suihkuun sammuminen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
mokasin ja huolella. join torstaina liikaa, menin suihkuun ja nukahdin sinne. kolme -neljä tuntia myöhemmin herään ja kun kokeilen kylppärin korokkeen yli nii. eteisessä on sentin verran vettä lattialla.
äkkiä lappaa vedet pois ja huonosti kuivaamaan.

olen niin häpeissäni ja peloissani etten ole pystynyt soittamaan vuokran antajalle tai talkkarille. eniten pelkään että vettä on mennyt alakerran naapurin huoneistoon.

aika vaan kuluu mutta jäädyn pelosta enkä pysty tekemään mitään
tiedän kuitenkin että mitä pidempään asiaa lakasee maton alle niin sitä huonompi tilanne on edessä.

miten voi ihminen olla näin tyhmä
 
mokasin ja huolella. join torstaina liikaa, menin suihkuun ja nukahdin sinne. kolme -neljä tuntia myöhemmin herään ja kun kokeilen kylppärin korokkeen yli nii. eteisessä on sentin verran vettä lattialla.
äkkiä lappaa vedet pois ja huonosti kuivaamaan.

olen niin häpeissäni ja peloissani etten ole pystynyt soittamaan vuokran antajalle tai talkkarille. eniten pelkään että vettä on mennyt alakerran naapurin huoneistoon.

aika vaan kuluu mutta jäädyn pelosta enkä pysty tekemään mitään
tiedän kuitenkin että mitä pidempään asiaa lakasee maton alle niin sitä huonompi tilanne on edessä.

miten voi ihminen olla näin tyhmä
Mikä ihmeen tapa on mennä räkäkännissä suihkuun? Kyllä sinne aamullakin ehtii.
Etkä ollut häpeissäsi vaan pelkästään piittaamaton. Tovottavasti vuokranantaja laittaa huoneiston kuivatukseen ja remppaan ja perii koko laskun sinulta, tonneja on syytä olla tilillä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olisit keksinyt jonkun paremman tarinan etkä kirjoittanut sepustusta sammumisesta tänne. Sillä jos tuo on totta, mikään vakuutus ei sinua auta toilauksesi kanssa. Nyt on liian myöhäistä muuttaa tarinaa.
 
vierailija
Itse voin onneksi mennä suihkuun turvallisesti räkäkännissä sillä vaikka sattuisinkin sammumaan lattiakaivon päälle, valuisivat vedet saunan puoleisen lattiakaivon kautta :)
 
vierailija
mokasin ja huolella. join torstaina liikaa, menin suihkuun ja nukahdin sinne. kolme -neljä tuntia myöhemmin herään ja kun kokeilen kylppärin korokkeen yli nii. eteisessä on sentin verran vettä lattialla.
äkkiä lappaa vedet pois ja huonosti kuivaamaan.

olen niin häpeissäni ja peloissani etten ole pystynyt soittamaan vuokran antajalle tai talkkarille. eniten pelkään että vettä on mennyt alakerran naapurin huoneistoon.

aika vaan kuluu mutta jäädyn pelosta enkä pysty tekemään mitään
tiedän kuitenkin että mitä pidempään asiaa lakasee maton alle niin sitä huonompi tilanne on edessä.

miten voi ihminen olla näin tyhmä
Tässä toinen yhtä tyhmä.
En nukahtanut suihkuun, vaan vessan lattialle.
Oksensin nukkuessani ja pyörin siinä.
Aamulla oli sitten syytä mennä suihkuun ja etsimään puhtaita vaatteita.
 
vierailija
Suihkuun kännissä meneminen on todella yleinen tapa. Itse en sitä ole koskaan ymmärtänyt, mutta kyllähän ihmiset tekee kännissä uskomattomampiakin toilailuja.

Vesivahinkoja näistä sitten syntyy.

Yllättäen M1es sitten täällä besserwisseröimässä ja setämiehistelemässä... kuvottava tyyppi.

Aloittajalla, mikäli ei ole provo (toivottavasti on) niin semmoinen vihje, että ota nyt heti yhteyttä kun vielä voit. Mokasi on yllättävän yleinen.
 
vierailija
Kyllä ne sieltä itekseen kuivuu kun kuivattelet vaan huoneistoa. Riippuu toki vähän mimmonen lattia se on. Mut jos nyt on vaikka laminaatti, ni ei se siitä läpi mee kun ehkä reunoista ja ne kyl kuivuu. Toki voi pahimpia paikkoja availla, että kuivuu paremmin.
 
  • Vau!
Reactions: Johnny Appleseed

Yhteistyössä