Suippo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arkanänni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Arkanänni

Vieras
Olen 19v. mulla suippo pitkä rinta kaunis nänni. rintaliivit sopii ainoastaan muotoonprässäätyt. Nänni näkyy. Onhan se ihanaa ku on seksyn näköinen. T-paita liivi ärsyttää nänniä. Onko pitsirintaliivi sit ainut? ja hyvä aralle nännille.Arkanänni

Mulla suippo rinta ku olet nuori pane seurustelukumppani imeen sun rintaa. Rakastellessa jos on arka sitä enemmän imua. Kyllä siin nänni kasvaa mut se on vaan hieno asia naiselle on sit naisen näköinen. Mulla iso nänni ja suippo rinta Muotoonprässätyt rintaliivit. Näkyy T-paidan läpi kivaa ku mua katsellaan kesällä kaupassa. Kiihotun joskus.

Moi saanko vastata suipporintaan. Mulla on ns. suipporinta. en haluu rintaliivejä. Mulla koulus käy ns. hyvä mäihä poikien kaa suipporinta piukan t-paidan kaa mulla iso nänni ja näyttävä. En käytä rituleita Mulla pystyt rinnat vielä. Koska rinnat alkaa veltostua. Mä haluun hyvät rintaliivit ennen ku alkaa roikkua. Olen nähnyt nuorilla likkakavereilla roikkurinnat en haluu niitä. ennemmin mummomallin rintaliivit ku mahanpäällä roikkuvat rinnat.

Kiva keskustelu mummolle Mulla suipporinta olen imettänyt 8kakaraa suipolla rinnalla. Mulla on vieläkin ns. suipporinta. Eikä saa kunnon rintaliivejä. Ainoastaan Anttilan postimyynnistä ja cellbes Postimyynnistä