Suihkuttakaa sitä dödöä alapäähänne kun lähdette kauppaan

  • Viestiketjun aloittaja suihkutus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ei tarvitse suihkuttaa dödöä, kun käy suihkussa riittävän usein.
Ei todellakaan ei, kyllä alapää ehtii erittää kauppamatkalla ominaishajunsa ja tavaransa, vaikka kotoa lähtiessä ois suihkutellut.
Kyllä jollain taitaa tosissaan olla aineenvaihdunnassa jotain vikaa, jos noin hikoilee. Kannattaisi juoda enemmän vettä, ja vähemmän alkoholia.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ei tarvitse suihkuttaa dödöä, kun käy suihkussa riittävän usein.
Ei todellakaan ei, kyllä alapää ehtii erittää kauppamatkalla ominaishajunsa ja tavaransa, vaikka kotoa lähtiessä ois suihkutellut.
Kyllä jollain taitaa tosissaan olla aineenvaihdunnassa jotain vikaa, jos noin hikoilee. Kannattaisi juoda enemmän vettä, ja vähemmän alkoholia.
 
fakta
Helteillä haisee. Tämä on fakta. Käyttäkääpä nenäänne kun menette seuraavalla kerralla ihmisten ilmoille ja siellä ihmiset menee alapäähiet ja mäihät roiskuen.
 
vieras
Alapäähiet ja mäihät? Onko sulla joku ongelma? Haisi tai ei niin nekin hajut kuuluvat ihmisen elämään. Koskaan ei ole tullu julkisissa paikoissa pilden tai mulgen hajut mun nenääni. Taidat vaan itse olla niin kiinnostunut noista hajuista, että kuola suupielestä valuen kuljet kylillä ja toreilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Ei tarvitse suihkuttaa dödöä, kun käy suihkussa riittävän usein.
Ei todellakaan ei, kyllä alapää ehtii erittää kauppamatkalla ominaishajunsa ja tavaransa, vaikka kotoa lähtiessä ois suihkutellut.
Kyllä jollain taitaa tosissaan olla aineenvaihdunnassa jotain vikaa, jos noin hikoilee. Kannattaisi juoda enemmän vettä, ja vähemmän alkoholia.
Mutta jos se hiki haisee pahalle, niin kannattaa vähän seurailla syömisiään.
 
:>
Tänään, 13:42
vieras (vierailija)
Alapäähiet ja mäihät? Onko sulla joku ongelma? Haisi tai ei niin nekin hajut kuuluvat ihmisen elämään. Koskaan ei ole tullu julkisissa paikoissa pilden tai mulgen hajut mun nenääni. Taidat vaan itse olla niin kiinnostunut noista hajuista, että kuola suupielestä valuen kuljet kylillä ja toreilla.

Tämä sai minut nauramaan, oli hauskasti sanottu :D
Toivottavasti mun perse ei haise... :(
 

Yhteistyössä