Suihinoton jalo taito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarianna K.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä taas tuntuu kelpaavan kaikki, paitsi peppureikään ei sorkita. Kuulemma sekään ei haittaa että käsihoidossa ei käytä liukasteita o__O Liekö tykkää kovemmista otteista tai sitten olen niin hellä...

Jees. Mä olen täysin samaa mieltä. Paitsi siitä rasvasta.

Käsillä hyväily on kiihottavaa. Suulla myös. Ja se kun voi tunkea kielensä kivaan pikkukoloon.

Mulle suihinoton problemaattisin osa on se, etten osaa päättää, haluanko miehen laukeavan suuhun vai tuntea kielenkärjessäni sykkeen kun käsilläni hoidan hommat loppupisteeseen. Onneksi ei edes ole pakko valita.

Vau!

Ja taivaalliselta tuntuu jo ajatuskin AP:n käsittelystä. Mutta mistä löytyisi avarakatseinen suuseksiä rakastava nainen..? Itse olisin kyltymätön antamaan.

Ei menis kaupaksi meillä. Ei missään nimessä käsiä penikseen suuseksin aikana, on miehen toive jos täydellistä hoitoa haluaa antaa. Ja syväkurkkua myös ja pallien imeskelyä. Muu on kuulemma vähemmän miellyttävää.

No suihinotto ilman käsiä on käytännössä mahdotonta. Kurkkuun paneminen tosiaan mieheltä onnistuu muttei varsinainen suihinotto. Mun mielestä vain 18v luulee että suikkari on oikeasti vain suulla tapahtuva liike. Se kurkun paneminen on toki samaa genreä ja varmasti miehelle mukavaa, mutta jo kuitenkin ihan oma juttunsa.

Jaa.. en ees ole aatellut eikä kukaan ole vaatinut, että penis pitäisi liukastaa suihin otattaessa. En ihan ymmärrä miksi...paitsi tietty, jos on kuiva suu. Vai?
Kaikkea sitä oppiikin!
Anaalin nuolemisesta ja muusta: never say never! Kun tapaa sellaisen henkilön, johon luottaa ja on sinusta innoissaan, sitä tykkääkin yllättävistä asioista! ;)

No suihinotto ilman käsiä on käytännössä mahdotonta. Kurkkuun paneminen tosiaan mieheltä onnistuu muttei varsinainen suihinotto. Mun mielestä vain 18v luulee että suikkari on oikeasti vain suulla tapahtuva liike. Se kurkun paneminen on toki samaa genreä ja varmasti miehelle mukavaa, mutta jo kuitenkin ihan oma juttunsa.

No ei siin käsiä tarvita. Suihinotto on nimensä mukaisesti ottamista. Ei kalun työntämistä kenenkään kurkkuun.

Tietääkseni ja toivoakseni en ole koskaan "pannut" ketään yhtään mihinkään.
Noiden hommien mielestäni tulee perustua YYA- sopimukseen.

Mahdotonta? Harva se ilta tulee harrastettua, että en nyt menisi sanomaan noinkaan ihan.... Mihin siinä edes tarvitsee käsiä, jos ei halua antaa lisäkiihoketta (josta ei meillä tosiaankaan tykätä, ainakaan penikseen koskemisesta, pitää tehdä hiiiiiiiitaaaaaaasti ja todella pitkän kaavan kautta, niin johan tulee itkukin orgasmin aikana kun tuntuu niin hyvältä). Eikä musta syväkurkkukaan eroa, tai siis en tiedä voiko niitä edes erottaa kun ainahan se kalu on kurkussa (eli niin syvällä että hengitystiet on väh. tukossa) jos sen kokonaan sinne haluaa, ei se miehen liiketta vaadi mitenkään.

Ei ole mahdotonta. Esimerkiksi mies makaa selällään niin pelkällä suulla onnistuu hyvin ja voi kätevästi ottaa välillä syvemmälle.

Kaikenlaista suuseksiä on kyllä elämän aikana tullut koettua ja olen huomannut, että ihminen on yksilö tässäkin asiassa. Yksikään mies ei ole vielä peppureikää pyytänyt nuolemaan enkä kyllä tiedä tekisinkökään sitä. Varmaankaan en. Nykyinen mies joskus toivoi, että sormen työntäisin hänen sisälleen, mutta sekin buumi meni aika pian ohi, ihan hänen toiveestaan. Jotkut miehet nauttii syväkurkuista ja pallien nuolemisesta, jne., mutta mun mies ei tykkää kummastakaan. Hän tahtoo, et toisella kädellä puristan vartta, toisella palleja ja suulla nuolen ja imen terskaa. Luin tuon aapeen unelmasuikkarin ja miestä puistatti, ei kuulemma koskaan tahtoisi hänelle tehtävän noin!

Kaikenlaista suuseksiä on kyllä elämän aikana tullut koettua ja olen huomannut, että ihminen on yksilö tässäkin asiassa. Yksikään mies ei ole vielä peppureikää pyytänyt nuolemaan enkä kyllä tiedä tekisinkökään sitä. Varmaankaan en. Nykyinen mies joskus toivoi, että sormen työntäisin hänen sisälleen, mutta sekin buumi meni aika pian ohi, ihan hänen toiveestaan. Jotkut miehet nauttii syväkurkuista ja pallien nuolemisesta, jne., mutta mun mies ei tykkää kummastakaan. Hän tahtoo, et toisella kädellä puristan vartta, toisella palleja ja suulla nuolen ja imen terskaa. Luin tuon aapeen unelmasuikkarin ja miestä puistatti, ei kuulemma koskaan tahtoisi hänelle tehtävän noin!

No ihan varmaa tässä asiassa on se, että mieltymyksiä on monia ja yhtä oikeaa tapaa ei ole. Siitä vaan sitten jokainen kotonaan kokeilemaan mikä on kivoin tapa :) Ja voihan sekin vaihdella fiiliksen mukaan milloin tykkää hellemmästä hoidosta ja milloin kovemmista otteista..