Isot nännit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 40 synnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

40 synnyttäjä

Vieras
Olen 41v. Mulla vuoden vanha poika. Imetän vielä, mulla 95-c rinnat. Nänni aika iso, ja kasvaa aina vaan. Onhan se kaunis, kasvaako ne kauan? Onhan se ihanaa ku mieskin imee. Näkyy rintsikoiden läpi, Ihanaa. Rakastellessa, kasvaa ja kovettuu, jos mieheni nuolee mua. Jatkuuko tää ihanuus, vai loppuuko? En häpeile isoja nännejä, olen ylpeä. Kun ne näkyy rintaliivien läpi. Kertokaa jotka tietää.

Aiemmin oli littanat että ei erottunut kuin imemällä tai hivelemällä nännit vaan nyt on isot nännit ja pysyy, rintojen koko sama kuin sul eikä ole nännit pienentyneet.

Mulla on isot nännit ja olen rintoihini tyytyväinen. Onhan ne hoomiotaherättävät, ku on yli sentin paksut ja kaksi ja puolisenttiä pitkät. En ilmaise numeroilla tuntuu kauheelta!

Mulla on isot rinnat. D-95 ja tosi iso nänni. Ei isosta nännistä ole mitään haittaa. Ku olen sinkku mulla käy vaan parempi mäihä miesten kaa. Saa helposti myös ukkomiestä, ku on paidanalla jotain, imemistä. Ja tietenki poslari.

Mulla on iso nänni. Kasvaa ja kovettuu ku kiihotun, tykkään ku mies imee ja hyväilee nänniä ja pillua huulilla ja kielellä. Kyl miehet on ihania, kun he oikein hyväilee.

[QUOTE="Minna";22760705]Mulla on isot rinnat. D-95 ja tosi iso nänni. Ei isosta nännistä ole mitään haittaa. Ku olen sinkku mulla käy vaan parempi mäihä miesten kaa. Saa helposti myös ukkomiestä, ku on paidanalla jotain, imemistä. Ja tietenki poslari.[/QUOTE]

:laugh: No mitä helvettiä se posliini siellä tekee kun on aikuisen tissit?

Yhteistyössä