) liity enää mitään 'tabun 'murtamista.
Jos siis näet kaupassa naisen hameessa sukkahousuissa, niin tietenkin tiedät niitä myös itse käyttävänä täsmälleen miltä ne sukkikset hänen jalassaan tuntuvat joten sitä ei tarvitse miettiä kuin jotain 'ikuista ,miehiltä salattua naisellisuuden arvoitusta '. Eli 'höpö höpö' voit sanoa sille mielessäsi ja unohtaa kaiken 'vaatekateuden' naisia kohtaan eikä sinulla pukeutumisen takia ole mikään syytä jäädä mulkoilemaan hänen peräänsä (kuinsiis sellainen joku hölmö mies, joka ei sukkiksia uskaltaisi omiin koipiinsa vetää kuin korkeintaan ehkä jonkun pistoolilla uhkaamana-koska niin voimakkaana tabu elää hänessä .)
Siksi hänen on pakko jäädä mielessään 'kihisemään' jokaisen sukkisnaisen perään ja antaa näin katseellaan ko. naiselle ikäänkuin 'ansiotonta arvonnousua'
Tämä kaikki on hyvin pitkälle psykologista-ihmiset aivothan ovat hyvin pitkälle myös "sukupuolielin" ,sehän säätelee ja valvoo myös seksuaalista käyttäytymistämme.

Itse asiassa kannatan muuten lämpimästi myös hameen vapauttamista miesten (-kin) käyttöön.Kyse ei ole minkään 'tyttöilyn' vaan pukeutumisen vapautusliikkeestä myös miehille.Siiinä toki rohkeat ovat edelläkävijöitä .
( Huom. naistenkaan rohkeutta aina mitata vain johonkin hengenpelastukseen, tai tulipalon sammuttamiseen liittyen, eikä naisen ollakseen rohkea tarvitse välttämättä olla taltuttanut yleisön turvallisuutta uhannutta pankkiryöstäjää.On myös rohkeaa pukeutumista ja sillä tarkoitetaan muuta kuin edellämainittua rohkeuden lajia.)

Yhteistyössä