Sukkahousuja käyttävä poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelevä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelevä äiti

Vieras
Vein tänään pyykistä tulleita vaatteita poikani (14 vuotta) vaatekaappiin. Yllättäen huomasin mustat 20 den sukkahousut siellä jemmattuna vaatteiden väliin. Vähän katseltuani löysin vielä kahdet lisää. Todennäköisesti ne olivat minulta kadonneita. En voi olla aivan varma siitä, kun sukkahousuja nyt hajoaa muutenkin sen verran paljon, ettei muuteman katoamiseen kiinnitä huomiota. Kuitenkin sukkahousuja oli selvästi käytetty moneen kertaan. Laitoin sukkahousut takaisin kaappin.

Nyt mietinkin miten asiaan pitäisi suhtautua. En ainakaan halua että poika varastaa minun sukkahousujani, mielummin sitten ostan hänelle vaikka omia. Tuossa iässä nuori tietysti haluaa kokeilla monenlaisia asioita, mutta tuntuu tuo nyt aika oudolta kuitenkin. Syyllistin tuossa vähän itseänikin, kun annoin pojan käyttää sukkahousuja vielä 6-vuotiaana, ehkä olisi pitänyt siirtyä pitkiin kalsareihin aikaisemmin. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?

Poika varmaan nolostuu jos sukkahousuista kyselet.. Luulen että liittyy jotenkin tuo sukkishomma seksuaalisuuteen, onhan niitä fetissejä vaikka minkälaisia :D voihan siinä TOKI olla muitakin syitä miks ne siellä kaapissa oli.

Noin periaatteessa tuntuis viisaimmalta vaihtoehdolta kysyä suoraan, mutta pelottaa vaan itteäkin tilanne. Itse kyllä pystyn käsittelemään asian, oli syy mikä tahansa, mutta kuinkas poika, jota varmaan hävettää ja ihmetyttää muutenkin asia. Sitten äiti tulee ja kysyy, "minkäs takia käytät sukkahousuja, ethän vaan ole varastanut niitä minulta". Taitaa jäädä vielä mietintään, että mitä tekee. Taidan huomenna käydä ostamassa pojalle muutemat omat sukkahousut ja jäädä odottamaan, haluaako poika puhua niistä itse kun huomaa että kaappiin on ilmestynyt lisää sukkahousuja.

tiedät pukeeko niitä päällensä? Niitä voi niin moneen tarkoitukseen käyttää!

Munkin miehellä on yhdet mustat joita käyttää joskus valokuvauksessa. Venyttää linssin päälle tiukkaan ja ottaa kuvan. On "ilmainen" pehmyt piirtosuodin.

Itse olen aikuinen mies, jolle sukkahousut ovat olleet fetissi lapsuudesta asti. Poikasi iässä 14-vuotiaana minulla oli jo useita salaisia sukkispareja. Puberteettiässä häpesin erikoista mieltymystäni, jonka kanssa tunsin olevani aivan ypöyksin. Vasta aikuisiässä ymmärsin, ettei kiintymyksessäni sukkahousuihin ollut mitään kiellettyä tai väärää. Se oli vain osa persoonallisuuttani ja sen kanssa piti osata elää.

Sinun tilassasi ottaisin asian varovaisesti mutta määrätietoisesti dramatisoimatta puheeksi poikasi kanssa. Voit aivan hyvin ostaa hänelle sukkahousuparin lahjaksi hyväksymisen merkiksi. Tilanne on hänelle arka, kaikenlainen torjuminen tai moralisointi ei edistä millään tavalla poikasi kehitystä onnelliseksi ihmiseksi.

Sitä paitsi sukkahousut eivät nykyään ole enää 100 % naisten vaatekappale. Moni firma eri puolilla Eurooppaa ja Yhdysvaltoja valmistaa miesten omia sukkismallistoja, ja miehet taas käyttävät sukkahosuja useissa asiayhteyksissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna olla kuin et tietäisikään:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ää ainakaan nolaa poikaa. Pidä asia omana tietonasi.

Ääni tälle. "Ikävät" fetissit ovat joillekin vaikeita hyväksyä aikuisenakin, vaikka niissä ei mitään pahaa olisikaan.

mut toisinaan jos ei niistä puhu niin aatteleekohan poika että se on enemmän tabu.

Olin muistaakseni just 14, kun aloin käyttää sukkiksia. Ensin otin niitä äidiltäni. Käytän niitä, koska ne tuntuu niin ihanalta jalassa. Käytän sukkiksia edelleen. Ostaminenkin on tosi kivaa, kun myyjät ihmettelee. Sukkikset kiihottaa mua ihanasti. Eli anna poikasi nauttia. -Ari-

Kylhän toi sukkiksien löytyminen kaapista viittaa poikasi seksuaaliseen heräämiseen, eli voin omasta kokemuksesta sanoa että kun olin 13 vuotias aikanaan, niin tuntui tosi mahtavalta pukea ylleen esim. mustanväriset sukkahousut, katsella omia sääriä ja sitten tehdä öh... "käsihommat". Eli sukkahousut on fetissi. Tosin itse aikanaan piilotin mahdollisimman hyvin sukkikset ettei mutsi tai kukaan muu löytänyt niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna olla kuin et tietäisikään:
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Ää ainakaan nolaa poikaa. Pidä asia omana tietonasi.

Ääni tälle. "Ikävät" fetissit ovat joillekin vaikeita hyväksyä aikuisenakin, vaikka niissä ei mitään pahaa olisikaan.

En minäkään kertoisi huomanneeni. Anna pojan pitää salaisuutensa.

T: 16v:n äiti

Vai mitä tykkäisit, jos poikas alkaisi puhua sulle avoimesti sun omista seksuaalisista taipumuksistasi?

Sukkahousut jalassa r........nen kuuluu pojilla tohon ikään, jolloin hormoonit hyrrää ja sitä yhtä "juttua" pitäis tehdä kaiken aikaa. Ja Sukkahousujen käyttä ei tee kenestäkään homoa. Sukkahousut eli läpinäkyvä "nailon" on eroottinen materiaali ainakin näin miehen näkökannasta, ja se miltä se tuntuu ihoa vasten antaa eroottisen latauksen! Näin se on!!!

Mitäs siinä poikien sukkahousujen käytössä niin outoa on?
Oudompaa on mun mielestä se, että monet nuorehkot miehet pukeutuu ja meikkaa ittesä niin, ettei aina heti erota kumpaa sukupuolta edustavat.

Alkuperäinen kirjoittaja kainalokarva:
Mitäs siinä poikien sukkahousujen käytössä niin outoa on?
Oudompaa on mun mielestä se, että monet nuorehkot miehet pukeutuu ja meikkaa ittesä niin, ettei aina heti erota kumpaa sukupuolta edustavat.

Aivan!

Yhteistyössä