Suhteenne anoppeihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyyhän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyyhän

Vieras
Onko teillä miten läheiset välit anoppiinne?? Soitteletko hänen kanssaan? Miten usein olette tekemisissä? Millaisista asioista keskustelette? Koetko, että olette anopin kanssa läheisiä?

Meillä oli ihan hyvät välit anopin kanssa.
Vaikka olikin yli 80-vuotias, oli hän viimeiseen asti hyvin perillä nykyajasta.
Oikeasti varmaan maailman paras anoppi, antoi kyllä neuvoja, mutta ei puuttunut liiaksi meidän asioihin. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Meillä oli ihan hyvät välit anopin kanssa.
Vaikka olikin yli 80-vuotias, oli hän viimeiseen asti hyvin perillä nykyajasta.
Oikeasti varmaan maailman paras anoppi, antoi kyllä neuvoja, mutta ei puuttunut liiaksi meidän asioihin. :heart:

Peesaan tätä.
Ihana anoppi oli :heart:

ei ole todellakaan läheiset. Anoppi enemmänkin välillä yrittää jyrätä totaalisesti mun yli ja kun saa nokkiinsa niin vetää sitten herne-maissi-paprikat aivoihin asti ja niskavillat pystyssä luikkii nurkissa kun ollaan siellä. Mut kuitenkin näennäisesti tullaan toimeen. Ihan vain mun lapsen ja miehen takia. Avointa riitaa ei siis koskaan ole ollut. vaihtelevasti rankkaa/lievää piilovittuilua vain. En nimittäin arvosta ihmistä joka kertoo meille kuinka tulee elää (stioiden järjestyksestä keittiössä lähtien) ja haukkuu minua pitkin kyliä/ puhuu perättömiä. On hän toki silloin tällöin ihan kiva mut tuntuu et saa silloin tällöin "hulluus kohtauksia".

(ja nyt joku naseva talipää tulee sanomaan et vika on kokonaan minussa. Parempi olla haukkumatta ennen kuin tutustutte anoppiini kunnolla.)

ja siis lähinnä kun anopilleni ei voi sanoa mitään negatiivista edes asiallisesti ilman marttyyri showta. -.- Vaatii jatkuvasti sen että häntä kehuttaisiin ja mielistellään ja kun joku ei jaksakkaan niin h-p-m:t nenään.

Hyvät välit anopin kanssa, asuu tuossa naapurissa. Käyn usein siellä iltaa istumassa :) Keskustellaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Koen, että ollaan läheisiä =)

ei puhuta anopin kanssa samaa kieltä, joten ei, ei soitella :D eikä olla läheisiä. mitä sen kanssa nyt englanniks pystyy kommunikoimaan niin en usko että vaikka sama kieli oiskin niin oltais erityisen läheisiä..

Mulla on persoonallinen anoppi. Meillä on aina ollut hyvät välit, mutta onhan ne parantuneet selvästi sen myötä, kun opin miehen kotikielen ;) Nyt on mahdollisuus jopa puhua sen kanssa :D
Hän soittelee yleensä kerran viikossa ja kyselee miten menee. Nähdään ehkä noin kerran kuussa, joskus useemminkin. Jutellaan niitä näitä. Hyvät on välit, mutta en ala hälle avautumaan kovasti asioistani, sillä hän on tosi kova huolehtimaan ja surkuttelemaan, enkä kaipaa lisädraamaa tilanteisiin.
Hyvä tyyppi on, tajuaa olla liikaa sekaantumatta, antaa tilaa, mutta myös huolehtii meistä.

Mulla on ihan huippu anoppi. Tosi hassu. Mutta empaattinen ja sydämellinen ihminen. Mulla on poika edellisestä liitosta, jota pitää ihan omana lapsenlapsenaan. Oma äiti on päinvastainen. Ei soittele tai käy. Ei ole milläänlailla kiinnostunut lapsenlapsestaan tai edes lapsestaan.

huonot välit. hän änkesi meille alussa miten halusi, oli kerran minun tietämättäni tullut sisälle kun olin asioilla (olimme juuri rakentaneet talon eikä ovissa ollut vielä lopullisia lukkoja) ja poltteli röökiä keittiössä vaikka meillä ei kukaan polta sisällä.
Tuli meille myös kutsumatta siivoamaan ja toi omat aineet vaikka meillä ei lapsen allergian vuoksi mitään toluja käytetä (konttaava lapsi joka ruokailee lattialla).
Soitellaan kyllä mutta yleensä puhelut päättyvät johonkin muuhun kuin sopuun kun en suostu esim. lähtemään hänen luokseen yöksi koska olen jo sopin ut viikonlopuksi muuta menoa.

Kyllähän me uuden anopin kanssa juttuun tullaan.
Mun poika otettu hyvin vastaan, anoppi kutoi pojalle villasukat ja lähettää miehen mukana terveisiä meille :)
Ei olla vielä kovin montaa kertaa nähty mut silloin kun nähdään niin jutellaan niitä näitä :)

Ei mitään välejä, ei olla tekemisissä. Hän on kylmä, julma ja itsekäs ihminen. Lasteni ei tarvitse kuunnella jatkuvia arvosteluja ja moitteita, kun eivät toimi juuri kuten anoppi haluaa.

Hyvät välit, joskaan ei olla paljoa tekemisissä. En siis soittele anopin kanssa tms. Kyläillään viikonloppureissujen verran parin kuukauden välein ja silloin tavataan. Mukava ihminen kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Tosta kristalliketjusta innostuneena sanon tähän, että me värähdellään anopin kanssa ihan eri taajuuksilla :D Eikun surullistahan se on :'( :ashamed:
:D

Minun ja anoppini värähtelytasot kanssa värähtelevät täysin eri taajuksilla.
Lyhyitä kanssakäymisiä se värähtelyero ei häiritse, mutta pidempi altistus toisille taajuksille tietää myrskyrintamaa.

Emme erityisemmin pidä toisistamme,siedämme olosuhteiden pakosta.
Anoppini ei ole helpoin ja miellyttävin ihminen, joskaan ihanneminiä en taida olla itsekään. B)

Yhteistyössä