suhteen perusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pauliina

Vieras
Mille te perustatte suhteen? Mitkä ovat olleet ensi seikkoja jotka tekivät vaikutuksen? Tapailitteko ja tutustuitteko kauankin ennenkuin homma meni vakavammaksi? Mitä suhteenne on nyt tänäpäivänä ja onko millaisia pettymyksiä tullut siltikin?

Itse olen pinteessä..mietin että jatkanko vai enkö. Mieheni on musta ja minä valkea-tarkoitan siis meidän erilaisuutta. Minä energiaa täynnä ja mies aika passiivinen. Olen ruvennut kokemaan tylsyyttä ja jotenkin ei enäää ole semmoista hehkua toista kohtaan..jopa naama ei nappaa..ärsyttää moni asia jne..

Aiemmin en ole asunut kenenkään kanssa,,johtuisiko nämä tuntemukset siitä ja menevät ohi? Tietysti kenenkään vaikea sanoa mutta..? Me tapasimme ravintolassa 4 vuotta sitten..oli vaan minulle sopiva aika ruveta seurustelemaan ja kun olin niin nuori niin kriteerit ei olleet tarpeeksi korkeat tai kypsät mielestäni..

Kuvittelin aina erilaisen ihmisen rinnalleni kuin nykyinen on..onko kenelläkään vastaavaa tilannetta? Mutta eroaminen sekin tuntuu niin vaikealta..ei saa selvää tunteista että onko kriisiä vai onko rakkaus todellakin minulta kadonnut jos koskaan ollutkaan..?

Ikä tekee selvästi suhteeseen korkeampaa kriteeriä..en tyydyty mitä suhteeni antaa..en saa tästä irti..

Tosi kurja tilanne..raskasta kituuttaa kun sekava olotila..kaipaan oma tilaa ja taas toisaalta enemmän yhteistä touhua. Mieheni tietää ja on todella jännittynyt ja harmistunut, ei halua menettää minua elämänsä rakkautta. Tämä lisää sitten vaikeutta minulle..

Olen huomannut,että usein se erilaisuus on alussa hyvin kiinnostavaa ja houkuttavaa,mutta pitemmän päälle juuri ne asiat alkavat risoa ja usein sitten erottavatkin.Ei liian samanlaiset eikä liian erilaiset vaan molemmin päin täytyisi löytyä .

Yhteistyössä